- florinciri
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Corsa 2006 Z13DT
- Galati
florinciri
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat
Am ºi eu o problemã cu un cd-player pioneer( nu cred cã are vreo relevanþã brandul), problema ar fii cã eu l-am alimentat de la brichetã (am gãsit un tutorial pe YouTube) iar bricheta la mine primeºte curent doar când pun cheia pe "bujii" prin urmare ºi cd-playerul face la fel.. ªi nu pot asculta cu motorul oprit muzicã (doar dacã las cheia pe bujii, adicã sã risc sã rãmân fãrã baterie..).
Þin sã precizez cã mi-am achiziþionat ºi cablurile adaptoare dar nu primeºte curent pe niciun cablu de acolo (cred cã cd playerul original se alimenta prin TID sau ceva de genul) , cd playerul original era un Cd30, l-am schimbat deoarece nu mergeau decât cd-uri audio ºi nici aux nu puteam conecta.
Rezolvarea pt mine ar fii ori sã trec bricheta pe treapta 1 la contact (accesorii) ori sã iau din altã parte alimentarea.
Dacã a mai pãþit cineva asta sau mã poate ajuta v-aº rãmâne dator. Multumeasc anticipat!
Þin sã precizez cã mi-am achiziþionat ºi cablurile adaptoare dar nu primeºte curent pe niciun cablu de acolo (cred cã cd playerul original se alimenta prin TID sau ceva de genul) , cd playerul original era un Cd30, l-am schimbat deoarece nu mergeau decât cd-uri audio ºi nici aux nu puteam conecta.
Rezolvarea pt mine ar fii ori sã trec bricheta pe treapta 1 la contact (accesorii) ori sã iau din altã parte alimentarea.
Dacã a mai pãþit cineva asta sau mã poate ajuta v-aº rãmâne dator. Multumeasc anticipat!
- florinciri
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Corsa 2006 Z13DT
- Galati
florinciri
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- florinciri
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Corsa 2006 Z13DT
- Galati
florinciri
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat
- florinciri
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Corsa 2006 Z13DT
- Galati
florinciri
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat
Siguranta este buna.. Am mai citit cate ceva si am inteles ca trebuie sa leg cablul rosu de alimentare la cel rosu de mufa principala..problema e ca eu nu am tensiune acolo cand pun cheia in contact.. Chiar nu si-a mai pus nimeni pe corsa c cd player aftermarket care sa mearga cand pui cheia in contact? ..
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Nu stiu cum e la tine , dar eu am adaugat un al 2-lea player cu redare stick usb, din mufa casetofonului original care a ramas pe masina si e functional.
Initial am vrut sa trag curent direct de pe baterie cu o siguranta montata pe linie pt playerul 2 dar oricat m-am straduit , n-am gasit un orificiu pe unde sa aduc firul din compartimentul motor in habitaclu asa ca am ciupit putin firele ,,+,, si ,,-,, de la mufa castofonului original.
Surpriza a fost ca playerul masinii se opreste la scoaterea cheii din contact dar playerul 2 , nu !
PS - dupa montare (!) am studiat schema electrica a playerului 2 si abia atunci am sesizat ca exista modalitati de cuplare ....... player-ul meu (2) are 2 fire de alimentare - galben si rosu- si din cite am inteles eu , in functie de care dintre ele optezi pentru alimentare depinde daca playerul va functiona cu sau fara contact ( sau ceva de genul) . Ce sa zic , eu le-am legat ca taranu' .....am impreunat galbenul cu rosu si impreuna le-am cuplat la alimentarea din mufa playerului original.
Oricum playerul 2 are functia de oprire dupa x timp asa ca l-am setat la o ora .... asta in cazul in care uit masina parcata cu playerul 2 pornit.
Initial am vrut sa trag curent direct de pe baterie cu o siguranta montata pe linie pt playerul 2 dar oricat m-am straduit , n-am gasit un orificiu pe unde sa aduc firul din compartimentul motor in habitaclu asa ca am ciupit putin firele ,,+,, si ,,-,, de la mufa castofonului original.
Surpriza a fost ca playerul masinii se opreste la scoaterea cheii din contact dar playerul 2 , nu !
PS - dupa montare (!) am studiat schema electrica a playerului 2 si abia atunci am sesizat ca exista modalitati de cuplare ....... player-ul meu (2) are 2 fire de alimentare - galben si rosu- si din cite am inteles eu , in functie de care dintre ele optezi pentru alimentare depinde daca playerul va functiona cu sau fara contact ( sau ceva de genul) . Ce sa zic , eu le-am legat ca taranu' .....am impreunat galbenul cu rosu si impreuna le-am cuplat la alimentarea din mufa playerului original.
Oricum playerul 2 are functia de oprire dupa x timp asa ca l-am setat la o ora .... asta in cazul in care uit masina parcata cu playerul 2 pornit.
- florinciri
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Corsa 2006 Z13DT
- Galati
florinciri
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Deci pe masina am VDO CDR 500 playerul masinii original care e la locul lui si functioneaza normal .....dar pentru ca ma chinuia faza sa-mi fac track-urile acasa si pe un CD nu-mi incapeau mai mult de 18 , mai jos , in bord am montat un al 2-lea player.
Din mufa playerului original al masinii am ciupit si firele de alimentare , si firele pentru boxe pentru playerul 2 montat ulterior , evident , cu schemele difuzoarelor in mana.( fata stanga/dreapta ; spate stanga/dreapta)
Si da, playerul 2 cumparat recent avea 2 fire de ,,+,, pt alimentare : unul galben si unul rosu ( e vorba de un Sony cu redare USB/IPOD). N-am priceput faza cu alimentarea prin contact sau nu la care se referea firul galben, cert este ca eu am impreunat cele 2 fire de ,,+,, si asa legate impreuna le-am legat la firul rosu ,,+,, din mufa ce alimenteaza playerul original.
Acum practic am 2 playere functionale in masina ( sigur ca le folosesc pe rand - prin oras pe distante scurte merg cu radio, in exterior cu playerul 2 ) care folosesc acelasi sistem de boxe ( ale masinii)
Playerul original al masinii se opreste daca scot cheia din contact ...playerul montat recent merge non-stop si-l opresc din buton sau telecomanda desi repet , e alimentat din mufa celui original.
Din mufa playerului original al masinii am ciupit si firele de alimentare , si firele pentru boxe pentru playerul 2 montat ulterior , evident , cu schemele difuzoarelor in mana.( fata stanga/dreapta ; spate stanga/dreapta)
Si da, playerul 2 cumparat recent avea 2 fire de ,,+,, pt alimentare : unul galben si unul rosu ( e vorba de un Sony cu redare USB/IPOD). N-am priceput faza cu alimentarea prin contact sau nu la care se referea firul galben, cert este ca eu am impreunat cele 2 fire de ,,+,, si asa legate impreuna le-am legat la firul rosu ,,+,, din mufa ce alimenteaza playerul original.
Acum practic am 2 playere functionale in masina ( sigur ca le folosesc pe rand - prin oras pe distante scurte merg cu radio, in exterior cu playerul 2 ) care folosesc acelasi sistem de boxe ( ale masinii)
Playerul original al masinii se opreste daca scot cheia din contact ...playerul montat recent merge non-stop si-l opresc din buton sau telecomanda desi repet , e alimentat din mufa celui original.
- florinciri
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Corsa 2006 Z13DT
- Galati
florinciri
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat
Am inteles.. Nu era mai simplu sa folosesti doar playerul nou? Adica si eu il am pe cel vechi pe acasa ..
Legat de ce spui tu cu al 2 lea player (ca merge mereu) am fost la un electrician , imediat dupa ce mi-am pus cd-playerul nou (un pioneer, nu cred ca este important brandul..) care avea un aparat de masurat tensiunea.. si la fel mi-a spus si el ca atunci cand punea contactul nu era nicio diferenta la cablul de alimentare, adica daca l-as fii legat acolo ar fii ramas mereu deschis ca la tine.. El mi-a spus ca e posibil ca la playerul original sa fie ceva legat de TID (displayul) si sa se inchida de acolo (eu unul nu prea cred, mai degraba ceva legat de ecu..)
Cert este ca eu am 2 cabluri (unul rosu si unul galbel de la mufa din cd player) + inca unul rosu pe care l-am conectat la bricheta.., pe ultimul (cel rosu ) trebuie sa-l leg la cel rosu de la alimentarea vechiului cd-player?
Legat de ce spui tu cu al 2 lea player (ca merge mereu) am fost la un electrician , imediat dupa ce mi-am pus cd-playerul nou (un pioneer, nu cred ca este important brandul..) care avea un aparat de masurat tensiunea.. si la fel mi-a spus si el ca atunci cand punea contactul nu era nicio diferenta la cablul de alimentare, adica daca l-as fii legat acolo ar fii ramas mereu deschis ca la tine.. El mi-a spus ca e posibil ca la playerul original sa fie ceva legat de TID (displayul) si sa se inchida de acolo (eu unul nu prea cred, mai degraba ceva legat de ecu..)
Cert este ca eu am 2 cabluri (unul rosu si unul galbel de la mufa din cd player) + inca unul rosu pe care l-am conectat la bricheta.., pe ultimul (cel rosu ) trebuie sa-l leg la cel rosu de la alimentarea vechiului cd-player?
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Singurul inconvenient la playerul original al masinii era ca ma scotea din sarite faza cu track-urile. Nu incap mai mult de 18-20 melodii pe un CD si ma saturam repede de el ...plus CD-uri facute cu Nero si depozitarea lor prin masina. Apoi n-am vrut nici sa pierd comenzile volan si iluminatul lor ....plus ca radio merge bine si-l folosesc prin oras pe distante scurte.
...iar sertarasul gol din bord oricum nu-l foloseam decat ca se strangeau in el monede si prostii asa ca i-am dat o utilizare.
Al doilea player special l-am luat fara mecanism CD si doar cu redare de pe stick/AUX. Mi-am luat un stick de 15 GB si am toata muzica din calculator cu mine. Nu stiam ( banuiam si speram) daca playerul fara mecanism CD consuma mai putin cu motorul oprit ( cu un CD-player normal in 4 ore de functionare parcat, m-a lasat fara baterie) dar l-am testat de 1 Mai la o iesire - a mers saracu' vreo 5 ore si masina a pornit ok.
Nu inteleg de ce tu ai 2 fire rosii si unul galben pentru alimentare. La mine clar si distinct din mufa playerului 2 aveam;
- 4 fire boxe ,,+,,
- 4 fire boxe ,,-,,
- un fir negru -masa-
- un fir rosu si unul galben pt alimentare
- un fir albastru (ceva legat de antena )
- un fir alb care n-am inteles ce era si nici nu m-a interesat prea tare dar l-am izolat
Cu schemele de legare a boxelor de la ambele playere in mana am facut legaturile la difuzoare
Bazandu-ma pe presupunere , am ochit firul cel mai rosu si cel mai gros din mufa playerului masinii la care am conectat firul rosu si cel galben al playerului 2.
De ce tu mai ai inca un fir rosu in plus , nu stiu. Eventual poti cauta pe net manualul playerului tau sa te documentezi.
Am folosit un cutitas bine ascutit pentru ciupirea firelor mufei de pe masina, o rola de banda izolatoare de buna calitate si 5 m de cablu cu 2 fire dublu izolat.
N-am avut o lampa de control la indemana si pentru ca mi-a fost lene sa urc la etj 4 dupa ea , m-am folosit de un Multimetru digital uitat prin portbagaj ca sa ma asigur care fire sint sub tensiune si care nu.
Singurul lucru facut la risc a fost legarea firului de masa tot la mufa de pe masina ...... nu eram sigur ca-l nimeresc si eticheta de pe playerul original era rupta fix in zona desenului cu el ( evident ca mi-a fost lene sa urc in bloc sa ma uit pe net)
...iar sertarasul gol din bord oricum nu-l foloseam decat ca se strangeau in el monede si prostii asa ca i-am dat o utilizare.
Al doilea player special l-am luat fara mecanism CD si doar cu redare de pe stick/AUX. Mi-am luat un stick de 15 GB si am toata muzica din calculator cu mine. Nu stiam ( banuiam si speram) daca playerul fara mecanism CD consuma mai putin cu motorul oprit ( cu un CD-player normal in 4 ore de functionare parcat, m-a lasat fara baterie) dar l-am testat de 1 Mai la o iesire - a mers saracu' vreo 5 ore si masina a pornit ok.
Nu inteleg de ce tu ai 2 fire rosii si unul galben pentru alimentare. La mine clar si distinct din mufa playerului 2 aveam;
- 4 fire boxe ,,+,,
- 4 fire boxe ,,-,,
- un fir negru -masa-
- un fir rosu si unul galben pt alimentare
- un fir albastru (ceva legat de antena )
- un fir alb care n-am inteles ce era si nici nu m-a interesat prea tare dar l-am izolat
Cu schemele de legare a boxelor de la ambele playere in mana am facut legaturile la difuzoare
Bazandu-ma pe presupunere , am ochit firul cel mai rosu si cel mai gros din mufa playerului masinii la care am conectat firul rosu si cel galben al playerului 2.
De ce tu mai ai inca un fir rosu in plus , nu stiu. Eventual poti cauta pe net manualul playerului tau sa te documentezi.
Am folosit un cutitas bine ascutit pentru ciupirea firelor mufei de pe masina, o rola de banda izolatoare de buna calitate si 5 m de cablu cu 2 fire dublu izolat.
N-am avut o lampa de control la indemana si pentru ca mi-a fost lene sa urc la etj 4 dupa ea , m-am folosit de un Multimetru digital uitat prin portbagaj ca sa ma asigur care fire sint sub tensiune si care nu.
Singurul lucru facut la risc a fost legarea firului de masa tot la mufa de pe masina ...... nu eram sigur ca-l nimeresc si eticheta de pe playerul original era rupta fix in zona desenului cu el ( evident ca mi-a fost lene sa urc in bloc sa ma uit pe net)
- florinciri
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Corsa 2006 Z13DT
- Galati
florinciri
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- florinciri
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Corsa 2006 Z13DT
- Galati
florinciri
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat