rius_ct
- Mesaje scrise: 15
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2007
- Mesaj Privat
Domnilor spune-ti si mie ce anume mi -a fost afectat la motor ca am mers fara apa in motor?Sustin faptul ca am de atunci vreo 5000 de km si nu am nici o problema nici cu pornirea si nici cu consumul de ulei.
Ma intorceam spre Ct si aproape de Fetesti mi-a iesit un caine in fata la 100 la ora si nu am avut cum sa il evit acesta spargandu-mi radiatorul in asa hal de nu mai putea tine apa deloc.Fiind noapte am fost nevoit sa risc si sa merg fara apa in motor.Porneam motorul ajungeam pana la 100 la ora si pe urma il opream si o dadeam pe liber si mergeam pana ma opream de tot.Oricum la 2 noaptea nu era asa multe masini.Am facut asa pana am ajuns in Ct eram cu ochii pe ceasul de temperatura
si cum ajungea la 90 de grade o lasam 10 minute sa se raceasca.Si uite asa cu risc am ajuns cu bine.Va dati seama ca nimeni nu a vrut sa ma tracteze.Spuneti-mi daca am procedat bine si de ce motorul nu are nimic?
Oricum uleiul din lichidul de racire este la toate astrele 1.7 se pare ca este o boala de neglijat ,As vrea sa o remediez dar inca nu stiu cum.
Ma intorceam spre Ct si aproape de Fetesti mi-a iesit un caine in fata la 100 la ora si nu am avut cum sa il evit acesta spargandu-mi radiatorul in asa hal de nu mai putea tine apa deloc.Fiind noapte am fost nevoit sa risc si sa merg fara apa in motor.Porneam motorul ajungeam pana la 100 la ora si pe urma il opream si o dadeam pe liber si mergeam pana ma opream de tot.Oricum la 2 noaptea nu era asa multe masini.Am facut asa pana am ajuns in Ct eram cu ochii pe ceasul de temperatura
si cum ajungea la 90 de grade o lasam 10 minute sa se raceasca.Si uite asa cu risc am ajuns cu bine.Va dati seama ca nimeni nu a vrut sa ma tracteze.Spuneti-mi daca am procedat bine si de ce motorul nu are nimic?
Oricum uleiul din lichidul de racire este la toate astrele 1.7 se pare ca este o boala de neglijat ,As vrea sa o remediez dar inca nu stiu cum.
- livcro
- ******
- 4,576 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,576
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pornitul si opritul masinii...nu ajuta cu absolut nimic,in interiorul motorului unde trebuia sa se faca transferul de caldura intre camasa si agentul de racire pot spune ca se cam vedeau nuante de rosu.Mare noroc ai avut ca motoarele turbo au respectivele diuze de ungere indreptate spre capul pistonului care au dublu rol, UNGERE si mai ales RACIRE cu uleiul din motor.Asa se face ca exista doua tipuri de racire a uleiului la motoarele turbo ,radiator de ulei separat sau schimbator de caldura ulei apa.Asta te-a ajutat sa nu blochezi motorul si probabil simeringurile de supape sunt beton,segmentii pot fi decaliti si cam atat momentan.Pe viitor poate aparea consum de ulei in rest alte surprize nu prea mai poti avea.
Mentionez ca sistemul de ungere al motoarelor turbo este putin diferit fata de un motor atmosferic si daca uleiul este de calitate si la nivel..poate prelungi viata motorului in situatii extreme.
Mentionez ca sistemul de ungere al motoarelor turbo este putin diferit fata de un motor atmosferic si daca uleiul este de calitate si la nivel..poate prelungi viata motorului in situatii extreme.
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat