poope
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am un vectra C din 2002 si are motoru 1.8i pe el de 122 de cai... are 150 de mi de km si problema care o am e ca atunci cand il pornesc si dupa putin timp, porneste mai greoi si da sa moara motorul., si suna ca si cum ar merge in 3 cilindtri sau ar da ceva radeu undeva.... dupa o accelerare isi revine dar tot are relantiu neregulat si cand il accelerez parca suna asa dum dum dum dum ca si motoarele alea mai vechi pe carburator si care ori bagau prea multa benzina ori prea putina...Precizez ca dupa pornire miroase putin a benzina... deci undeva nu se arde complet.
Aveti ceva sugestii despre ce ar trebui sai verific? ceva sonde, senzori, debitmetru> furtune de vacum? buji? bobine? injectoare? clapeta acceleratie?
Merci anticipat
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
poope
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
- pancu
- **
- 272 mesaje
- din 12 Jul 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Dambovita
pancu
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
Sfatul meu este sa o pui prima data pe un tester, sa vezi daca iti lucreaza bine pedala de acceleratie, sondele lambda, aprinderea,etc...
Daca pe tester este totul Ok, mai mult ca sigur ai ceva probleme mecanice, adica ceva ce pe tester nu se poate depista.
Parerea mea este sa desfaci corpul clapeta prima data, sa il cureti, sa nu ai vreo surpriza pe acolo, mai ales daca nu o fi fost desfacut niciodata, sa vezi ce mizerie este acolo...la mine era infundat o mica gaurica la corpul clapeta...vezi pozele atasate.
Altceva care poti sa verifici este bobina de inductie, poate gasesti alta sa o verifici pe masina ta.
Verifica si furtunele din corpul clapeta, cel care este pentru vacuum, din stanga, jos si cel din drapta jos, care vine in motor, sa nu fie fisurate, ceva....celelalte 2 furtunase de sus, nu ai treba, pe ele circula antigel.
Eu la problema mea, ma disperase, am desfacut si catalizatorul, am schimbat si bujiile...toata treaba cred ca era din orificiul ala infundat...mai avea sa schimb masina...
Bafta...
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
poope
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat