Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Gabriel1989

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Va salut!Am un Opel Vectra C din anul 2004 si pana acuma de cand l-am cumparat (6 ani)nu am avut nici o problema cu el.insa azi dimineatza cand l-am pornit sa plec mi se aprinse in bord semnul [masina cu cheia],dar dupa pornire s-a oprit.dupa vreo 2 minute de la pornire mi s-a aprins becul cu bateria ...apoi am inceput sa se tureze singura de la 900 la 1000 si ramane asa ...am plecat la munca ...si cand am ajuns inainte sa o opresc am virat de volan care se misca foarte greu si mi se aprindea in bord becul de la ABS si cel care imi indica,ca imi patineaza rotile.si in scurt timp nu mai puteam vira deloc.in acel timp imi arata un semn rotund cu un fel de M in centru...semana cu un volan...V-as fi forate recunoscator daca mi-ati spune cu ce probleme m-a confrunt.tin sa v-a anuntz ca nu am nici un habar de mecanica.V-a multumesc.astept raspuns cat mai repede deoarece nu mai pot circula cu masina si nu am cu merge la servici.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
incearca sa vezi daca ai erori stocate in bord.
Citire erori ECU fara interfata test -> pseudo-agrafa
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014

Si ce tip motor ai pe ea.

(Nu strica sa masori bateria si alternatorul sa vezi daca incarca.)
aprinde luminile vezi daca bate lumina constant, daca nu cam aici este problema.
Este numai o parere sunt bebe.


Ultima modificare făcută de T.ion la Mie 30 Apr, 2014 3:20 pm, modificat de 2 ori în total
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
alternator.
  • andu105

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
primul pas pune o alta baterie..
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
se poate sa fie si bateria de vina insa cu motorul pornit bateria este consumator.
daca directia mergea greu, diversi martori erau aprinsi aiurea si fara motiv, martorul cu bateria s-a aprins la un moment dat, martorul de la servodirectie s-a aprins si el, sunt sanse foarte mari sa fie alternatorul pe duca sau chiar dus.
vectra c are servo directie electro hidraulica, adica mecanismul de servodirectie e angrenat de un motor electric si nu de un compresor mecanic angrenat de vreo curea sau lant de la motor.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
S-a ars puntea de diode iar ECU opreste tensiunea din alti consumatori pina moare bateria....mergi la elctrician ,da jos alternatorul cumpara punte de diode ( eu am schimbat 2 pina acum in 5 ani) si se rezolva problema.
  • johnut

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Si la mine s-a manifestat cam la fel: s-a aprins martorul "masina cu cheia" in mers cu cateva minute inainte sa ajung in parcare. A doua zi cand am pornit-o dupa vreo 2 minute la relanti, s-a aprins aprins si martorul de la "baterie", intensitatea gid-ului varia foarte mult si servo nu a functionat imediat dupa pornire, dar si-a revenit. Urmatoarea pornire a fost mai grea si la masurarea incarcarii la bornele bateriei aveam aproximativ 11V si nu crestea la accelerare. Urmeaza maine sa verific alternatorul.
La schimbarea puntii de diode se recomanda si schimbarea releului? Ce producatori ar fi mai indicati?
Numai bine!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
se inlocuieste releu de incarcare si se verifica puntea de diode,daca este vreuna arsa atunci se inlocuieste si puntea de diode
daca gasesti ,,,de origine,,,este si mai bine daca nu,merge si releu aftermarket
sunt unele alternatoare care sunt compacte,adica se vinde puntea de diode cu releu de incarcare pe ele
  • johnut

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat azi problema prin schimbarea releului de incarcare si a rulmentilor alternatorului.
Costuri:
- releu incarcare Bosch 165 RON;
- rulmenti 65 RON;
- manopera electrician 60 RON;
- manopera mecanic 50 RON;
Multumesc colegilor pentru sfaturi!
Numai bine!
  • Gabriel1989

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
eu inca nu am cautat piese pt. alternator am incercat sa caut unu de Second hand deoarece sunt in spania si aveam mari sperante ca o sa gasesc dar nimic...acuma o sa cauta si eu piesele care l-ati specificat aici.Va multumesc tuturor pt ajutor si o sa v-a zic ce am rezolvat dupa ce o sa cumpar piesele.
  • Gabriel1989

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
A-si mai avea o intrebare eu am alternator Denso cu referintza:10221186_ _ /A127iM-105A
21204/3 YM13117340 14V
se poate cumva inlocui cu altul?daca da lasati-mi va rog un nr de referentie.Va multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR