djboyy
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
Va salut colegi, la vectra mea a venit timpul sa ii schimb termostatul, la inceput de cand o am statea apa intre 80 si 90 si la un moment dat nu mai urca deloc, am pus mana pe furtunul ce intra in termostat si dupa 5 min incepea sa se incalzeasca si am zis ca e termostatul.
A fost blocat pe deschis si l-am inlocuit cu unul nou cu tot cu carcasa BEHR am dat 155lei pe el.
Dupa montare am facut o tura cu masina in aproximativ 10-15min apa era la 90 si a mai crescut putin la 92,93 si scadea 89,90 si tot asa (asta la drum intins). Cand am fost in oras apa mi-a urcat la 100 de grade si a inceput termocupla si ventilatorul de pe radiator sa mearga si a scazut in jurul a 94,95 si tot asa.
Este motiv de ingrijorare aceasta temperatura sau asa e normal la z18xe Opel Vectra b
Temperaturile acestea au fost citite fara ac si mers normal.
Nu am gasit nimic asemanator cu problema mea si de aceea am postat dacachiar este ceva rog un moderator sa stearga si sa imi dea un link cu problema mea. Mersi!
A fost blocat pe deschis si l-am inlocuit cu unul nou cu tot cu carcasa BEHR am dat 155lei pe el.
Dupa montare am facut o tura cu masina in aproximativ 10-15min apa era la 90 si a mai crescut putin la 92,93 si scadea 89,90 si tot asa (asta la drum intins). Cand am fost in oras apa mi-a urcat la 100 de grade si a inceput termocupla si ventilatorul de pe radiator sa mearga si a scazut in jurul a 94,95 si tot asa.
Este motiv de ingrijorare aceasta temperatura sau asa e normal la z18xe Opel Vectra b
Temperaturile acestea au fost citite fara ac si mers normal.
Nu am gasit nimic asemanator cu problema mea si de aceea am postat dacachiar este ceva rog un moderator sa stearga si sa imi dea un link cu problema mea. Mersi!
- Alin-Smith
- ***
- 716 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 716
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Alin-Smith
- ***
- 716 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 716
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
djboyy
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
djboyy
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
Am incercat vitezele ventilatoarelor.. e in regula, problema era la senzorul care arata apa in bord, e cu aproximativ 5 grade in fata de cel original de pe termostatul vechi asa cal-am scimbat cu cel vechi si acum e in regula tot sta cam la 87,88 in exterior si cam 90,92 in oras a urcat pana spre 95 si pornesc ventilatoarele in treapta 1..
Deci cred ca este normal acum...cat despre termostatul BEHR senzorii poate vin cu decalibrare din fabrica, sonda nu am schimbato de la cel vechi nu da eroare cea noua sau altceva asa cred ca e ok.
Deci cred ca este normal acum...cat despre termostatul BEHR senzorii poate vin cu decalibrare din fabrica, sonda nu am schimbato de la cel vechi nu da eroare cea noua sau altceva asa cred ca e ok.