Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am facut o diagnoza la un opel tigra an 89 motor 1.4 si am urmatoarele valori in timp real

OP-COM 100219a Program de diagnozใ bazat pe PC
Data บi ora,10/11/2011. 08:2906
Date atelier>
Introduceti numele atelierului
๎meniul de Setari.

Modelul ales>1998,Tigra,Motor,X 14 XE
Modul de comanda:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numar sasiu VIN: W0L0SAF07W4104856
CodAtelierSauNumarTester: S001015105
Data de programare: 20010618
systemSupplierECUHardwareNumber: 16250910
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09385279 CM
systemSupplierECUSoftwareNumber: DAKU
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D96017
NumeSistemSauTipMotor: X14XE
Identificare: 0104


Valori reale:

Tensiune sistem,14.2 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeบte
Releu pompใ combustibil,0V activ
Semnal potentiometru clapeta,0 %
Semnal potentiometru clapeta,0.60 V
MAP( senzor presiune absoluta in admisie),0.29 bar
MAP( senzor presiune absoluta in admisie),1.36 V
Temperatura lichid racire,96 ฐC
Temperatura lichid racire,1.81 V
Temperatura aer admisie,42 ฐC
Temperatura aer admisie,1.29 V
Codare cutie,Cutie manuala
Contact Park/Neutral,R-D-3-2-1 12V
Contact info clima,0V inactiv
Semnal sarcina- clima,0V inactiv
Impuls injecie,2.7 ms
stergerea regimului supraincalzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere ๎nainte PMS(Punct Mort Superior),5 grade
Numar celula detonatie,10
intarziere din detonatie Cil. 1,0 grade
intarziere din detonatie Cil. 2,0 grade
intarziere din detonatie Cil. 3,0 grade
antarziere din detontie Cil. 4,0 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Pozitie prescrisa AGR,0 %
Pozitie actuala AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,274 mV
Raport aer/combustibil,14.6
Bucla senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Bogat
Integrator O2,127 Paบi
Mapa pentru circuit O2 (valori ๎nvใate),Activ
Numar celule O2 (mapa cu valori ๎nvใate),18
Continut celule O2 (mapa cu valori ๎nvใate),131
Turatie motor,900 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,14 Paบi
Turatie prescrisa in P-N,0 RPM
Adaptare ralanti in P-N,Modificat
Turatie prescrisa de ralanti in R-D-3-2-1,900 RPM
Adaptare turatie prescrisa de ralanti in R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turatie prescrisa de ralanti,900 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcina motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu clima,12V inactiv
Climatizare,Prezent
Impuls viteza vehicul,Nu primeบte
Viteza vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant in frana de motor,Inactiv
imbogatire amestec in sarcina maxima,Inactiv

as avea nevoie de putin ajutor din partea cunoscatorilos sa le si interpretez aceste valori sa stiu ce merge ce nu merge , ce trebuie schimbat si ce este bun
multumesc anticipat
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Intrebarea este de fapt, te deranjeaza ceva in felul cum merge masinuta? mie mi se pare totul OK, poate mai putin avansul (in sensul ca nu apare nici o intarziere) dar fiind parametrii la relanti nu e chiar relevant.
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nu ma deranjaza felul in care merge masina chiar merge foarte bine dar imi tine amestecul tot timpul pe bogat ma gandesc ca ar fi sonda lambda
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu cred, mai degraba s-ar putea sa ai vreo obstructie pe admisie (filtru de aer neschimbat de mult poate? sau vreun filtru "sport" dubios?) pt. ca daca ma uit mai bine valoarea MAP este poate chiar prea mica.
  • ionut1606

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
OP-COM 090820d Program de diagnozã bazat pe PC

Modul de comandã:
KW81 protocol initialized.
Valori reale:

Identificare,01
Lungimea înregistrãrii,42
Tensiune baterie,14.1 V
Temperaturã lichid rãcire,77 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.44 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.35 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.31 V
Senzor poziþie clapetã,0 %
Senzor poziþie clapetã,0.51 V
Turaþie motor,1.525 RPM
Turaþie prescrisã,913 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,4 Paºi
Buclã senzor O2,Închis
Senzor O2,835 mV
Integrator O2,121 Paºi
O2 - BLM pornit (învãþare pornitã),Inactiv
Senzor O2 - numãr celulã BLM(învãþat),18
O2 - conþinut celulã BLM(învãþat),128
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0 %
Raport aer/combustibil,Bogat
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie),Inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Vitezã vehicul,0 km/h
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Impulsuri detonaþii,2
Tensiune detonaþii,2.42 V
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Impuls injecþie,1.2 ms
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),9.6 grade
Releu pompã combustibil,0V activ
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Mapa aprindere 91,Activ
Mapa aprindere 95,Inactiv
Adaptare ralanti dorit,0 RPM
Adaptare de ralanti,Inactiv
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte

la mine e turatia cam mare ma puteti ajuta cu interpretare valori
  • Seb1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.6 Z16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna
Ce inseamna intarzaiere aprindere cilindri?
La mine sunt:
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,2 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,1 grade
Nu stiu daca e de bine sau nu si de unde se trage.
Dar a fost:
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,2 grade
Multumesc
  • vasilestancu100

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Engine running at idle speed, operating temperature
All consumers turned off
Accelerator pedal not actuated

0 °CA
e valabil pentru toti cilindrii
  • Seb1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.6 Z16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Valorile sunt la relanti intradevar fara sa apas pedala de ecceleratie dar lumea spune ca ar fi bine ca toate valorile sa fie "0"
  • vasilestancu100

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Corectie.... Cand aplici o corectie unui copil? Cand e neastamparat. La fel si aici, ce merge bine nu trebuie corectat.
  • Seb1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.6 Z16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Sunt la inceput si nu prea am documentatii. Explicati-mi va rog sa inteleg si eu despre ce e vorba, daca valorile de la mine sunt ok sau. nu.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Marirea knock retard-ul (ntarziere aprindere cilindru) face referire la marirea ughiului de aprindere pentru a preveni detonatiile. Ideal trebuie sa fie 0 in ralanti. In accelerare knock retardul inevitabil va creste DAR la 2000 rpm fix sa zicem trebuie sa fie 0.
Cand ughiul de aprindere creste la 2-3 grade deja ar trebui sa-ti dea de gandit ca undeva este o problema iar la 5 grade motorul nu va merge rotund.Ughiul de aprindere marit este direct proportional cu pierdere de putere.
ECU sesizeaza detonatii de aceea intarzie aprinderea...
La Dacie auzeai detonatiile dar la masinile cu knock sensor nu ai sa auzi nimic in schimb se simte lipsa de putere.
  • Seb1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.6 Z16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
De doua ori sa reglat distributia. Prima data avea relantiul variabil si intarzaire pe pistonul 1 si 4, dupa al 2- lea reglaj 2 si 3 parca.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Mai exact ce probleme are motorul ? Nu te astepta ca un motor de 15 ani sa mearga ceas. In general modificarea knock retard-ul se realizeaza de la amestec sarac. Amestec sarac care poate aparea cam din ... 50 de motive.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR