maffiozo
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z1DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- RaDuCu_CostEL
- **
- 248 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
RaDuCu_CostEL
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
Ceea ce am incercuit eu este lihidul de la servo , nu? L-am verificat ieri si am vazut ca e la minim.
Se poate schimba lichidul se la servo? ATF DEXRON D2 este valabil si la x16xel 1998 ?
Si mai am o intrebare : Lichidul de la servo se consuma? pentru ca eu stiu ca la mine e la minim de vreo 3-4 luni si tot acolo a ramas.
Se poate schimba lichidul se la servo? ATF DEXRON D2 este valabil si la x16xel 1998 ?
Si mai am o intrebare : Lichidul de la servo se consuma? pentru ca eu stiu ca la mine e la minim de vreo 3-4 luni si tot acolo a ramas.
- RaDuCu_CostEL
- **
- 248 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
RaDuCu_CostEL
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
RaDuCu_CostEL a scris:Ceea ce am incercuit eu este lihidul de la servo , nu? L-am verificat ieri si am vazut ca e la minim.
Se poate schimba lichidul se la servo? ATF DEXRON D2 este valabil si la x16xel 1998 ?
Si mai am o intrebare : Lichidul de la servo se consuma? pentru ca eu stiu ca la mine e la minim de vreo 3-4 luni si tot acolo a ramas.
Se poate schimba lichidul se la servo? ATF DEXRON D2 este valabil si la x16xel 1998 ?
Si mai am o intrebare : Lichidul de la servo se consuma? pentru ca eu stiu ca la mine e la minim de vreo 3-4 luni si tot acolo a ramas.
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Da, ai incercuit bine, Acolo e vasul si pompa de servo. Lichidul de servo nu ar trebui sa se consume. Insa e bine sa fie si el schimbat, la fel cum se schimba uleiul de motor. Nu e un lichid care sa isi pastreze vascozitatea la nesfarsit. Zic ca e bine sa fie schimbat cam odata la 3 ani. Uleiul la cutia de viteza si antigelul, la fel..
- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
SergiuP a scris: Z16XE ?
1,4L Dextron II, asta spune Autodata iar manualul mai adauga si un D (Dextron II D).
Si eu sunt in cautarea acestui ulei pentru a-l schimba. Am uleiul de culoarea coca cola in rezervor iar culoarea uleiului dextrol II am inteles ca este rosie. Stie cineva cum se schimba acest ulei?
Ova89
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2014
- Mesaj Privat
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Ova89
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2014
- Mesaj Privat
- merlin2trades
- *
- 28 mesaje
- din 18 Mar 2014
- Vectra 2001 Z16Xe
- Bucuresti
merlin2trades
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
Este perfect normal sa le schimbi (ULEIURILE ; lichidul de frana, antigelul)se numesc CONSUMABILE, subscriu la descrierea colegului cu turele de volan pentru aerisire,
Verifica pompa de obicei mai rar dar se mai duce etansarea la ea si mai pierde uleiul oricum aia se invarte ca vaca continu cand pornesti motorul e normal sa se strice candva.
Cam la 3 luni faci si tu o inspectie vizuala la CMO daca picura ceva daca s-a dus vreo garnitura etc te uiti chiar daca nu e nimic in bord (martor) aprins paza buna trece primejdia rea.
Io am ales de aicea:
http://www.liqui-moly.de/li...p;voiladb=web.nsf
Observati va rog a devenit Oldtimer Vectra B.... in curand e clasica
La inceput am completat si io cu ce avea Nea Cristi (mecanicu) prin garaj I-am pus niste ulei de servo pentru benz (avea norma Dexron II) si dupa am bagat Liqui Moly am cumparat de pe un magazin online in Germania.
pentru 10 Euro transport am mai multa incredere in ce se comercializeza acolo. de obicei iau sa schimb tot
Ai alegerea asta:
http://www.liqui-moly.de/li...ument&land=DE
si
http://www.liqui-moly.de/li...ument&land=DE
Primu e mineral ultimul e sintetic alegerea iti apartine.
(mineral brun -coca cola- si rosu sintetic, nu este regula culoarea ce se ia in considerare este standardul pe care il respecta! )
Nu exista e mai bun ala sau celalat daca verifici fisa tehnica vezi ca au mici variati de vascozitate si densitate la anumite temperaturi.
Ambele au norma respectiva
Iete si o poza autodata.
Unele din norme standarde se mai pun si in functie de climatul tarii respective, mere cu ce e la Nemtia si in Romania.
Asta este alegerea mea subiectiva TU faci si pui ce vrei NU ITI ZIC sa alegi LM .de sau sa bagi Castrol .tr si nu doresc sa deschid o polemica pe tema asta.
Daca omu vrea sa schimbe ceva va rog mult nu ii mai intrebati de ce? argumentu e simplu merge si economia merge si masina mai bine si doarme linistit noaptea.
LE
Ca fapt divers eu am schimbat pompa si am dat 477 lei pe ea noua fara rezorvorul de plastic.
Daca o sa o schimbi (vreodata candva) incearca sa iei una noua si nu reconditionata. in momentul in care cere una la schimb sigur este reconditionata!
Verifica pompa de obicei mai rar dar se mai duce etansarea la ea si mai pierde uleiul oricum aia se invarte ca vaca continu cand pornesti motorul e normal sa se strice candva.
Cam la 3 luni faci si tu o inspectie vizuala la CMO daca picura ceva daca s-a dus vreo garnitura etc te uiti chiar daca nu e nimic in bord (martor) aprins paza buna trece primejdia rea.
Io am ales de aicea:
http://www.liqui-moly.de/li...p;voiladb=web.nsf
Observati va rog a devenit Oldtimer Vectra B.... in curand e clasica
La inceput am completat si io cu ce avea Nea Cristi (mecanicu) prin garaj I-am pus niste ulei de servo pentru benz (avea norma Dexron II) si dupa am bagat Liqui Moly am cumparat de pe un magazin online in Germania.
pentru 10 Euro transport am mai multa incredere in ce se comercializeza acolo. de obicei iau sa schimb tot
Ai alegerea asta:
http://www.liqui-moly.de/li...ument&land=DE
si
http://www.liqui-moly.de/li...ument&land=DE
Primu e mineral ultimul e sintetic alegerea iti apartine.
(mineral brun -coca cola- si rosu sintetic, nu este regula culoarea ce se ia in considerare este standardul pe care il respecta! )
Nu exista e mai bun ala sau celalat daca verifici fisa tehnica vezi ca au mici variati de vascozitate si densitate la anumite temperaturi.
Ambele au norma respectiva
Iete si o poza autodata.
Unele din norme standarde se mai pun si in functie de climatul tarii respective, mere cu ce e la Nemtia si in Romania.
Asta este alegerea mea subiectiva TU faci si pui ce vrei NU ITI ZIC sa alegi LM .de sau sa bagi Castrol .tr si nu doresc sa deschid o polemica pe tema asta.
Daca omu vrea sa schimbe ceva va rog mult nu ii mai intrebati de ce? argumentu e simplu merge si economia merge si masina mai bine si doarme linistit noaptea.
LE
Ca fapt divers eu am schimbat pompa si am dat 477 lei pe ea noua fara rezorvorul de plastic.
Daca o sa o schimbi (vreodata candva) incearca sa iei una noua si nu reconditionata. in momentul in care cere una la schimb sigur este reconditionata!
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat