- VladConstantin
- OP
- 1 mesaje
- din 05 Jun 2014
- Insignia 2011
- Danemarca
VladConstantin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Danemarca
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salutare,
Am o Insignia 2.0 Ecoflex din 2011 130mii km, a inceput sa mi se opreasca in mers. Se intampla destul de rar cam o data la 3-4 zile, in sensul ca atunci cand ajung la un semafor si motorul ajunge undeva la sub 1000 rotatii se opreste tot si trebuie sa ii dau cheie din nou. Asta mi s-a intamplat si cand trebuia sa fac o curba si motorul nu avea o turatie foarte mare, se oprea. Am pus-o pe un tester dar nici o eroare... ciudat,,, nici nu stiu ce ar putea fi...
Are cineva vre-o ideie ?
Am o Insignia 2.0 Ecoflex din 2011 130mii km, a inceput sa mi se opreasca in mers. Se intampla destul de rar cam o data la 3-4 zile, in sensul ca atunci cand ajung la un semafor si motorul ajunge undeva la sub 1000 rotatii se opreste tot si trebuie sa ii dau cheie din nou. Asta mi s-a intamplat si cand trebuia sa fac o curba si motorul nu avea o turatie foarte mare, se oprea. Am pus-o pe un tester dar nici o eroare... ciudat,,, nici nu stiu ce ar putea fi...
Are cineva vre-o ideie ?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- stemi
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
stemi
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2010
- Mesaj Privat
Asa am patit si eu cu masinuta. Diferenta este ca la mine imi aparea "Service Vehicle Soon". A inceput cu o oprire la 4-5 zile dupa care din ce in ce mai frecvent. Cireasa de pe tort...cand sa plec in Grecia. Pana la granita cu Bulgaria s-a oprit de 8 ori in mers. Tu ai zis ca la semafor, la mine era si la 100km/h. Dadea eroare, intra in "limp mode" si cand ajungea la 30km/h se oprea complet. Nu tu servo, nu tu lumini, nu nimic...
Pe tester aparea cod de eroare legat de alimentarea cu curent electric al injectoarelor. S-a rezolvat prin inlocuirea cablului electric ce alimenteaza injectoarele (600RON).
Alte simptome: "mers in 3", umplerea rapida a DPF-ului din cauza proastei gestionari a carburantului, DPF plin = furtun intercooler spart.
O adevarata distractie...
Cu ce s-a facut diagnoza?
Pe tester aparea cod de eroare legat de alimentarea cu curent electric al injectoarelor. S-a rezolvat prin inlocuirea cablului electric ce alimenteaza injectoarele (600RON).
Alte simptome: "mers in 3", umplerea rapida a DPF-ului din cauza proastei gestionari a carburantului, DPF plin = furtun intercooler spart.
O adevarata distractie...
Cu ce s-a facut diagnoza?