Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • edv1n

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut tuturor. De cateva zile mi-am cumparat prima masina: Opel Corsa C cu motor de 1.0. Are 172000 de km. Fiind prima mea masina, nu stiu prea multe la partea mecanica. De cand am cumparat-o, parca am simtit ca nu merge cum trebuie, dar m-am gandit ca poate e din cauza ca are un motor mic. De condus am mai condus si alte masini, dar niciodata o Corsa C. Mi se pare ca vibreaza cam tare la ralanti, si parca vibreaza si mai tare atunci cand plec. Deja de la viteza a doua in sus nu se mai simte ca vibreaza si merge bine, nu simt ca ar fi vreo problema. Ma gandeam ca poate asa se comporta tipul acesta de masina. Atunci cand am cumparat-o, avea martorul emisie de noxe aprins tot timpul, dar individul de la care am luat-o mi-a spus ca nu mai are benzina si de asta apare asa. Am fost putin sceptic, dar ce sa vezi: dupa ce i-am pus benzina, martorul nu a mai stat aprins. Asta pana acum doua zile, cand s-a aprins din nou si sta asa de atunci. Asta cand e masina pornita bineinteles. Am facut testul acela de diagnosticare cu acceleratia si frana si cu contactul pus si mi-a dat urmatoarele erori (o sa scriu si ce am descoperit despre ele, dar va rog sa-mi spuneti mai pe romaneste ce inseamna):
1. 0100 - massive ar flow low/high input (aici am inteles ca este ceva in legatura cu debimetrul si ca uneori se rezolva cu o curatare)
2. 0202 - Injector Circ Error-Cyl2
3. 0203 - Injector Circ Error-Cyl3
4. 0135 - Oxy Sensor Heater Circ (bank1, Sensor
5. 0303 - cylinder 3 missfire detected
6. 0300 - random/multimple cylinder missfire

Vazusem un video pe youtube cu cineva care avea eroarea 5 si din cauza aceasta se pare ca ii aparea martorul emisie noxe, iar dupa ce a schimbat ce a trebuit schimbat in cazul acelei probleme, martorul nu s-a mai aprins. Deci ma gandesc ca din cauza aceasta imi apare si mie acel martor aprins. Cert este ca nu ma asteptam sa apara atat de multe erori, fiindca masina in afara de ce am scris mai sus, nu prezinta probleme mai grave care sa imi atraga atentia. As vrea sa stiu daca sunt grave aceste probleme si daca pot sa mai circul in continuare asa, fara sa se intample ceva mai grav. Intentionez sa merg cu ea la un mecanic Luni, dar as vrea sa stiu si ce parere aveti voi. Este posibil ca aceste erori sa fie doar alarme false?
Va multumesc
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
A reusit sa te pacaleasca in asa hal? Sa-ti zica ca la Opel se aprinde becul de eroare daca n-are benzina? Bine va mai trebuie! Uita de curatare debitmetru, citeste bine ce zic, Bosch original nou, daca cu Bosch a fost dotat din fabrica.

Mai ai belele la circuit injector 2 si 3, poate fi cablaj, mufe, injector si calculator motor.

Eroare de circuit incalzire sonda lambda, o sa se distruga repejor fara incalzire, asta daca nu e dusa deja.

Missfire poate sa fie de la injectoare, dar cine stie.

Vai ce masina! Alarme false si motorul tremura? Cat de naiv poti sa fii?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sa nu mai fim asa prapastiosi... meri cu ea la un service... dar nu le spune ca ai cumparat-o cu problemele astea..

spune-le sa faca o diagnoza completa si sa masoare si compresia in cilindri...sa excluzi vreo posibila problema mecanica
daca ai listing-ul vii si-l postezi..... sa nu pui botu' la ce spun ei si sa te apuci sa cumperi piese scumpe si sa nu-ti mearga dupa aia..
  • edv1n

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Nu sunt chiar atat de naiv pe cat crezi, dar presupun ca atunci cand cineva nu stie prea multe despre un lucru (in cazul meu despre masina) poate fi caracterizat in termenii tai. Uneori ma pripesc si la fel s-a intamplat si de data aceasta, pentru ca ar fi trebuit sa iau cu mine un mecanic ca sa o verifice, chiar daca pana la urma s-a dovedit ca nu are cine stie ce probleme. Am fost cu ea la service si dupa ce a verificat-o cu testerul si mi-a spus despre aceleasi erori pe care le postasem si eu, a sters erorile, a verificat-o din nou si au mai aparut doar doua erori din cele sase: ceva cu cilindrul si injectorul cred ( se poate sa ma insel, ca nu am vazut bine ce scria acolo). A desfacut ceva pe la motor si se pare ca unul din pistoane (iar nu sunt sigur daca spun bine) era defect: avea apa pe langa el, care spunea mecanicul ca probabil e de la faptul ca fostul proprietar a spalat motorul. Oricum, dupa ce a inlocuit chestia aceea (bujie sau cum s-o fi numind), am plecat la drum cu masina ca sa o testeze din nou. A testat-o si nu a mai aparut nicio eroare, iar martorul emisie de noxe nu s-a mai aprins. Acum se simte ca trage si mai bine, eu initial crezand ca asa trebuia sa mearga ea, avand si motorul atat de mic.
Cam atat a fost cu problemele despre care v-am spus, alte probleme depistate la verificare sunt: toba de mijloc care trebuie inlocuita (230 RON) si un burduf de la planetara pe partea de la cutie care trebuie inlocuit (45 RON); si filtrele de ulei, benzina, aer plus ulei schimbate care ma ajung in total la 480 de RON fara manopera. Eu zic ca am scapat ieftin, in comparatie cu ce ar fi putut sa fie daca toate acele erori erau probleme reale.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca burduful e afectat, functie si cat s-a mers cu masina cu burduful spart, sunt sanse sa iti fie dus si capul de planetara. Zi-i mecanicului sa caste ochii temeinic la chestia asta
  • edv1n

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am auzit ca s-ar putea intampla chestia asta, dar mecanicul nu a spus nimic. O sa-l pun sa verifice cand ma duc sa il schimbe. Sper doar sa nu agravez situatia si sa se intample ce ai spus tu, pentru ca ar trebui sa mai merg un pic cu ea asa, pana merg sa mi-l schimbe. Multumesc pentru raspuns.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
adv1n, burduful ala are rol dublu:
1- tine vaselina acolo, ca sa existe lubrifiere
2- nu permite prafului sa intre. Praful, in combinatie cu vaselina, creeaza o substanta extrem de abraziva

Un burduf te duce la 40-50 RON, plus manopera. Daca umbli cu ea asa, un cap planetara mai ridica cheltuielile cu inca ~200-300 lei
Tu decizi
  • edv1n

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am inteles, atunci o sa merg chiar maine dimineata. Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR