jommin
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut!Am un Astra H din 2005, Z17DTH, si am o problema cu ea. Poate ca nu am gasit chiar topicul potrivit sa aflu rezolvarea dar..sunt in Franta si masina este in service de 2 saptamani si mi-e frica ca ...o sa ma rupa de bani .
Initial mi-au zis ca este senzorul de rotatie de pe vibrochen, pentru ca masina s-a oprit in mers si nu a mai pornit. Demarorul se aude ...incearca sa porneasca dar...nimic. La service, la prima verificare mi-au zis de senzor si mi-au arat pretul 114 eu. Am fost de acord si ...gata. Acum 2 zile, la telefon, mi-au zis ca a venit senzorul ,l-au montat si ...nu este zenzorul . Azi am fost la ei si le-am cerut codul . P0335. Pe forum...scrie ca este amaratul ala de senzor de rotatie. Ei zic ca este calculatorul pompei de injectie. Si pretul acestuia...este de 1000 de euro. Mi-a venit sa mor.......! Este adevarat ?
Ca daca ma fac la bani pentru ca am numar de romania la ei in tara...ii dau in judecata. Poate sa ma ajute cineva ? Informatii ?
Va rog !
Ultima modificare făcută de jommin la Joi 16 Dec, 2010 12:34 am
Initial mi-au zis ca este senzorul de rotatie de pe vibrochen, pentru ca masina s-a oprit in mers si nu a mai pornit. Demarorul se aude ...incearca sa porneasca dar...nimic. La service, la prima verificare mi-au zis de senzor si mi-au arat pretul 114 eu. Am fost de acord si ...gata. Acum 2 zile, la telefon, mi-au zis ca a venit senzorul ,l-au montat si ...nu este zenzorul . Azi am fost la ei si le-am cerut codul . P0335. Pe forum...scrie ca este amaratul ala de senzor de rotatie. Ei zic ca este calculatorul pompei de injectie. Si pretul acestuia...este de 1000 de euro. Mi-a venit sa mor.......! Este adevarat ?
Ca daca ma fac la bani pentru ca am numar de romania la ei in tara...ii dau in judecata. Poate sa ma ajute cineva ? Informatii ?
Va rog !
Ultima modificare făcută de jommin la Joi 16 Dec, 2010 12:34 am
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
nu,nu este calculatorul de injectie.
aceasta masina nu are asa ceva;si nici pompa de injectie.
Are doar pompa de inalta presiune.
Prima data trebuie facut un test de retur la injectoare.
Posibil ca unu sau mai multe inj. sa scape presiunea pe retur.
Daca ele sunt ok,atunci poate sa fie de vina, supapa mecanica de retur din capul rampei comune,care nu mai tine presiunea.
Mai ramane de verificat regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune,care taie tale alimentarea cu motorina sau da drumul mai mult pe retur.
Verifica pe tester,presiunea in rampa in timp ce dai la automat;
trebuie sa fie peste 270 bari.
Bafta ...si sa ne tii la curent!
aceasta masina nu are asa ceva;si nici pompa de injectie.
Are doar pompa de inalta presiune.
Prima data trebuie facut un test de retur la injectoare.
Posibil ca unu sau mai multe inj. sa scape presiunea pe retur.
Daca ele sunt ok,atunci poate sa fie de vina, supapa mecanica de retur din capul rampei comune,care nu mai tine presiunea.
Mai ramane de verificat regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune,care taie tale alimentarea cu motorina sau da drumul mai mult pe retur.
Verifica pe tester,presiunea in rampa in timp ce dai la automat;
trebuie sa fie peste 270 bari.
Bafta ...si sa ne tii la curent!
jommin
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi. Nu stiu ce sa ii fac pentru ca sunt cu masina in franta . Si astia de aci ....sunt chiar de la reprezentanta. Cum sa le spun eu sa caute ...ce ai zis ...in limba franceza....?
oricum , eram croit sa o vand asa cum este ...sau sa o dau lor dupa evaluare. Ca nu am banii necesari sa o repar ..cum zic ei. Deja ma cost a2000 de euro. Pompa si platforma si mana de lucru. Sunt disperat. Chiar nu stiu ce sa fac. Sa o mai tin un pic ...si sa ma mai documentez....? Imi pare rau sa o dau ca imi place. Dar la banii astia de intretinere.....inchid ochii si o dau. Daca ai timp ...messul meu ....johmmin. Multumesc !
oricum , eram croit sa o vand asa cum este ...sau sa o dau lor dupa evaluare. Ca nu am banii necesari sa o repar ..cum zic ei. Deja ma cost a2000 de euro. Pompa si platforma si mana de lucru. Sunt disperat. Chiar nu stiu ce sa fac. Sa o mai tin un pic ...si sa ma mai documentez....? Imi pare rau sa o dau ca imi place. Dar la banii astia de intretinere.....inchid ochii si o dau. Daca ai timp ...messul meu ....johmmin. Multumesc !
jommin
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut Marius
poate vrei sa stii ce se mai intampla cu masina . Inca nu este reparata. Au verificat instalatia electrica si este OK. Apoi au schimbat senzorul de turatie cu unul de pe alta masina care functiona . Si nu este senzorul . Acum suspecteza calculatorul de bord. Poti sa imi spui cam la cat sa ma astept al pret ? Ca daca este mult...chiar ca o dau la bucata. Deja am 2 luni si ceva de cand o cauta si nu stiu ce are. M-am saturat de atat asteptare. Chiar le-am zis ca poate sunt injectoarele de vina si mi-a raspuns ca nu se pot infunda toate odata ca este presiunea foarte mare . Ma rog...ce sa zic , sunt dezamagit si ...foarte, foarte suparat.
Daca ai timp....sunt pe mess. Multumesc
poate vrei sa stii ce se mai intampla cu masina . Inca nu este reparata. Au verificat instalatia electrica si este OK. Apoi au schimbat senzorul de turatie cu unul de pe alta masina care functiona . Si nu este senzorul . Acum suspecteza calculatorul de bord. Poti sa imi spui cam la cat sa ma astept al pret ? Ca daca este mult...chiar ca o dau la bucata. Deja am 2 luni si ceva de cand o cauta si nu stiu ce are. M-am saturat de atat asteptare. Chiar le-am zis ca poate sunt injectoarele de vina si mi-a raspuns ca nu se pot infunda toate odata ca este presiunea foarte mare . Ma rog...ce sa zic , sunt dezamagit si ...foarte, foarte suparat.
Daca ai timp....sunt pe mess. Multumesc
77alb
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2009
- Mesaj Privat
77alb
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2009
- Mesaj Privat
- stx
- **
- 256 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
stx
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
30jdk
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- adrian1980
- *
- 12 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 2005
- Bihor
adrian1980
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
Si eu am o problema asemanatoare. Am un astra h 1.7 cdti din 2005 si de vre-o o saptamana tot pornea greu pana m-am hotarat sa schimb filtrul de combustibil moment din care nu am mai putut porni( am amorsat ) A venit un mecanic a verificat injectoarele si a spus ca sunt Ok. A pornit cu spray la sfert. Dimineata nu am mai putut sa pornesc decat cu spray dupa care am mers la un atelier mecanic un a pus testerul si a spus ca la pornire nu baga pompa nustiu cati bari (masina porneste la cald dar la rece nu mai porneste) si a spus ca trebuia schimbata pompa de inalta presiune. A zis ca mi-o repara cu 350 de euro.
A spus ca a schimbat inainte senzorul de inalta presiune si si supapa de pe pompa si asa au ajuns la concluzia ca e dusa pompa de inalta
Dati-mi si mie un sfat ce sa fac?
poate sa fi pus ceva piese naspa?
A spus ca a schimbat inainte senzorul de inalta presiune si si supapa de pe pompa si asa au ajuns la concluzia ca e dusa pompa de inalta
Dati-mi si mie un sfat ce sa fac?
poate sa fi pus ceva piese naspa?
- stx
- **
- 256 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
stx
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
salut eu am rezolvat cu 30 de ron manopera si 350 de ron senzoru crancksaft Bosch original. Daca are probleme cand motorul se incalzeste si la relantii moare si dupa numai porneste, sau are mici intreruperii in mers si eroare la testul pseudo-agrafa e P0335 sau 335029 cel putin la mine astea erau simptomele, va astept pe privat cu alte detalii, bafta multa tuturor.
- stefanescu george
- *
- 12 mesaje
- din 30 Mar 2014
- Astra 2005
- Spania
stefanescu george
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2014
- Mesaj Privat
Buna seara, in urma testului am ceva probleme la masina mea, coduri : 033500, 121700, 160638, 161600, 111606, 130000, 15505d, 15505a si mai am cateva care nu am reusit sa le notez! Motorul este schimbat de o luna si imi urca apa in panta, am curatat instalatia cu otet si acum urca mai greu! Astra h, 2005 1.6 twinport z16xep
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
P0335 Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Malfunction
P1217 Coolant Flow Through Radiator Low
P1606 Engine Torque not plausible
P1616 CIM (Steering Column Module) Wrong Environment Identifier
P1116 Coolant Thermostat Valve Circuit High Voltage
P1300 Misfire Detected at Low Fuel Level
P1550 Electronic Throttle Control Power Management
P1550 Electronic Throttle Control Forced Idle
P0335 Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Malfunction
P1217 Coolant Flow Through Radiator Low
P1606 Engine Torque not plausible
P1616 CIM (Steering Column Module) Wrong Environment Identifier
P1116 Coolant Thermostat Valve Circuit High Voltage
P1300 Misfire Detected at Low Fuel Level
P1550 Electronic Throttle Control Power Management
P1550 Electronic Throttle Control Forced Idle
- stefanescu george
- *
- 12 mesaje
- din 30 Mar 2014
- Astra 2005
- Spania
stefanescu george
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2014
- Mesaj Privat
- stefanescu george
- *
- 12 mesaje
- din 30 Mar 2014
- Astra 2005
- Spania
stefanescu george
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- stefanescu george
- *
- 12 mesaje
- din 30 Mar 2014
- Astra 2005
- Spania
stefanescu george
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2014
- Mesaj Privat
- stefanescu george
- *
- 12 mesaje
- din 30 Mar 2014
- Astra 2005
- Spania
stefanescu george
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Vezi ca ai 2 erori care teoretic ar trebui sa iti rezolve problema cu apa si anume P1116 eroare pe termostat , la codul asta de motor al tau Z16XEP deschiderea termostatului este comandata electronic dar eroarea sugereaza faptul ca ECU nu poate actiona deschiderea termostatului , high voltage adica scurtcircuit. Pe de alta parte P1217 confirma ca termostatul este blocat/nu se poate actiona deoarece zice destul de clar Colant Flow throught radiator low adica diferenta de temperatura dintre sonda 1 si sonda 2 de pe radiator depaseste media normala (asa calculeaza circularea antigelului).
Poti verifca ieseirea din termostat sa vezi daca e cald furtunul care duce la radiator , daca in bord temperatura este peste 90 grade si furtunul este rece se confirma ce am zis.
P1550 si P1606 in general apar cand se incearca curatarea clapetei de acceleratie cu contactul pus .
Oricum sterge erorile intai , faci o tura cu masina de 5 km , revii citesti iar erorile.Astra H-ul genereaza erori aiurea daca bateria este slaba.
Poti verifca ieseirea din termostat sa vezi daca e cald furtunul care duce la radiator , daca in bord temperatura este peste 90 grade si furtunul este rece se confirma ce am zis.
P1550 si P1606 in general apar cand se incearca curatarea clapetei de acceleratie cu contactul pus .
Oricum sterge erorile intai , faci o tura cu masina de 5 km , revii citesti iar erorile.Astra H-ul genereaza erori aiurea daca bateria este slaba.