Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Alexandrescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut!

Am de curand o problema la masina, un astra h, din 2005, 1.7 cdti, in sensul ca dimineata sau dupa ce a stat cateva ore nepornita (10~12), porneste la sfert, iar dupa cateva secunde moare. Pentru a o reporni, trebuie dat foarte mult la automat dupa asta, comportandu-se ca si cand nu ar avea motorina. Odata pornita, masina se comporta absolut normal, urmatoarele porniri fiind normale. Am pus testerul si nu apare nici un fel de eroare, toti parametri fiind corespunzatori. A mai avut cineva probleme de genul?

Multumesc!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Au avut o gramada problema asta. Daca ai sa cauti vei gasi multe discutii pe tema asta.
Iti trage aer pe la capacul carcasei filtrului de motorina.
  • cstanescu77

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2013

  • Mesaj Privat
sal, oarecum aceleasi problem, schimbat in urma unor pb pompa de injectie, calc de injectie,....si de atunci au aparut unele "bube"...ex: pornit greu, martor masina cheita aprins cind se incalzea. de pilda eori aparute : p1105; 0335.
intre timp remediat, schimbat sensor turatie si sensor barometric si din fericire nu se mai aprinde niciun martor de eroare. insa persiste pornitul greu, indifferent de temperature, insa daca ii pun contactul de 2-3 ori ( ca la dacie inainte) porneste normal. ma poate lamurii cineva despre ce este vb?
multam anticipat ps; si cind pornestescoate un zgomot ca de tractor.
mentionez ca in rest merge absolut k
  • cstanescu77

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2013

  • Mesaj Privat
sal, oarecum aceleasi problem, schimbat in urma unor pb pompa de injectie, calc de injectie,....si de atunci au aparut unele "bube"...ex: pornit greu, martor masina cheita aprins cind se incalzea. de pilda eori aparute : p1105; 0335.
intre timp remediat, schimbat sensor turatie si sensor barometric si din fericire nu se mai aprinde niciun martor de eroare. insa persiste pornitul greu, indifferent de temperature, insa daca ii pun contactul de 2-3 ori ( ca la dacie inainte) porneste normal. ma poate lamurii cineva despre ce este vb?
multam anticipat ps; si cind pornestescoate un zgomot ca de tractor.
mentionez ca in rest merge absolut k Crying or Very sad
  • Alexandrescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat, intr-adevar problema era de la capac. Nu stiam ca se gaseste in el acea supapa, de-aia nu am vrut sa iau in calcul ca ar fi de la el. Merci iulian1971!
  • Alexandrescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
@ cstanescu77 trebuie sa te duci la cineva care se pricepe si sa-ti verifice in detaliu tot ce tine de alimentare...faza cu pornitul o pateam iarna la vectra (2.0 DTI), la prima cheie, pornea ca un tractor, iar daca ii puneam contactul de 2-3 ori pornea ceva mai ok, inssa pb era de la bujii...tu spui ca iti face mereu...Neutral Cum e pompa ta de motorina? e electrica sau mecanica?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@Alexandrescu
Cu placere.
De fapt, trage aer pe la oringurile celor 2 conducte care intra in capac.

@cstanescu77
Trebuie verificata valva spill, bateria, sonda de temperatura si nu in ultimul rand bujiile.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Este normal sa am atata motorina in compartimentul de filtru dupa o zi de stat cu masina in parcare?

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu prea.
Cred ca si tu ai probleme cu capacul filtrului.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Se gaseste de cumparat numai capacul/oringurile sau trebuie cumparat tot corpul?
  • Alexandrescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Paulll incearca in dezmembrari. Eu de-acolo l-am luat. Masina se prezinta impecabil, porneste fara nici o problema. Costa aprox 100 de lei tot corpul, si teoretic ar trebui sa iti dea si o garantie. Multa bafta.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema Very Happy
Filtrul de motorina montat (MANN) era putin mai inalt in comparatie cu cel nou (GM) si cel mai probabil nu mai etansa bine capacul. Automat tragea aer pe langa garnitura si se dezamorsa.
  • Alexandrescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Ai scapat ieftin atunci Smile
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Corect, mai exact 35 de lei Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR