- d0m1n1c
- OP
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
- d0m1n1c
- OP
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
Nu se pune problema sa vreau,
Recent am avut parte de o lucrare facuta pe garantie la un service, mai exact o schimbare de punte de diode + rulmenti + releu de incarcare, lucrarea a durat ceva mai mult decat normal (gen aproape 2 saptamani) si evident m-am cam luat de viata lor. Dupa ce intr-un final mi-au rezolvat problema, m-am uitat mai bine la alternator si pare sa fie de 70 A desi tind sa cred ca inainte aveam de 100A.
Ma gandeam ca nu am vazut eu bine. Lasand asta la o parte, un altrentor de 70A poate incarca fara probleme o baterie de 760A?
Momentan el incarca bine, intre 13.9 - 14,3 in functie de cati consumatori am proniti.
Recent am avut parte de o lucrare facuta pe garantie la un service, mai exact o schimbare de punte de diode + rulmenti + releu de incarcare, lucrarea a durat ceva mai mult decat normal (gen aproape 2 saptamani) si evident m-am cam luat de viata lor. Dupa ce intr-un final mi-au rezolvat problema, m-am uitat mai bine la alternator si pare sa fie de 70 A desi tind sa cred ca inainte aveam de 100A.
Ma gandeam ca nu am vazut eu bine. Lasand asta la o parte, un altrentor de 70A poate incarca fara probleme o baterie de 760A?
Momentan el incarca bine, intre 13.9 - 14,3 in functie de cati consumatori am proniti.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- d0m1n1c
- OP
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
d0m1n1c a scris: Dupa ce intr-un final mi-au rezolvat problema, m-am uitat mai bine la alternator si pare sa fie de 70 A desi tind sa cred ca inainte aveam de 100A.
Ma gandeam ca nu am vazut eu bine. Lasand asta la o parte, un altrentor de 70A poate incarca fara probleme o baterie de 760A?
.
Ma gandeam ca nu am vazut eu bine. Lasand asta la o parte, un altrentor de 70A poate incarca fara probleme o baterie de 760A?
.
760Ah face referire la curentul de pornire , curent asigurat cateva secunde la pornire. Amperajul nominal al unei baterii de "760 Ah" ar trebui sa fie undeva la 70 Ah posibil mai jos depinde.Referitor la intrebare... da un alternator de 70 incarca o baterie de 70 A la capacitatea maxima.Dar ce zici tu ca a fost schimbat alternatorul nu prea este valabil , deoarece releul de incarcare la Astra H are un pin dedicat excitatiei , excitatie care in cazul Astra H vine de la ECU si nu de pe baterie "pe contact:. Adica nu merge sa pui alternator de Astra G sau altceva Z17DTL cu toate ca motorul inclusiv alternatorul este identic. (ii lipseste acel pin)... de fapt merge DAR nu va incarca pana nu il turezi la 1500 RPM .. nu se aprinde martor in bord dar nu incarca pana nu se tureaza la 1500.
- d0m1n1c
- OP
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
M-am uitat mai bine si intr-adevar pe alternator scrie 70A Hitachi.
Am observat ca daca porneesc masina..si am clima pornita, in bord imi arata ca incarca maxim 13, dupa care daca opresc clima si o pornesc din nou pe cea mai inalta treapta imi arata 14/13,9/14,2 ...indiferent de turatie.
Sunt putin derutat pentru ca nici eu nu stiu ce sa cred. Trebuia sa ma uit atent la ce scria pe alternator cand l-au dat jos.
Am observat ca daca porneesc masina..si am clima pornita, in bord imi arata ca incarca maxim 13, dupa care daca opresc clima si o pornesc din nou pe cea mai inalta treapta imi arata 14/13,9/14,2 ...indiferent de turatie.
Sunt putin derutat pentru ca nici eu nu stiu ce sa cred. Trebuia sa ma uit atent la ce scria pe alternator cand l-au dat jos.
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Poti sa faci urmatoarea proba. Inainte sa pornesti motorul intra in meniurile ascunse la ecranul cu incarcarea. Daca in primele secunde (dupa pornire) incarca 13 sau sub 13 V ceea ce am scris eu mai sus( aia cu releul) este valabil. Eu n-am intalnit niciodata alternator de 70 A pe diesel si mai ales pe 1.7
Daca incarca 13 sau sub 13 V tureaza imediat la 1500 RPM , daca creste instant incarcarea la 14 altceva n-are ce sa fie.
Daca incarca 13 sau sub 13 V tureaza imediat la 1500 RPM , daca creste instant incarcarea la 14 altceva n-are ce sa fie.
- d0m1n1c
- OP
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
Op3l, am incercat ce ai spus mai sus si :
Daca pornesc masina si clima este oprita, incarcarea creste de la 13 la 14,2 in cateva secunde, fara sa turez motorul;
Daca pornesc masina cu clima pornita, imi sta in jur de 13 chiar daca turez motorul, opresc clima si o pornesc din nou iar incarcarea creste pana in jur de 14 fara sa turez motorul.
Daca pornesc masina si clima este oprita, incarcarea creste de la 13 la 14,2 in cateva secunde, fara sa turez motorul;
Daca pornesc masina cu clima pornita, imi sta in jur de 13 chiar daca turez motorul, opresc clima si o pornesc din nou iar incarcarea creste pana in jur de 14 fara sa turez motorul.
- george_eu25
- ***
- 666 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Alternatorul tau face fata greu.....Cu toti consumatorii porniti nu trebuie sa scada sub un 13.8V.O sa arzi puntea de diode mai mult ca sigur.E doar o chestie de timp....Mare atentie,daca se "impusca" vreo dioda sa nu iti intre in scurt alternatorul ca o sa faci praf si bateria.Ti-o spun din experienta ca acelasi lucru l-am patit in toamna!
aaron
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
se pare ca alernatorul ar fi unul dintre punctele slabe si la Z17DTH. Cei drept merg mult prin oras, pe distante mici, dar in 50.000 km am facut de 2 ori reparatii capitale la alternator (punti, rulmenti, fulie, etc) + 2 baterii schimbate in 5 ani (baterii de firma nu de 100 de lei). Am inteles de la mecanic ca este problema 1,7cdti-urilor facute pana la 2007-2008, iar eu am din 2004. Dupa el am "noroc", sunt altii la care apare si mai des problema alternatorului. Ce stiti despre asta?
- marius eduard
- *
- 11 mesaje
- din 15 Dec 2007
- Astra 2010 1.7
- Bucuresti
marius eduard
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut am si eu o mica problema , ma gandesc sa nu mai deschid alt topic ,
Am un Opel Astra H 1.7 Ecoflex caravan 2009 WOLOAHL35A2009045, de cateva saptamani imi facea bateria figuri, cand am cumparat baterie au zis baieti de la garantie ca este aproape dus alternatorul ( valori de incarcare fara consumatori 13.5 - 13.7 , consumatori 13.2-13.4
Am fost la un mecanic la demontat ( releul este capsat in placa cu diode ) , releul dus, a comandat grupul cu totul dar nu a gasit nici separat nici capsat nici dupa serie sasiu.
Alternatorul este de 100 A
Are cineva idee ce se poate face in acest caz ( exceptand pretul unui alternator nou )
Am un Opel Astra H 1.7 Ecoflex caravan 2009 WOLOAHL35A2009045, de cateva saptamani imi facea bateria figuri, cand am cumparat baterie au zis baieti de la garantie ca este aproape dus alternatorul ( valori de incarcare fara consumatori 13.5 - 13.7 , consumatori 13.2-13.4
Am fost la un mecanic la demontat ( releul este capsat in placa cu diode ) , releul dus, a comandat grupul cu totul dar nu a gasit nici separat nici capsat nici dupa serie sasiu.
Alternatorul este de 100 A
Are cineva idee ce se poate face in acest caz ( exceptand pretul unui alternator nou )
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Schimba mecanicul in prima faza. Puntea de diode are 4 lipituri iar releul vreo 3 prinderi. Se dezlipesc toate ulterior se scoate tot platoul cu punte si releu.
In cazul in care releu este nituit (unele modele) se rupe nitul ulterior prinzandu-se la surub (vine in cutie cu suruburi).
P.S. Releu si punte redreseoare de 1.7 gasesti pe stock in toate magazinele mai mari.
P.S.2 Vezi sa nu pui releu de Astra G (arata identic dar ii lipseste pinul de comanda excitatie de la ECU) ca o sa ai probleme cu controlul incarcarii.
In cazul in care releu este nituit (unele modele) se rupe nitul ulterior prinzandu-se la surub (vine in cutie cu suruburi).
P.S. Releu si punte redreseoare de 1.7 gasesti pe stock in toate magazinele mai mari.
P.S.2 Vezi sa nu pui releu de Astra G (arata identic dar ii lipseste pinul de comanda excitatie de la ECU) ca o sa ai probleme cu controlul incarcarii.
- marius eduard
- *
- 11 mesaje
- din 15 Dec 2007
- Astra 2010 1.7
- Bucuresti
marius eduard
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2007
- Mesaj Privat
Toate releele din magazin au o mufa in jos , cea de la mine este exact opus pozitionata.
Dupa serie toate programele indicau alternatoare intregi .
Dar am rugat mecanicul sa curete contactele, sa monteze alternatorul la loc fiindca am traba maine cu masina si duma montaj merge in parametru maxim 14.00 V
si la comsumatori ( radio + clima + faruri + proiectoare ) baga 13.7 V
Am verificat pe alternator si parametrii sunt 14.00 cu 100 A
Ma duc luni la garantie cu bateria si le arat poza de la alternator ca nu poate baga 14.2-14.3 cat cereau ei .
Dupa serie toate programele indicau alternatoare intregi .
Dar am rugat mecanicul sa curete contactele, sa monteze alternatorul la loc fiindca am traba maine cu masina si duma montaj merge in parametru maxim 14.00 V
si la comsumatori ( radio + clima + faruri + proiectoare ) baga 13.7 V
Am verificat pe alternator si parametrii sunt 14.00 cu 100 A
Ma duc luni la garantie cu bateria si le arat poza de la alternator ca nu poate baga 14.2-14.3 cat cereau ei .
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- marius eduard
- *
- 11 mesaje
- din 15 Dec 2007
- Astra 2010 1.7
- Bucuresti
marius eduard
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2007
- Mesaj Privat
Scrie pe eticheta de pe altenator :
P112 H27AU09A
DR30A 14V 42/100A
8400157 898031 1541
Deci puterea maxima de iesire este de 14V cu variabila de amperaj 42/100A
Am gasit si diferenta , asta este part no. alternator 8400157 DELCO REMY si sunt facute pentru masinile dotate cu motoare de Isuzu si daca cauti poza este diferenta mare , mai ales ca nu are circuit de vacum .
Afara am vazut preturi pentru el nou intre 200 - 378 E
daca ma lasa pana la urma il schimb tot.
P112 H27AU09A
DR30A 14V 42/100A
8400157 898031 1541
Deci puterea maxima de iesire este de 14V cu variabila de amperaj 42/100A
Am gasit si diferenta , asta este part no. alternator 8400157 DELCO REMY si sunt facute pentru masinile dotate cu motoare de Isuzu si daca cauti poza este diferenta mare , mai ales ca nu are circuit de vacum .
Afara am vazut preturi pentru el nou intre 200 - 378 E
daca ma lasa pana la urma il schimb tot.
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Va salut. Imi poate spune cineva specificatiile surubului lung de la alternator? Z17dth e codul motorului.
Cumva s-a desprins piulita de la surubul lung, ceea ce a provocat vibrații alternatorului si in final s-a rupt suportul alternatorului. Am schimbat suportul si am montat aproape tot, dupa care am vazut ca surubul e stricat si trebuie altul. Exista vreun cod pentru el?
Cu respect!
Cumva s-a desprins piulita de la surubul lung, ceea ce a provocat vibrații alternatorului si in final s-a rupt suportul alternatorului. Am schimbat suportul si am montat aproape tot, dupa care am vazut ca surubul e stricat si trebuie altul. Exista vreun cod pentru el?
Cu respect!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat