- Libra
- OP
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Caut solutii pentru problema cumnatului meu:
Opel Astra G 1.7DTI din 2000, fara AC
Se intampla sa-i ramana pornit ventilatorul de la radiator.
S-a intamplat si sa nu mai porneasca nici daca motorul ajunge la 97-98 grade.
Am schimbat un senzor aflat in blocul motor si care se pare ca da comanda de pornire a ventilatorului. Senzorul era insurubat in blocul motor in partea stanga-fata, putin oblic (pe partea cu bateria).
Am schimbat senzorul pt. ca asa a zis omul de la tester.
Doua zile nu au mai fost probleme pana ieri, cand la vreo 2 ore de la un drum de 150km, punand contactul, ventilatorul a pornit din nou.
Problema era ca a continuat sa mearga(ventilatorul) chiar si cu cheia luata din contact.
Eu banuiesc vre-un releu care comanda pornirea ventilatorului.
Care este acest releu? Unde e localizat? Cam care ar fi pretul unuia?
Poate avea vreo influenta faptul ca soferul, obisnuit cu cutie automata, a cam forjat masina in oras de vreo doua saptamani?
Apropo, la tester, pe ecran apareau doua valori ale temperaturii:
-temperatura testerului
-temperatura afisata la bordul masinii
Intre ele era o diferenta de 5 grade, testerul>masina
Cum se explica?
Opel Astra G 1.7DTI din 2000, fara AC
Se intampla sa-i ramana pornit ventilatorul de la radiator.
S-a intamplat si sa nu mai porneasca nici daca motorul ajunge la 97-98 grade.
Am schimbat un senzor aflat in blocul motor si care se pare ca da comanda de pornire a ventilatorului. Senzorul era insurubat in blocul motor in partea stanga-fata, putin oblic (pe partea cu bateria).
Am schimbat senzorul pt. ca asa a zis omul de la tester.
Doua zile nu au mai fost probleme pana ieri, cand la vreo 2 ore de la un drum de 150km, punand contactul, ventilatorul a pornit din nou.
Problema era ca a continuat sa mearga(ventilatorul) chiar si cu cheia luata din contact.
Eu banuiesc vre-un releu care comanda pornirea ventilatorului.
Care este acest releu? Unde e localizat? Cam care ar fi pretul unuia?
Poate avea vreo influenta faptul ca soferul, obisnuit cu cutie automata, a cam forjat masina in oras de vreo doua saptamani?
Apropo, la tester, pe ecran apareau doua valori ale temperaturii:
-temperatura testerului
-temperatura afisata la bordul masinii
Intre ele era o diferenta de 5 grade, testerul>masina
Cum se explica?
cyp 84
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: BACAU
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
In mod normal, cred ca nu senzorul ala din blocul motor da comanda ventilatorului, ci termocupla din bazinul inferior al radiatorului (trebuie sa te uiti dupa niste fire care intra undeva in partea de jos a radiatorului. Daca aia nu functioneaza corect, ventilatorul nu porneste la timp. Senzorul din bloc da informatii in bord (temperatura apei) si ECU.
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
madbusu
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2007
- Mesaj Privat
Dr.Opel a scris:In mod normal, cred ca nu senzorul ala din blocul motor da comanda ventilatorului, ci termocupla din bazinul inferior al radiatorului (trebuie sa te uiti dupa niste fire care intra undeva in partea de jos a radiatorului. Daca aia nu functioneaza corect, ventilatorul nu porneste la timp. Senzorul din bloc da informatii in bord (temperatura apei) si ECU.
am cred aceeasi problema ...am o corsa din 2001 si mie nu imi porneste termocupla (ventilatorul de pe radiator) sau cel putin asa cred eu ..pt ca am avut un drum mai lung de facut doar cu viteza I si II din cauza drumurilor foarte bune ...asta e ...dupa o ora de mers asa temp la bord s-a ridicat la 90g C am deschis capota cu motorul pornit si nu era pornita ...caldura in masina merge, am pus mana si pe furtunele de la radiator si sunt calde ...nu stiu exact nu trebuie sa porneasca sau trebuie sa treaca de 90g C...
- Libra
- OP
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
madbusu
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2007
- Mesaj Privat
- Libra
- OP
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
micky
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 1,7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
salut.am o astra 1.7 dti si nu imi porneste motorul.al automat porneste merge 5 sec si se opreste.cand dau cheia pe motor un releu clicaie si imi porneste radiatorul si se opreste cand scot cheia si releul.si tot la fel cand dau cheia pe motor incearaca sa se culpeze fulia pe motorul de la AC.care sa fie problema ca in trei service am fost si nimeni nu stie ce are. va rog daca puteti sa ma ajuatati ca singura solutie ar fi sa ma duc la reprezetanta.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat