junior88- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare!Am cumparat de o luna jumatate un Opel Astra cu motor C16NZ si am observat ca consuma enorm.Am fost la mecanic si mi-a zis sa-i schimb sonda lambda.I-am schimbat si tot consuma mult(dar nu chiar atat) si "tuseste".I-am schimbat si bujiile, uleiul, flitru de ulei, filtru de benzina si filtrul de aer.Sper ca ma poate ajuta cineva.Multmuesc anticipat;)
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
junior88- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Vezi ca s-a mai discutat despre asta. Foloseste functia "Cautare" si vei gasi multe topic-uri ce fac referire la probleme similare cu a ta.
Pe scurt. Daca problema e de la aprindere nu trebuie neaparat sa fie de la bujii, adica poate fi de vina o fisa , eventual blocul de inductie .
Pentru a face o scurta verificare, cu motorul pornit , scoti pe rand cate o fisa. Pentru a vedea daca ai curent pe ea, o apropii de masa, orice corp metalic din compartimentul motor , astfel trebuind sa apara un arc electric intre fisa si acel corp metalic sau pur si simplu pui o bujie in fisa si vezi daca da scanteie.
Daca in momentul in care comportamentul motorului nu se modifica atunci cand scoti o anumita fisa rezulta faptul ca acel cilindru nu functioneaza, din diferite cauze(fisa, bloc de inductie sau cum o fi la tine, ECU) .
Succes in rezolvarea problemei .
Pe scurt. Daca problema e de la aprindere nu trebuie neaparat sa fie de la bujii, adica poate fi de vina o fisa , eventual blocul de inductie .
Pentru a face o scurta verificare, cu motorul pornit , scoti pe rand cate o fisa. Pentru a vedea daca ai curent pe ea, o apropii de masa, orice corp metalic din compartimentul motor , astfel trebuind sa apara un arc electric intre fisa si acel corp metalic sau pur si simplu pui o bujie in fisa si vezi daca da scanteie.
Daca in momentul in care comportamentul motorului nu se modifica atunci cand scoti o anumita fisa rezulta faptul ca acel cilindru nu functioneaza, din diferite cauze(fisa, bloc de inductie sau cum o fi la tine, ECU) .
Succes in rezolvarea problemei .