Tobo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua dragi colegi,
Citesc de mult forumul si de cele mai multe ori am gasit discutii legate de problemele pe care le-am avut, m-au ajutat si m-au ghidat !
Insa.. de data asta am o problema la care nu am gasit rezolvare; lucrurile stau cam asa, problema a inceput acum vreo saptamana cand am vrut sa plec de pe loc si mi-a murit motorul ( nu cred ca n-am cuplat eu bine, pur si simplu nu i-a placut ceva si mi-a dat in nas ). Ei bine, dupa ce am oprit motoru am dat sa porneasca iar, nimic. Motorul invarte, totul e OK, nu primeste benzina. Am vorbit cu mecanicul, cred ca de cate ori am incercat am stricat si pompa. Am schimbat pompa, a mers o zi, a 2-a zi dimineata, la fel. Motorul se opreste la plecarea de pe loc si nu mai porneste.
Prima oara cand am patit asta, am facut trucul cu FRANA si ACCELERATIA, imi intorcea codul de eroare P1616 ( ceva la IMMO ). Dupa ce am schimbat pompa si a mers o zi, acum cand fac chestia asta cu Frana si acceleratia, nu mai citeste niciun cod de eroare, martorul cu cheia palpaie incontinuu.
Omu asta zice ca e problema de la CIP-ul cheie si ca masina a intrat in antifurt. Ei bine, si cu cheia de rezerva face la fel..
As fi recunoscator daca imi puteti da cateva sfaturi legate de asta.
Scuze in avans daca n-am folosit termeni chiar familiari sau i-am folosit gresit, sunt nou pe-aici, nou pe sosea, asa ca va rog sa ma scuzati !
O zi buna, domnilor,
Ionut
Citesc de mult forumul si de cele mai multe ori am gasit discutii legate de problemele pe care le-am avut, m-au ajutat si m-au ghidat !
Insa.. de data asta am o problema la care nu am gasit rezolvare; lucrurile stau cam asa, problema a inceput acum vreo saptamana cand am vrut sa plec de pe loc si mi-a murit motorul ( nu cred ca n-am cuplat eu bine, pur si simplu nu i-a placut ceva si mi-a dat in nas ). Ei bine, dupa ce am oprit motoru am dat sa porneasca iar, nimic. Motorul invarte, totul e OK, nu primeste benzina. Am vorbit cu mecanicul, cred ca de cate ori am incercat am stricat si pompa. Am schimbat pompa, a mers o zi, a 2-a zi dimineata, la fel. Motorul se opreste la plecarea de pe loc si nu mai porneste.
Prima oara cand am patit asta, am facut trucul cu FRANA si ACCELERATIA, imi intorcea codul de eroare P1616 ( ceva la IMMO ). Dupa ce am schimbat pompa si a mers o zi, acum cand fac chestia asta cu Frana si acceleratia, nu mai citeste niciun cod de eroare, martorul cu cheia palpaie incontinuu.
Omu asta zice ca e problema de la CIP-ul cheie si ca masina a intrat in antifurt. Ei bine, si cu cheia de rezerva face la fel..
As fi recunoscator daca imi puteti da cateva sfaturi legate de asta.
Scuze in avans daca n-am folosit termeni chiar familiari sau i-am folosit gresit, sunt nou pe-aici, nou pe sosea, asa ca va rog sa ma scuzati !
O zi buna, domnilor,
Ionut
Tobo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Tobo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2014
- Mesaj Privat
Da, operatiuni avansate pentru mine, dat fiind faptul ca nu ma pricep, dar o sa sugerez treburile astea mecanicului cand vine sa mai facem niste teste.
Am mai facut ieri un test la masina, de data asta cu alt soft de diagnoza. A intors o eroare de care nu-mi amintesc exact, dar facea referire la "Tensiune prea mica pe un anume circuit" ( P1614 - daca nu ma insel ).
Revin cu raspunsuri, dragi colegi !
Multumesc mult !
Ionut
Am mai facut ieri un test la masina, de data asta cu alt soft de diagnoza. A intors o eroare de care nu-mi amintesc exact, dar facea referire la "Tensiune prea mica pe un anume circuit" ( P1614 - daca nu ma insel ).
Revin cu raspunsuri, dragi colegi !
Multumesc mult !
Ionut
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
Tobo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2014
- Mesaj Privat
- C.Stefan
- **
- 150 mesaje
- din 25 Apr 2014
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
C.Stefan
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2014
- Mesaj Privat
Tobo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2014
- Mesaj Privat
M-am intors cu vesti. Abia azi am reusit sa-mi rezolv problema. A fost ceva ciudat de tot. Cum va ziceam, am schimbat pompa, care era stricata, si a mers o zi. A 2-a zi dimineata, n-a mai pornit. Ei bine, am luat o pompa de benzina cu imprumut sa fac proba, ma gandeam ca se intampla ceva cu releul, dupa ce am mai facut o diagnoza gandindu-ma ca e o problema la immo, mufe, etc.. Asadar, m-am bagat azi sa schimb pompa; am reusit intr-un final sa desfac inelul acela, si cand am ridicat de capac, unul din furtunase era scos. Cedase colierul de la el si nu mai lua benzina motorul. Am pus furtunul la loc, cheie, a pornit putin mai greu dar a pornit prima oara. Am schimbat colierul, am strans bile inelul, totul e ok.
Multumesc mult pentru sfaturi !
Multumesc mult pentru sfaturi !