Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Cudalbeanu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Movano 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Opel Movano 2003 diesel tip G9T-F7-22
Am schimbat distributia , semeringul dupa 2 luni problema a revenit si iar a aruncat uleiul pe la distributie .Daca cineva a mai intalnit fenomenul cu stima ... Sad
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu ai pus semering cu sens de rotatie, se poate...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
(Cine a montat poate nu la montat corect sau dimesiune mai mica de cat ce trebuia pus (O-ring ax arbore cotit ma refer)
sau...
Daca ai schimbat O-ringul de la arborele cotit, mai sunt 2 O-ringuri la axe-le cu came pe partea distributiei)
Nu strica sa verifici (numai vizual scurgeri) garnitura capac culbutori.
Nu strica sa verifici (numai vizual scurgeri) garnitura baie ulei.

1) O-ringul de la arborele cotit
2) Cele 2 O-ringuri la cel doua axe cu came.

3) Garnitura capac culbutori.
4) Garnitura baie ulei.

Dupa mine cam din aceste 4 zone poate fii scurgeri de ulei.
Tip motor G9T F722
http://www.partsbase.org/opel/
http://www.partsbase.org/op...o-diesel-engines/

2 O-ringuri la axe cu came (piesa nr.5)
http://www.partsbase.org/op...et/#p-ope-4506052
Simering arbore cotit (piesa nr.17)
http://www.partsbase.org/op...it/#p-ope-4403528


Este numai o parere sunt bebe. Bafta.
Poate chiar este o compresie prea mare in baia de ulei.
Poate colegi stiu mai multe.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
compresie in baie de uleui exista numai daca este gata motorul (segmentii) de obicei se duc semeringurile de la axe cu came ,
  • Cudalbeanu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Movano 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2014

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:Daca nu ai pus semering cu sens de rotatie, se poate...

Am intampinat problema si cand aveam semeringul original ... L.am schimbat crezand ca el e de vina Sad
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca este cum spune colegul.
Un test te compresie (50 RON) te va lamuri cum este (daca sunt segmenti dusi etc.).

La unele motoare trebuie sa fie 14-16 bar nu stiu daca la al tau este la fel.
14-16 bar (valorile de varf absolute)

Diferenta intre cilindri sa nu fie mai de 1 bar (ele trebuie sa fie egale la toti cilindri.)
petrecila a scris:In orice caz, valorile de interpretare a compresiei chiar daca sunt mai mici decat valorile de varf absolute, ele trebuie sa fie egale la toti cilindri. O abatere de 2 bar este inca acceptabila.


Masurarea presiunii de compresie.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=68514

Tutorial masurare compresie motor Opel
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1339966
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR