Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • iuliusdobre

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1997 X 20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cand e cald in masina nu porneste. Pun contactul, se aprind toti martorii normal, dau sa pornesc si nimic. Se aude ceva in panoul de sigurante din masina ca si cum ar cupla releele. Nu se aude niciun alt sunet ca si cum ar cupla alteva pe la motor... nimic.
Daca se mai racoreste in masina, porneste la sfert.
Am avut si o problema cu IMMO, probabil cauzata de mine (am deschis un topic aici), pe care am rezolvat-o schimbandu-l. Problema cu pornitul a aparut cu mult inainte de cea cu IMMO, numai ca acum, cum s-a incalzit vremea, o pot porni doar dimineata si seara.
Am schimbat partea electrica a contactului, am dat cu spray de contacte peste tot si degeaba.
Repet, este vorba de temperatura din masina. Temperatura la motor n-are nicio treaba, poate fi atat rece cat si cald. Daca in masina e cald, nu porneste.
Ce piesa, ce se afla in interiorul masinii, ar putea fi?

Este vorba de o Vectra B din '97, X20DTL.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica si cipul din cheie poate nu este asezat bine in locasul lui.
Este numai o parere sunt bebe.
  • iuliusdobre

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1997 X 20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu e cipul. Trece de imobilizator. Am uitat sa precizez... la diagnoza nu apare nimic.
  • iuliusdobre

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1997 X 20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cum singura variabila este temperatura, ma gandesc ca ar fi ceva ce nu face contact cand se incalzeste. Am o problema similara cu TID-ul. Cand e foarte cald in masina (in jur 40 de grade) nu mai afiseaza vreo 2 linii.
Care sunt "pasii" cand se porneste masina?
Pui contactul, se verifica cipul de catre IMMO, trece mai departe prin partea electrica a contactului... mai departe nu mai stiu Sad. Sper ca ma explic bine.
Ma ajutati sa gasesc eventuala "veriga slaba" din acest circuit?
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu cred ca temperatura din masina cauzeaza problema, mai degraba ar fi temperatura de sub capota. Stiu ca injectoarele la diesel sunt mofturoase la prea frig si prea cald, electromotorul zici ca nu invarte cand pui cheia in pozitia 3?

PS: Cat de veche este bateria masinii?
  • iuliusdobre

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1997 X 20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sunt foarte sigur ca este temperatura din masina. Am probat cu 2 baterii noi. Nu este de la baterie.
Cand dau sa pornesc nu invarte nimic. Sunt aproape sigur ca nu ajunge "comanda" la electromotor. Deci, ce poate fi "pe traseul" intre imobilizator si electromotor?
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ECU. Sau electromotorul. Cred....
  • iuliusdobre

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1997 X 20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Rezolvat. Schimbat si partea mecanica a contactului.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR