- Wall02
- OP
- 523 mesaje
- din 04 Apr 2013
- Astra 2002 z16xe
- Arges
Wall02
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
Imi cer scuze daca nu postez bine.
Vreau sa schimb toba stock cu una sport si vreau ceva asemanator cum sunt tobele din imagine dar nu pe ambele parti doar pe partea cu soferu sa ii pui, si ce ma intereseaza cel mai mult daca o toba sport are sau nu sita in interior pt ca din cate stiu eu tobele sport nu au sita, si daca o toba sport mareste consumul de carburant,mentionez ca vreau sa o pun pe o astra g 1.6 16v.Ceva sugestii indrumari de unde as putea cumpara un astfel de tobe cu evacuare dubla
Vreau sa schimb toba stock cu una sport si vreau ceva asemanator cum sunt tobele din imagine dar nu pe ambele parti doar pe partea cu soferu sa ii pui, si ce ma intereseaza cel mai mult daca o toba sport are sau nu sita in interior pt ca din cate stiu eu tobele sport nu au sita, si daca o toba sport mareste consumul de carburant,mentionez ca vreau sa o pun pe o astra g 1.6 16v.Ceva sugestii indrumari de unde as putea cumpara un astfel de tobe cu evacuare dubla
OdenisG
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2013
- Mesaj Privat
http://cotuning.ro/opel-ope...kddop665-3-p-6685 arata interesant si eu ma gandeam sa pun asta pe a mea si chiar eram curios daca mai are cineva ceva de genul !
- Wall02
- OP
- 523 mesaje
- din 04 Apr 2013
- Astra 2002 z16xe
- Arges
Wall02
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
- 0megga
- **
- 498 mesaje
- din 08 Jul 2013
- Astra 2001 z16se
- Caras-Severin
0megga
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2013
- Mesaj Privat
- Wall02
- OP
- 523 mesaje
- din 04 Apr 2013
- Astra 2002 z16xe
- Arges
Wall02
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
Omegga daca nu ai citit bine ce am scris mai citeste odata te rog si apoi spune ce ai de spus. Eu am zis toba finala nu vorbim de tips, deci toba ex cum este cea originala de pe masina are sita cu gauri nu stiu exact cum arata o toba in interior dar am gasit un desen si mi-am facut o ideea de cum arata o toba in interior, si eu am intrebat odata unde asa putea gasi o toba sport cu tipsurile ca din poza de am pus-o eu sau si separat daca gasesc tipsuri sa cumpar si a doaua intrebare a fost daca o toba sport are in interiorul ei sita pentru ca am vazut pe diferite site-uri la descrierea produsului ca o toba sport nu are sita de aceea are un sunet asa agresiv si vroiam sa ma lamureasca si pe mine cineva care stie.Multumesc
- 0megga
- **
- 498 mesaje
- din 08 Jul 2013
- Astra 2001 z16se
- Caras-Severin
0megga
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2013
- Mesaj Privat
- Wall02
- OP
- 523 mesaje
- din 04 Apr 2013
- Astra 2002 z16xe
- Arges
Wall02
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
- 0megga
- **
- 498 mesaje
- din 08 Jul 2013
- Astra 2001 z16se
- Caras-Severin
0megga
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2013
- Mesaj Privat
- Wall02
- OP
- 523 mesaje
- din 04 Apr 2013
- Astra 2002 z16xe
- Arges
Wall02
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Nu are treaba un traseu cap coada cu masinile de curse:)
Daca alegi sa faci un traseu cap coada, tobe inox+ traseu inox si nu te costa foarte mult, nu vei mai avea probleme cu evacuarea( rugineste etk).. niciodata.
Investitia este mica raportata la castig.
Si eu acum cand ma apuc de evacuare o schimb pe toata de la serpisori pana finala:) ca sa nu investesc aiurea in piese aftermarket de 2 lei care peste 2 ani se duc..
Daca alegi sa faci un traseu cap coada, tobe inox+ traseu inox si nu te costa foarte mult, nu vei mai avea probleme cu evacuarea( rugineste etk).. niciodata.
Investitia este mica raportata la castig.
Si eu acum cand ma apuc de evacuare o schimb pe toata de la serpisori pana finala:) ca sa nu investesc aiurea in piese aftermarket de 2 lei care peste 2 ani se duc..
OdenisG
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Wall02
- OP
- 523 mesaje
- din 04 Apr 2013
- Astra 2002 z16xe
- Arges
Wall02
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
OdenisG
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Wall02
- OP
- 523 mesaje
- din 04 Apr 2013
- Astra 2002 z16xe
- Arges
Wall02
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
OdenisG
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2013
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,516 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,516
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
pai la ce bani te limitezi ,daca ai drum vreodata prin Bucuresti mergi in targul Vitan si vezi ca sunt multe tarabe cu accesorii ,printre care gasesti si tobe inox yed si alte marci si alegi un model care iti place si apoi mergi si o sudezi pe masina.
Nu stiu daca se merita sa schimbi toata evacuarea decat daca faci ceva modificari si la motor,cum vrea pustiu sa schimbe sa nu mai aibe probleme cu rugina e alta treaba ,cu toate ca nu cred ca opel are aceste probleme,poate decat cu toba finala.
La mine de exemplu astra g caravan din 2000 teava de la turbina pana la finala (cu tot cu catalizator si toba mica este dintr-un material care nu rugineste,arata foarte bine si dupa 13 ani ,in schimba toba finala se exfoliaza si deja am schimbat-o cu una care si asta sa dus.O sa caut si eu o toba de inox sa nu mai am probleme cu ruginitul
Wall La benzinare orice toba sport ai pune o sa ai un sunet schimbat fata de toba originala.
Nu stiu daca se merita sa schimbi toata evacuarea decat daca faci ceva modificari si la motor,cum vrea pustiu sa schimbe sa nu mai aibe probleme cu rugina e alta treaba ,cu toate ca nu cred ca opel are aceste probleme,poate decat cu toba finala.
La mine de exemplu astra g caravan din 2000 teava de la turbina pana la finala (cu tot cu catalizator si toba mica este dintr-un material care nu rugineste,arata foarte bine si dupa 13 ani ,in schimba toba finala se exfoliaza si deja am schimbat-o cu una care si asta sa dus.O sa caut si eu o toba de inox sa nu mai am probleme cu ruginitul
Wall La benzinare orice toba sport ai pune o sa ai un sunet schimbat fata de toba originala.
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Depinde si ce vreti de la masina.Intr-adevar, o evacuare din inox va rezista mai mult decat masina in sine daca e s-o luam asa, dar nu mi se pare o afacere buna sa investesti > 2000 RON, ca apoi sa te trezesti ca vrei sa schimbi masina.
La Focus am de gand sa fac o evacuare din inox Cat-Back cu un tips dublu dispus pe centrul barii spate. (gen Astra OPC sau noul Focus ST).
Modificarea evacuarii la diesel e frectie la picior de lemn din punctul meu de vedere, se merita sa o schimbi doar pentru aspect si atat.La benzinare se schimba macazul, trebuie sa aveti in vedere ca o evacuare facuta in spatele blocului se poate lasa cu pierderi de cuplu la turatii joase, mai ales daca finala nu e potrivita pentru cilindreea si puterea pe care o dezvolta motorul respectiv.
Wall, din cate stiu, orice toba sport, chiar si no-name, respecta un standard minim de fabricatie si are inclusa o sita inauntrul ei.
La Focus am de gand sa fac o evacuare din inox Cat-Back cu un tips dublu dispus pe centrul barii spate. (gen Astra OPC sau noul Focus ST).
Modificarea evacuarii la diesel e frectie la picior de lemn din punctul meu de vedere, se merita sa o schimbi doar pentru aspect si atat.La benzinare se schimba macazul, trebuie sa aveti in vedere ca o evacuare facuta in spatele blocului se poate lasa cu pierderi de cuplu la turatii joase, mai ales daca finala nu e potrivita pentru cilindreea si puterea pe care o dezvolta motorul respectiv.
Wall, din cate stiu, orice toba sport, chiar si no-name, respecta un standard minim de fabricatie si are inclusa o sita inauntrul ei.
- Wall02
- OP
- 523 mesaje
- din 04 Apr 2013
- Astra 2002 z16xe
- Arges
Wall02
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
Alooo colegi....va abateti de la subiect imi cer scuze ca va atrag atentia dar ati citit pentru ce am deschia eu acest subiect?...Mai repet odata.Eu vreau sa schimb toba finala Nu tot traseu de ce faceti recomandari de genu " schimba tot traseu",stiu si eu si mi-as dori dar cum am spus nu am bani sa investesc zeci de milioane
Cand am sa mai deschid vreun subiect am sa specific accept sfaturi doar de la cei ce au facut/realizat operatiunea ce eu vreau sa o fac, nu fac diferente dar ati deviat subiectu, era vorba ca vreau sa schimb toba finala cu una sport am pus o poza sus de tot si am pus 2 inttebari la care nimeni nu a raspuns, Le mai pun odata
1- O toba sport are sita in interiorul ei sau sunt tobe sport si cu sita si fara sita?
2-O toba sport mareste consumu de carburant?
Deci nu mai intereseaza ce a zis colegu ca sa achimb tot traseu ca nu am rugina pe el sau ale probleme pe mine ma intereseaza o toba sport cu un sunet ageesiv infundat
Cand am sa mai deschid vreun subiect am sa specific accept sfaturi doar de la cei ce au facut/realizat operatiunea ce eu vreau sa o fac, nu fac diferente dar ati deviat subiectu, era vorba ca vreau sa schimb toba finala cu una sport am pus o poza sus de tot si am pus 2 inttebari la care nimeni nu a raspuns, Le mai pun odata
1- O toba sport are sita in interiorul ei sau sunt tobe sport si cu sita si fara sita?
2-O toba sport mareste consumu de carburant?
Deci nu mai intereseaza ce a zis colegu ca sa achimb tot traseu ca nu am rugina pe el sau ale probleme pe mine ma intereseaza o toba sport cu un sunet ageesiv infundat
- Wall02
- OP
- 523 mesaje
- din 04 Apr 2013
- Astra 2002 z16xe
- Arges
Wall02
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
Rectific y-grek ma lamurit cu sita din interiorul tobei.
Claudiu limita mea de buget este de maxim 300 de lei pt toba. O toba sport facuta original pr opel atra g costa in jur de 700-900 lei si doar desfaci 2 suruburi si o scoti de pe bucsele de cauciuc, iar cea pe care ma incadrez eu la bani trebuie sa ii fac o prelungire pana la prindere
Claudiu limita mea de buget este de maxim 300 de lei pt toba. O toba sport facuta original pr opel atra g costa in jur de 700-900 lei si doar desfaci 2 suruburi si o scoti de pe bucsele de cauciuc, iar cea pe care ma incadrez eu la bani trebuie sa ii fac o prelungire pana la prindere
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
1.O toba sport de firma are sita( ca idee o toba sport originala de la mama ei daca o pui nici nu pre aface zgomot sau face cum facea in cazul meu doar dupa 3000 rotatii, o toba remus)
2.O toba sport de targ are site, dar degeaba...
3.O toba sport NU iti mareste ea consumu ci tu, inmanat de faptul ca vrei sa asculti cum urla, o ti mai turata si hooop consum marit, dar nu datorita ei. Este ca si cum ai spune de cand am toba sport masina fuge de rupe:))
4.In 300 lei poti sa iei doar o toba sport universala poate cu putin noroc si full inox + montaj( 200 lei toba+ 100 lei sa o sudeze)
Ca idee...cand am spus ca nu se merita ce faci este pentru simplu fapt ca sa zicem in mare daca mai puneai putin sa ajungi la suma de 500 lei puteai sa schimbi si teava si mai scapai de o problema.
Sau varianta 5. Toba stock de la magazin si in maxim 300 lei o ai dedicata si gata...
2.O toba sport de targ are site, dar degeaba...
3.O toba sport NU iti mareste ea consumu ci tu, inmanat de faptul ca vrei sa asculti cum urla, o ti mai turata si hooop consum marit, dar nu datorita ei. Este ca si cum ai spune de cand am toba sport masina fuge de rupe:))
4.In 300 lei poti sa iei doar o toba sport universala poate cu putin noroc si full inox + montaj( 200 lei toba+ 100 lei sa o sudeze)
Ca idee...cand am spus ca nu se merita ce faci este pentru simplu fapt ca sa zicem in mare daca mai puneai putin sa ajungi la suma de 500 lei puteai sa schimbi si teava si mai scapai de o problema.
Sau varianta 5. Toba stock de la magazin si in maxim 300 lei o ai dedicata si gata...