- deleted-93781
- OP
- 49 mesaje
- din 29 Mai 2014
deleted-93781
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Din februarie sunt posesorul unui Opel Vectra c, fabricatie 2006. Masina are 140000 km, este echipata cu motorul Z19DTH si are cutie automata.
Inca de la inceput a fost o problema la pornirea la rece, in sensul ca motorul parca ar fi mers in 3 cilindri, avea un tremurat. Dupa ce plecam la drum, problema disparea. A fost dusa in service, unde EGR-ul a fost curatat. Problema nu a disparut. A fost iar in service, unde ventilul EGR(asa s-au exprimat domnii mecanici) a fost schimbat. Problema tot nu a disparut, mai mult masina a inceput sa intrerupa la acceleratie. Cel mai bine se poate observa in treapta a 4-a, la 1500 ture si o suprafata inclinata. Mai pe romaneste, sunt intr-a 4, urc un deal, am 1500 de ture si masina nu accelereaza, da sa moara, motorul intrerupe. Cutia e automata si schimba imediat in a 3-a... Odata ce intra turbina, totul e ok, nu mai intrerupe deloc si urca normal in turatii.
Masina a fost dusa iar in service, unde domnii mecanici au considerat un injector a fi de vina, pe care l-au si schimbat. Pentru cateva zile problemele au disparut, dar zilele trecute au aparut iar. Este programata o noua prezenta la service, insa tind sa cred ca domnii mecanici abia invata meserie.
As aprecia mult niste sfaturi, daca imi puteti da, daca cineva s-a lovit de asa ceva.
Mentionez ca masina nu are niciun cod de eroare.
Va multumesc
Din februarie sunt posesorul unui Opel Vectra c, fabricatie 2006. Masina are 140000 km, este echipata cu motorul Z19DTH si are cutie automata.
Inca de la inceput a fost o problema la pornirea la rece, in sensul ca motorul parca ar fi mers in 3 cilindri, avea un tremurat. Dupa ce plecam la drum, problema disparea. A fost dusa in service, unde EGR-ul a fost curatat. Problema nu a disparut. A fost iar in service, unde ventilul EGR(asa s-au exprimat domnii mecanici) a fost schimbat. Problema tot nu a disparut, mai mult masina a inceput sa intrerupa la acceleratie. Cel mai bine se poate observa in treapta a 4-a, la 1500 ture si o suprafata inclinata. Mai pe romaneste, sunt intr-a 4, urc un deal, am 1500 de ture si masina nu accelereaza, da sa moara, motorul intrerupe. Cutia e automata si schimba imediat in a 3-a... Odata ce intra turbina, totul e ok, nu mai intrerupe deloc si urca normal in turatii.
Masina a fost dusa iar in service, unde domnii mecanici au considerat un injector a fi de vina, pe care l-au si schimbat. Pentru cateva zile problemele au disparut, dar zilele trecute au aparut iar. Este programata o noua prezenta la service, insa tind sa cred ca domnii mecanici abia invata meserie.
As aprecia mult niste sfaturi, daca imi puteti da, daca cineva s-a lovit de asa ceva.
Mentionez ca masina nu are niciun cod de eroare.
Va multumesc
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
- deleted-93781
- OP
- 49 mesaje
- din 29 Mai 2014
deleted-93781
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Cu riscul de a fi in afara discutiei,afirm ca nu consider corect sa critici pe cineva(mecanicii),care nu se poate apara.Corect si barbateste,este sa-i spui nemultumirea in fata,sau sa taci daca nu o poti face...
Cred ca am fost destul de finut in exprimare, nu am criticat, doar mi-am exprimat nemultumirea, avand in vedere faptul ca masina mai mult a stat in service, decat in posesia mea
ag10tit a scris: Verifica mufa de la injectorul nr 3....exista un topic daca dai search pe forum
Ii voi ruga pe cei de la service sa verifice si acest aspect. Am cautat mult pe forum inainte sa fac thread-ul. Eu tot cred ca e vorba despre EGR. Sa le sugerez sa il dezactiveze, sa vedem cum se comporta masina ?
- deleted-93781
- OP
- 49 mesaje
- din 29 Mai 2014
deleted-93781
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
- deleted-93781
- OP
- 49 mesaje
- din 29 Mai 2014
deleted-93781
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat