festty
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salut !
Dupa cum spune si titlul sunt detinatorul unui automobil Opel Corsa D 1.3 CDTi din anul 2008 varianta utilitara (van) , este prima mea masina si am aduso de dincolo mai exact Austria si am observat ca in viteza a-3-a la o turatie de de aprox. 3.100 pe bord apare un bec cu o masinuta cu cheita timp de cateva secunde si apoi dispare, dupa ce acesta dispare masina intra intro stare de "blocare" (nu ma lasa sa trec peste un anumit numar de turatii si isi pierde ca sa zic asa toata vlaga" am observat ca daca scot si re-cuplez contactul o milisecunda dupa ce apare becul masinii ii urca turometrul peste 3.100 si ma lasa sa merg cu ea cum vreau pana in clipa in care sa ridicat si acul de la vitezometru apoi apare iara "masinuta cu cheita" cateva secunde si dispare.
Acelasi lucru il face si in viteza a-4-a la un numar mai mic de turatii aprox. 2.700
Am fost cu ea la tester la opel si mi-au spus ca nu stiu exact de ce apare aceasta ;
ei au gasit urmatoarele erori :
- Motoroul nu intra in faza de racire 1 si 2 deabia in faza 3 si 4 (nu din punct de vedere a ventilatorului de habitaclu, aerul conditionat functioneaza perfect in toate fazele)
- Turbo'ul scoate prea mult ( cu putin mai mult)
Am fost de asemenea si la alt mecanic unde mi sa spus ca DebitMetrul e de vina deoarece la o viteza de 24 km/h debitul de aer este 6,71% iar la o viteza de 25 km/h debitul de aer este de 16,94%
inainte de a cumpara alt debitmetru am incercat sa circul cu debitmetrul decuplat pentru a vedea ce se intampla;
masina comportandu-se exact la fel
Va rog ajutati-ma
Dupa cum spune si titlul sunt detinatorul unui automobil Opel Corsa D 1.3 CDTi din anul 2008 varianta utilitara (van) , este prima mea masina si am aduso de dincolo mai exact Austria si am observat ca in viteza a-3-a la o turatie de de aprox. 3.100 pe bord apare un bec cu o masinuta cu cheita timp de cateva secunde si apoi dispare, dupa ce acesta dispare masina intra intro stare de "blocare" (nu ma lasa sa trec peste un anumit numar de turatii si isi pierde ca sa zic asa toata vlaga" am observat ca daca scot si re-cuplez contactul o milisecunda dupa ce apare becul masinii ii urca turometrul peste 3.100 si ma lasa sa merg cu ea cum vreau pana in clipa in care sa ridicat si acul de la vitezometru apoi apare iara "masinuta cu cheita" cateva secunde si dispare.
Acelasi lucru il face si in viteza a-4-a la un numar mai mic de turatii aprox. 2.700
Am fost cu ea la tester la opel si mi-au spus ca nu stiu exact de ce apare aceasta ;
ei au gasit urmatoarele erori :
- Motoroul nu intra in faza de racire 1 si 2 deabia in faza 3 si 4 (nu din punct de vedere a ventilatorului de habitaclu, aerul conditionat functioneaza perfect in toate fazele)
- Turbo'ul scoate prea mult ( cu putin mai mult)
Am fost de asemenea si la alt mecanic unde mi sa spus ca DebitMetrul e de vina deoarece la o viteza de 24 km/h debitul de aer este 6,71% iar la o viteza de 25 km/h debitul de aer este de 16,94%
inainte de a cumpara alt debitmetru am incercat sa circul cu debitmetrul decuplat pentru a vedea ce se intampla;
masina comportandu-se exact la fel
Va rog ajutati-ma
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Nu prea avem cu ce sa te ajutam daca nu avem coduri de eroare.Legat de debitmetru acesta masoara in kg/h cantitea de aer nu in procente. Spre exemplu la Z13DTH/J valorile debitmetrului trebuie sa fie astea:
-motor oprit contact pus 0-1 kg./h.
-in ralanti motor cald intre 10-22 kg/h
-functionare in ralanti dupa aprox 1 minut intre 25-35 kg/h
-din ralanti accelerata usor trebuie sa urce peste 25 kg/h corelat cu pozitia pedalei.
Referitor overboost (presiune prea mare livrata de turbo) poate avea 3 cauze:
-senzor boost pressure
-electrovala reglaj geometrie variabila,
-geometrie variabila uzata/blocata/agata.
Inclin sa cred ca testerul din reprezentanta are dreptate, cel de-al doilea la care ai fost nu-mi prezinta incredere din simplu fapt ca ti-a zis valorile debitmetrului in procente ... procente din ce? Nu exista asa ceva.
-motor oprit contact pus 0-1 kg./h.
-in ralanti motor cald intre 10-22 kg/h
-functionare in ralanti dupa aprox 1 minut intre 25-35 kg/h
-din ralanti accelerata usor trebuie sa urce peste 25 kg/h corelat cu pozitia pedalei.
Referitor overboost (presiune prea mare livrata de turbo) poate avea 3 cauze:
-senzor boost pressure
-electrovala reglaj geometrie variabila,
-geometrie variabila uzata/blocata/agata.
Inclin sa cred ca testerul din reprezentanta are dreptate, cel de-al doilea la care ai fost nu-mi prezinta incredere din simplu fapt ca ti-a zis valorile debitmetrului in procente ... procente din ce? Nu exista asa ceva.
festty
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat