- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Diferentele sunt destul de serioase , 2.5TD-ul (X25DT) este un motor turbodiesel clasic in timp ce 2.5DTI_24V (Y25DT) beneficiaza de tehnologie multisupapa si common-rail .
Ca si performante si functionare in exploatare zilnica Y25DT e net superior predecesorului sau si dupa parerea mea motorul merge mai bine chiar decat un Y30DT de pe Vectra C / Signum , e mai elastic si mai placut de condus.
Despre consum nu am date exacte insa e cu siguranta mai redus in cazul Y25DT.
Ca si performante si functionare in exploatare zilnica Y25DT e net superior predecesorului sau si dupa parerea mea motorul merge mai bine chiar decat un Y30DT de pe Vectra C / Signum , e mai elastic si mai placut de condus.
Despre consum nu am date exacte insa e cu siguranta mai redus in cazul Y25DT.
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
2.5DTI_24V (Y25DT) are sistem common rail adica rampa comuna , e mai degraba asemanator cu injectia multipunct de benzina. Partea de alimentare difera total de turbodiesel-ul clasic , nici macar nu are acel cap distribuitor hidraulic.
De probleme cu acest tip de motor eu unul nu am auzit , in schimb legat de vechiul X25DT vei gasi multe lucruri prin forumurile romanesti si nu numai...
De probleme cu acest tip de motor eu unul nu am auzit , in schimb legat de vechiul X25DT vei gasi multe lucruri prin forumurile romanesti si nu numai...
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Senator, am inteles din ce spui, ca ai condus omega cu acest tip de motor...M-am ferit mereu de dieseluri pentru zgomotul din habitaclu...La acest model de omega cu motorizarea amintita, ce spui? Este zgomotos? Sunt hotarat sa merg in Germania sa-mi iau...undeva in aprilie-mai. Totodata, cand ai putin timp, te rog sa-mi dai cateva repere despre ce ar trebui sa verific la motor cand ma duc sa o cumpar din Germania.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat