- oopsCam
- OP
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
Tot am cautat pe forum, am citit, am incercat toate sfaturile colegilor.
Povestea incepe asa: Relantii instabil, consum mare.
Am inlocuit pe masina:
Senzor temperatura motor (pe tester imi arata 200 grade cu +)
Senzor ax came (testerul arata ca merge sau nu merge, dupa placul lui)
Debimetru aer (acum e ok)
Senzor clapeta acceleratie (testerul zicea ca nu il vede)
Bujii (am dat pe el 100 Ron)
Baterie noua (ochiul acela verde nu mai e verde, e jumii-juma, dar masina porneste la prima cheie)
Dupa ce am inlocuit toate acele piese, am fost sa o mai pun o data pe tester ca nu imi dispare din bord check engine. Erorile nu au putut fii sterse din ECU de nici o culoare, le stergea si apareau la loc imediat! Masina nu se tureaza mai mult de 4500 de ture, iar cand ajunge acolo da in nas. In mers inca se mai duce relantiul pe la 1500-2000 de ture si trebuie sa o bag in oricare treaba si sa ii dau o talpa. Cateaodata functioneaza metoda asta cateodata nu. Acul de la kilometraj nu indica mereu cu cat circul, cade la 0 si ramane acolo.
Bateria nu ar fii trebuit sa fie cu ochiul acela mereu verde? Oare am probleme si cu alternatorul? Unde am fost de a pus testerul pe masina mi-a zis ca este de la ECU problema de nu poate sterge erorile din el si ca de aceea se tureaza numai pana la 4500 de ture. Atasez niste poze cu erorile.
Avem si noi un service pt. buzunare mai goale pe aici prin Bucuresti sau prin apropiere?
P.S. In ultimele 2 dati, masina mi-sa oprit in mers la viteza mica... La prima cheie porneste se duce pana la 1200-1500 ture si scade pana se opreste si trebuie sa o pornesc din nou si sa o accelerez de cateva ori...
Multumesc!
Cred ca ii dau FOC.
Povestea incepe asa: Relantii instabil, consum mare.
Am inlocuit pe masina:
Senzor temperatura motor (pe tester imi arata 200 grade cu +)
Senzor ax came (testerul arata ca merge sau nu merge, dupa placul lui)
Debimetru aer (acum e ok)
Senzor clapeta acceleratie (testerul zicea ca nu il vede)
Bujii (am dat pe el 100 Ron)
Baterie noua (ochiul acela verde nu mai e verde, e jumii-juma, dar masina porneste la prima cheie)
Dupa ce am inlocuit toate acele piese, am fost sa o mai pun o data pe tester ca nu imi dispare din bord check engine. Erorile nu au putut fii sterse din ECU de nici o culoare, le stergea si apareau la loc imediat! Masina nu se tureaza mai mult de 4500 de ture, iar cand ajunge acolo da in nas. In mers inca se mai duce relantiul pe la 1500-2000 de ture si trebuie sa o bag in oricare treaba si sa ii dau o talpa. Cateaodata functioneaza metoda asta cateodata nu. Acul de la kilometraj nu indica mereu cu cat circul, cade la 0 si ramane acolo.
Bateria nu ar fii trebuit sa fie cu ochiul acela mereu verde? Oare am probleme si cu alternatorul? Unde am fost de a pus testerul pe masina mi-a zis ca este de la ECU problema de nu poate sterge erorile din el si ca de aceea se tureaza numai pana la 4500 de ture. Atasez niste poze cu erorile.
Avem si noi un service pt. buzunare mai goale pe aici prin Bucuresti sau prin apropiere?
P.S. In ultimele 2 dati, masina mi-sa oprit in mers la viteza mica... La prima cheie porneste se duce pana la 1200-1500 ture si scade pana se opreste si trebuie sa o pornesc din nou si sa o accelerez de cateva ori...
Multumesc!
Cred ca ii dau FOC.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- oopsCam
- OP
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
- oopsCam
- OP
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
- oopsCam
- OP
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
mersul prost e datorat erorilor de tps si senzor temp antigel.cel cu mufa albastra si 2 pini.daca piesele astea sunt ok mai ramane de verificat cablajul pana in ecu.daca totul e ok se pune ecu de proba.cum a spus ksper.ecu+immo+cip. se poate rezolva si cu ecu fara cod pin dar e un pic mai complicat.
- oopsCam
- OP
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- oopsCam
- OP
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
Poza cu rezistenta care era pe fir... Am dat-o jos si am sa adaug si un filmulet sa vedeti cum se comporta masina.
Relatniu saltaret
La prima cheie, a pornit si sa oprit dupa 2-3 secunde. La a doua cheie a pornit. Cand incerc sa o accelerez da mai intai sa moara motoru si apoi se tureaza.
Relatniu saltaret
La prima cheie, a pornit si sa oprit dupa 2-3 secunde. La a doua cheie a pornit. Cand incerc sa o accelerez da mai intai sa moara motoru si apoi se tureaza.
- oopsCam
- OP
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- oopsCam
- OP
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- oopsCam
- OP
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- oopsCam
- OP
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
GATA! Dupa o intalnire cu Domnu' Ksper, m-am dus acasa si am modificat instalatia electrica de la motor.
In ce consta modificarea?! Pai mai aveam o instalatie tot de pe un Vectra B X20XE(V) care avea cu 2 mufe mai putin si cu 3 pini in minus, unu la mufa de la ECU si 2 de la mufa care duce la relee si unde vrea ea . Am scos de pe instalatia veche cele 2 mufe si le-am pus pe cea cumparata care este intr-o stare mult mai buna ( nu este coapta).
Dupa ce am puso inapoi pe masina am dat o tura cu ea si a disparut din bord si lumina aceea care te sperie mereu (check engine). Dar masina nu se tureaza mai mult de 4500 de ture.
Acum trebuie sa cutam si buba asta.
Ma ajutati?
In ce consta modificarea?! Pai mai aveam o instalatie tot de pe un Vectra B X20XE(V) care avea cu 2 mufe mai putin si cu 3 pini in minus, unu la mufa de la ECU si 2 de la mufa care duce la relee si unde vrea ea . Am scos de pe instalatia veche cele 2 mufe si le-am pus pe cea cumparata care este intr-o stare mult mai buna ( nu este coapta).
Dupa ce am puso inapoi pe masina am dat o tura cu ea si a disparut din bord si lumina aceea care te sperie mereu (check engine). Dar masina nu se tureaza mai mult de 4500 de ture.
Acum trebuie sa cutam si buba asta.
Ma ajutati?
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- oopsCam
- OP
- 313 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 313
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat