Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • rius_ct

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Domnilor spune-ti si mie ce anume mi -a fost afectat la motor ca am mers fara apa in motor?Sustin faptul ca am de atunci vreo 5000 de km si nu am nici o problema nici cu pornirea si nici cu consumul de ulei.

Ma intorceam spre Ct si aproape de Fetesti mi-a iesit un caine in fata la 100 la ora si nu am avut cum sa il evit acesta spargandu-mi radiatorul in asa hal de nu mai putea tine apa deloc.Fiind noapte am fost nevoit sa risc si sa merg fara apa in motor.Porneam motorul ajungeam pana la 100 la ora si pe urma il opream si o dadeam pe liber si mergeam pana ma opream de tot.Oricum la 2 noaptea nu era asa multe masini.Am facut asa pana am ajuns in Ct eram cu ochii pe ceasul de temperatura
si cum ajungea la 90 de grade o lasam 10 minute sa se raceasca.Si uite asa cu risc am ajuns cu bine.Va dati seama ca nimeni nu a vrut sa ma tracteze.Spuneti-mi daca am procedat bine si de ce motorul nu are nimic?

Oricum uleiul din lichidul de racire este la toate astrele 1.7 se pare ca este o boala de neglijat ,As vrea sa o remediez dar inca nu stiu cum.
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,576
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Daca nu aveai apa in motor...nu prea stiu eu ce iti arata sonda din bord..temperatura aburilor (: . Posibil sa il fi prajit...dar daca nu s-a calat..poate ai noroc:).
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu cred ca nu a patit nimic,cred ca a ramas ceva apa in blocul motor;garnitura de chiulasa e metalica;problema cu uleiul in apa-se schimba radiatorul de ulei 500ron+manopera
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
depinde de temperatura care era afara...fiind noapte cred ca erau sub 0 grade ceea ce a ajutat+ daca zici ca opreai si lasai sa se raceasca e f posibil motorul sa nu fi patit nimic.Verifica totusi pe joja uleiul sa nu ai urme de apa...
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La 100 pe ora, fara apa, inseamna ca ca se incalzea carcasa din jurul senzorului de temperatura la 90 de grade.

Eu as spune ca s-au distrus pompa de apa, garnitura de chiulasa si ce alte garnitri or mai fi.

Nu e cazul de calat, ca ulei aveai...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pornitul si opritul masinii...nu ajuta cu absolut nimic,in interiorul motorului unde trebuia sa se faca transferul de caldura intre camasa si agentul de racire pot spune ca se cam vedeau nuante de rosu.Mare noroc ai avut ca motoarele turbo au respectivele diuze de ungere indreptate spre capul pistonului care au dublu rol, UNGERE si mai ales RACIRE cu uleiul din motor.Asa se face ca exista doua tipuri de racire a uleiului la motoarele turbo ,radiator de ulei separat sau schimbator de caldura ulei apa.Asta te-a ajutat sa nu blochezi motorul si probabil simeringurile de supape sunt beton,segmentii pot fi decaliti si cam atat momentan.Pe viitor poate aparea consum de ulei in rest alte surprize nu prea mai poti avea.
Mentionez ca sistemul de ungere al motoarelor turbo este putin diferit fata de un motor atmosferic si daca uleiul este de calitate si la nivel..poate prelungi viata motorului in situatii extreme.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
In mod normal si ca sa nu ai costuri si mai mari ale reparatiei, in momentul in care ai ramas fara lichid de racire, se opreste motorul urgent si se transporta pe platforma sau remorcat masina pana acasa.
Ce a enumerat mecaNIK mai sus sunt numai unele din cauzele probabile.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR