Ofis
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2004 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2013
- Mesaj Privat
- nislau
- **
- 129 mesaje
- din 25 Jul 2009
- Astra 2003 Z17DTL
- Vrancea
nislau
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
P0409 - egr infundat sau mai rau....
P0105 - Senzor presiune turbo MAP de pe galeria de admisei e si ala dus, infundat si nu te lasa sa accelerezi mai mult de 2700 -3000 rot/min
totusi nu trebuie exclus nici turbina care poate nu mai merge,
fum alb - verifica nivelul de ulei poate "papa ulei"
SFAT - CURATA EGR SI SENZOR MAP SI VEZI DA MAI FACE LA FEL - TUTORIALE GASESTI PE FORUM DACA AI CURAJ SA TE BAGI SINGUR ATATA CA DUPA CE CURETI EGR SA FII PREGATIT DE EMOTII
daca masina nu porneste dupa curatare egr incearca sa o pornesti cu spray de pornit motoare. o ia greu dar porneste daca totul a fost facut ca in tutorial.
P0105 - Senzor presiune turbo MAP de pe galeria de admisei e si ala dus, infundat si nu te lasa sa accelerezi mai mult de 2700 -3000 rot/min
totusi nu trebuie exclus nici turbina care poate nu mai merge,
fum alb - verifica nivelul de ulei poate "papa ulei"
SFAT - CURATA EGR SI SENZOR MAP SI VEZI DA MAI FACE LA FEL - TUTORIALE GASESTI PE FORUM DACA AI CURAJ SA TE BAGI SINGUR ATATA CA DUPA CE CURETI EGR SA FII PREGATIT DE EMOTII
daca masina nu porneste dupa curatare egr incearca sa o pornesti cu spray de pornit motoare. o ia greu dar porneste daca totul a fost facut ca in tutorial.
Ofis
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2004 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2013
- Mesaj Privat
EGR-ul l-am curatat (P0400) si dupa curatare mi-a dat (P0409), dar ce inseamna mai rau? De papat papa si ulei cam 600-700 ml/1000 km. De cand am luat-o dadea cu fum alb la pornire si aveam urme de ulei pe furtunele alea de la intercooler. Un mecanic mi-a zis ca e turbina (inceput de sfarsit) dar citind topicurile de aici m-am incurajat si am zis ca nu are cum sa cada turbina la z17dtl. De accelerat se accelereaza dar nu trage...
- nislau
- **
- 129 mesaje
- din 25 Jul 2009
- Astra 2003 Z17DTL
- Vrancea
nislau
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
mai rau la egr e sa fie ars sau sa nu mearga
eu am tot z17dtl si nu imi papa ulei, pe furtun de la intercooler poate fi ulei nu doarde la turbina, el comunica cu capacul de la culbutori si poate si pe acolo sa ia vapori de ulei
ca mananca ulei asta e sigur ca iti scoate fum alb, daca era negru era de la injectoare, nu ardea bine motorina
daca nu trage mai poate fi pe duca si ambreiajul.
eu cam atat imi dau cu parerea sa mai spuna si alti...
eu am tot z17dtl si nu imi papa ulei, pe furtun de la intercooler poate fi ulei nu doarde la turbina, el comunica cu capacul de la culbutori si poate si pe acolo sa ia vapori de ulei
ca mananca ulei asta e sigur ca iti scoate fum alb, daca era negru era de la injectoare, nu ardea bine motorina
daca nu trage mai poate fi pe duca si ambreiajul.
eu cam atat imi dau cu parerea sa mai spuna si alti...
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
Ofis
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2004 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2013
- Mesaj Privat
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
nu stiu exact ce legatura au erorire cu fumul alb,eu ti-am zis de unde poata sa provina fumul alb,astea doua sunt cauzele,avansul prea mic sau apa,foloseste functia de search si aprofundeaza subiectiul si o sa gasesti acolo mai multe lucruri care sa sustina ce am spus eu,mai sunt cazuri cand se spala motoarele si trage apa pe admisie si ajunge in motor,dar este ceva temorar,poate ai ceva probleme la chiulasa sau garnitura si patrunde pe acolo apa la pistoane,e doar o parere si un sfat din partea pea,tu sti ce sa faci.O seara buna
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
legatura este ca daca ai EGR-ul super infundat sau nefunctional iti recircula doar gazele arse deci nu are aer proaspat iar faptul ca ai eroare si pe senzorul de presiune imi spune ca este infundat si ala de numa sau nefunctional si astea duc la plafonarea masinii. Curata ambele componente eventual verifica cu unele bune daca ai un amic cu aceasi masina si vei vedea care este buba...
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
- nislau
- **
- 129 mesaje
- din 25 Jul 2009
- Astra 2003 Z17DTL
- Vrancea
nislau
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
fum alb - papa ulei - a recunoscut si el.
mikyboy te-a sfatuit bine ofis - e partea usoara sa cureti egr si senzor MAP
partea grea e sa identifici unde papa ulei - de obicei segmentare motor si vinzi masina ca o data umblat la motor mai umbli si a doua oara.
si totusi verifica vizual daca ai scurgeri de ulei sub masina isi dute la mecanicul sa se uite si la turbina sa nu piarda ulei, sa n-o desfaca se vede si daca dai furtunul la o parte din capul ei. e normal sa fie putin umezit cu ulei acel furtunul dar nu sa curga ulei din el cand il dai jos
mikyboy te-a sfatuit bine ofis - e partea usoara sa cureti egr si senzor MAP
partea grea e sa identifici unde papa ulei - de obicei segmentare motor si vinzi masina ca o data umblat la motor mai umbli si a doua oara.
si totusi verifica vizual daca ai scurgeri de ulei sub masina isi dute la mecanicul sa se uite si la turbina sa nu piarda ulei, sa n-o desfaca se vede si daca dai furtunul la o parte din capul ei. e normal sa fie putin umezit cu ulei acel furtunul dar nu sa curga ulei din el cand il dai jos
Ofis
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2004 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2013
- Mesaj Privat
Turbina era cea in cauza. Astazi am achizitionat una reconditionata si am schimbat-o la service. Problema este ca si asa tot im apare P0105 (performanta circuit senzor presiune supraalimentare) si acum masina nu se duce mai mult de 3500rpm. Maine ma duc iar la mecanic, sper sa nu fie turbina defecta...