- acsic
- OP
- 669 mesaje
- din 23 Aug 2010
- Constanta
acsic
- Mesaje scrise: 669
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2010
- Mesaj Privat
Motor X 17 DTL (GM)
De cand am luat masina am numai probleme cu curea trapezoidala de la alternator scartaie dupa 800-900km, iar dupa 1000km incolo se rupe de tot...
Am luat tot felul de curele scumpe, ieftine credeam ca este de la calitatea curelei.. nimic
Mai mult de 1000km nu ma tine o curea ... Astept un raspuns/sfat daca se poate este binevenit!
Mentionez alte probleme nu am avut masina.
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
sebyalexa
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
corect.asta am patit eu.aveam rola intinzatoare (la astra g 1.6benzina)mai mult decat uzata,mai era doar jumate din ea.banuiesc ca s'a blocat si cureaua a frecat pe rola aceea de plastic pana s'a dus jumate din ea si in cele din urma,cureaua s'a rupt.era oricum obosita ce'i drept.am schimbat cureaua si rola intinzatoare si totul e ok.am vreo 15 mii de km facuti deja.arunca un ochi sub capota si apoi fugi la mecanic daca e asta,sa nu patesti ca mn.mi s'a rupt cureaua in trafic,tocmai cand ma duceam sa o schimb.
- acsic
- OP
- 669 mesaje
- din 23 Aug 2010
- Constanta
acsic
- Mesaje scrise: 669
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2010
- Mesaj Privat
sebyalexa mi s-a rupt de multe ori in trafic si am ramas fara servo, abs si am mers pe baterie pana la mecanic.
Mecanicul spune ca ar fi FULIA pe care se invarte cureaua, altul spune ca e de la curea (calitate) l-am pus sa-mi faca comanda si sa o puna s-a rupt si aia.
Mai astept pareri multumesc frumos :*
Mecanicul spune ca ar fi FULIA pe care se invarte cureaua, altul spune ca e de la curea (calitate) l-am pus sa-mi faca comanda si sa o puna s-a rupt si aia.
Mai astept pareri multumesc frumos :*
sebyalexa
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
sincer,nu cred ca e din cauza calitatii curelei.acuma,pe bune,cat de ghinionist poti fi sa ti se rupa curelele intr'una fiindca nu gasesti una de calitate.mai departe nu pot sa ma pronunt ptr nu stiu cauza exacta si mai tare te incurc.sper sa'ti rezolvi problema si sa ne spui si noua care era.succes!
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- tudor-d
- **
- 103 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
La motorul X17DTL de pe Astra G cureua de la alternator nu are nici o rola de intindere, este o curea trapezoidala 10x920 mm ce se afla pusa pe fulia de la motor si cea de la alternator. Si la mine era cat pe ce sa se rupa cureaua,a suierat mult timp, am simtit ca nu mai duce mult si am schimbat cureaua inainte sa se rupa. Stiu pe cineva caruia i sa rupt cureaua de la alternator si i-a sarit in cea de distributie. Problema poate sa fie de la fulia de pe arbore, este cu un cuplaj elastic, daca are bataie (se vede cum oscileaza stanga-dreapta cu motorul pornit). Poti verifica cele 4 suruburi de strangere ale fuliei pe arbore, sau incerca o noua repozitionare. Se mai poate rupe si daca reglajul de la alternator nu e ferm si in timp se slabeste, dupa o patinare mai indelungata cureaua se uzeaza si se rupe repede.
ion-marin
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
acsic problema nu este din curea sau fulii, aceeasi problema o am si eu (x17dtl),eu cred ca de vina sunt suportii motorului,au o parte din cauciuc elastica care ar trebui sa preia vibratiile motorului,la mine acea parte elastica este rupta la suportul din fata dinspre radiator.Ieri am dat comanda de suport motor fata,dupa doua ore cand a venit comanda si am vazut suportul motor cum arata sa-mi vina rau si mai multe nu,partea aceea din cauciuc care ar trebui sa tina motorul in suspensie se intindea ca un elastic,asa ca ai grija ce cumperi.Ca un remediu apropo de curea imediat dupa ce o schimbi fa cu masina cativa kilometri si dupa aia intinde cureaua din nou cat mai tare pentru a nu-i mai permite sa vibreze.Eu asa ii fac si tine aproape 10000 km,cum auzi ca scartaie intinde-o imediat
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
ion-marin
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
- tudor-d
- **
- 103 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Azi la o verificare mai amanuntita la masina, dupa ce am simtit miros de cauciuc ars in interior,am vazut cureaua de la alternator cu dinti lipsa, m-ai avea un pic si se rupea, am abservat ca la rulmentii de la alternator se auzeau un pic huruind si daca trageam de fulia alternatorului se simtea un joc, ma gandesc ca probabil unul din rulmenti se bloca la cald. Am schimbat rulmentii la alternator 6303RZ si 6202RZ (cost 19 lei), manopera 0, mai aveam o curea de rezerva, am montat cureua noua, acum astept sa vad ce se intampla, daca o mai rupe sau nu. Sper sa fi scapat de problema.
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- acsic
- OP
- 669 mesaje
- din 23 Aug 2010
- Constanta
acsic
- Mesaje scrise: 669
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2010
- Mesaj Privat
alex2003
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
salutare aceiasi problema o am si eu am un astra g cod motor x17dtl imi rupe ff des cureau de la alternator am schimbat altrenatorul si fulia de la vibrochen ce-i drept nu noua si nu stiu ce sa ii mai fac am schimbat cred ca 8 -9 dc pornesc AC ruperea curelei se produce fff repede pana in 1000km cam o sapt in va multumesc .
sunt curios dc cu cea de 13 se mai rupe?
sunt curios dc cu cea de 13 se mai rupe?
- tudor-d
- **
- 103 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
alex2003
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut,vreu sa va intreb si eu ceva in legatura cu electrovalva Egr(pentru ca vad ca aveti tot x17 dtl) imi cer scuze ca pun alta problema decat cea care se discuta aici dar tipul acesta de motor e foarte rar,azi cand am scos mufa de la elecrovalva Egr cea de pe galeria de admisie din dreapta si aveam ulei pe ea,eu nu cred ca e normal,vroiam sa va intreb daca v-ati intalnit cu situatia aceasta.Multumesc
- tudor-d
- **
- 103 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Alex2003 Incearcamai intaisa desfaci fulia de pe arbore si ca o montezi din nou, de asta data centrand-o bine. Daca nu e centrata cum trebuie bate tare.(strangi cele 4 suruburi in cruce).
Antone mihai ai MP de la mine cu problema uleiului in valva de la Egr.(aceasta problema se e dezbatuta in alt topic).
Stima.
Antone mihai ai MP de la mine cu problema uleiului in valva de la Egr.(aceasta problema se e dezbatuta in alt topic).
Stima.
alex2003
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
eclipsa80
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Combo 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2009
- Mesaj Privat
alex2003 a scris:ms am sa incerc sa fac cum spui tu si o sa ii caut o curea mai grosa eventual imi spune-ti si mie de unde sa iau o curea originala ms anticipat
buna seara dragi opelisti....
aceasii prb ca voi o am si eu cu cureaua de la alternator,in 4 ani de cind am masina cred ca am schimbat 10 de curele...toate sunt la fel,nu este de vina calitatea curelii,este eronat am ajuns sa iau si curea originala din fabrica si tot degeaba,mai rau chiar mi sa intimplat ca curea sa se rupa si sa o bloceze pe cea de distributie(motor praf) deci nu va jucati cu asa ceva....am schimbat baterie,punte diode,releu incarcare,tot degeaba...
abia astazi am reusit sa descopere mecaniu ca este de vina fulia motor de vina...
o seara placuta !