Mark79
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
Fratilor citesc de vre-o 3-4 luni forumul dar nu am postat niciodata "piatra am luat-o in gura deja", asa ca va salut pe toti opelistii!
Acum sa trec la subiect! Am o problema ciudata la masinuta mea Opel Astra 1.7DTI(isuzu)-2001 si anume faptul ca mi se aprinde martorul cu cheita dupa cateva minute de mers cu masina, aleator, nu e nimic regulat sau care sa se petreaca intr-un moment anume. Singurul lucru demn de a fi precizat e ca inainte de a se aprinde martorul parca trage ceva mai bine si continua sa se comporte la fel de bine si dupa ce se aprinde. Daca opresc masina si merg sa iau un suc martorul se stinge si uneori se reaprinde dupa 5 km alteori dupa 100.
Am facut testul agrafei si mi-a iesit eroarea 0704, am gasit pe forum o singura chestie privitoare la eroarea asta :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=239618
"P0704 - Clutch Switch Input Circuit Malfunction:
The sensor signal at control unit terminal 59 (X64) is noisy.
Concerned Terminals:
59 (X64) " am purces la identificarea contactului, l-am curatat, l-am uns dar eroarea a persistat.
Solicit voua celor care s-au mai confruntat cu problema(eroarea) asta sa-mi zica daca au schimbat contactul sau exista posibilitatea sa fie altceva stricat.
Multumesc MULT !
Acum sa trec la subiect! Am o problema ciudata la masinuta mea Opel Astra 1.7DTI(isuzu)-2001 si anume faptul ca mi se aprinde martorul cu cheita dupa cateva minute de mers cu masina, aleator, nu e nimic regulat sau care sa se petreaca intr-un moment anume. Singurul lucru demn de a fi precizat e ca inainte de a se aprinde martorul parca trage ceva mai bine si continua sa se comporte la fel de bine si dupa ce se aprinde. Daca opresc masina si merg sa iau un suc martorul se stinge si uneori se reaprinde dupa 5 km alteori dupa 100.
Am facut testul agrafei si mi-a iesit eroarea 0704, am gasit pe forum o singura chestie privitoare la eroarea asta :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=239618
"P0704 - Clutch Switch Input Circuit Malfunction:
The sensor signal at control unit terminal 59 (X64) is noisy.
Concerned Terminals:
59 (X64) " am purces la identificarea contactului, l-am curatat, l-am uns dar eroarea a persistat.
Solicit voua celor care s-au mai confruntat cu problema(eroarea) asta sa-mi zica daca au schimbat contactul sau exista posibilitatea sa fie altceva stricat.
Multumesc MULT !
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mark79
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
Mark79
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
OK. Revin cu precizari noi referitoare la modul de rezolvare a erorii "P0704 - Clutch Switch Input Circuit Malfunction" Am desfacut senzorul de pe masina si nu era stricat sau murdar ci doar impins capul de contact in interior(probabil am atins cu puciorul din greseala) si nu mai atingea pedala la revenire. Modul de rezolvare in acest caz e simplu, si anume se trage putin de capul contactului cu pedala de ambreiaj apasata pana cand atinge punctul maxim apoi se elibereaza usor pedala pana calca pe contact si il regleaza pe cursa normala.
Daca dai jos swich-ul, fii sigur ca e scos contactul, trage de siguranta rosie in sus pana iese complet apoi apasa cele doua cleme ale swich-ului iar acesta va iesi destul de usor. Mentionez ca trebuie lucrat cu o mana daca nu ai pe cineva sa te ajute cu un picior in pedala de ambreiaj atunci trebuie sa apesi pedala si sa scoti swich-ul in acelasi timp.
Pentru a desface swich-ul apasa clemele marcate cu sageata rosie aflate pe ambele parti si trage incet in sensul sagetii albastre. Toata smecheria in interior se bazeaza pe doua arcuri pe care eu le-am uns (cine stie poate pe viitor s-ar fi blocat) care imping un magnet care la randul sau culiseaza prin dreptul unui circuit ce detecteaza aceasta miscare si trimite la ECU faptul ca pedala de ambreiaj e sus. Eu am curatat si uns cu ulei de contacte toate zonele ce culiseaza pe acolo, am montat arcurile la loc si am montat ca in fotografii totul in ordinea inversa demontarii. Am 120 de km de cand nu se mai aprinde martorul cu cheita si nici nu mai da eroarea 0704.
Multa bafta tuturor(celor ce se baga) la reparatii!
Sper ca ajut pe cineva cu explicatiile astea, pana acum nimeni nu a mai explicat modul de remediere la P0704.
Daca dai jos swich-ul, fii sigur ca e scos contactul, trage de siguranta rosie in sus pana iese complet apoi apasa cele doua cleme ale swich-ului iar acesta va iesi destul de usor. Mentionez ca trebuie lucrat cu o mana daca nu ai pe cineva sa te ajute cu un picior in pedala de ambreiaj atunci trebuie sa apesi pedala si sa scoti swich-ul in acelasi timp.
Pentru a desface swich-ul apasa clemele marcate cu sageata rosie aflate pe ambele parti si trage incet in sensul sagetii albastre. Toata smecheria in interior se bazeaza pe doua arcuri pe care eu le-am uns (cine stie poate pe viitor s-ar fi blocat) care imping un magnet care la randul sau culiseaza prin dreptul unui circuit ce detecteaza aceasta miscare si trimite la ECU faptul ca pedala de ambreiaj e sus. Eu am curatat si uns cu ulei de contacte toate zonele ce culiseaza pe acolo, am montat arcurile la loc si am montat ca in fotografii totul in ordinea inversa demontarii. Am 120 de km de cand nu se mai aprinde martorul cu cheita si nici nu mai da eroarea 0704.
Multa bafta tuturor(celor ce se baga) la reparatii!
Sper ca ajut pe cineva cu explicatiile astea, pana acum nimeni nu a mai explicat modul de remediere la P0704.
Mark79
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
remus
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2003 Y 17 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2007
- Mesaj Privat
clynico
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2009
- Mesaj Privat
remus a scris:Felicitari pentru rezolvarea problemei!
trebuie sa ma apuc de treaba pentru ca si la mine se in timpla la fel.
multumesc!
trebuie sa ma apuc de treaba pentru ca si la mine se in timpla la fel.
multumesc!
Am reparat si eu swich-ul dar ca sa nu mai imi apara beculetul, a trebuit sa scot borna de la baterie.
acum a disparut si beculetul si nu mai imi da nici o eroare.
Mersi mult pentru explicatii.
ADRIAN_S
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
Si eu sunt nou pe aici.am un opel astra 1.7 dti 2001.Intrebarea este cum se sterg erorile dupa testul cu agrafa daca zic bine (cheia pe poz.1, pedala de frana si acceleratie apasate, cheia pe poz.2).Mie mi-a dat 2 coduri p0380 si p0704. Si inca o intrebare, cum aflu cate valve are motorul asta.Ma poate ajuta cineva.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat