Alta problema ar fi fumul negru la turatii mari daca o turez peste 4000 scoate un fum negru intens , si cateodata la relanti un fum gri spre alb . , se poate sa fie valva egr infundata .
I-am facut doua diagnoze una la un service profesionist iar una la expocar reprezentanta opel , la primul mi-a dat bujiile incandescente , iar la opel la reprezentanta urmatoarele erori :
IPC (APARAT DE BORD )
B1016 SIMPTOM 00
Numarul de identificare vehicul VIN nu a fost programat : INTERMITENT
si U2201
Magistrala CAN nu comunica cu EHU : Nu este prezent
Baietii de la Opel au spus ca nu este nimic in neregula decat ce a fost inainte calculatorul memorase erorile de la bateria veche pe care ei le-a sters , si kilometrii i-a gaasit 149312 km , a spus daca au fost fost dati inapoi au fost dati de un profesionist care chiar putea sa faca sa nu vada nici testul lor de la Opel dar nu crede ca au fost dati inapoi . Acum nustiu ce sa zic nici cu fumul nici cu martorul masina cu cheita , citeam pe forum ca dati imi da eroarea aceea b1016 este 100% umblat la kilometrii altii ca este din filtrul de motorina ,
Eu ma gandesc ca daaca masina a fost stata pe dreapta 2-3 anii trebuie si ea curatata ba o valva egr ba o turbina , nustiu , acum am intrat aici poate imi raspunde cineva care a mai trecut prin asta sau este profesionist . Eu sunt in binecunoscuta de cauza
Astept raspunsuri si va multumesc mult
Ionut
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Cauta si vei gasi!](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)