Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • lexbanditu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am un Opel meriva din 2004 1.7 cdti si intampin o problema nerezolvata de 1 an de zile.Cand merg cu masina turata la 2000 rot/min se opreste motorul se aprind 2 martori in bord cel cu masina cheie si celalat de la esp.aceste simptome au aparut dupa ce am curata egr..am intampinat o serie de problema am schimbat debitmetrul pompa de inalta presiune cu senzorul de pe ea rampa de la injectoare electrovalva de la turbo si intr-un final nici un rezultat pozitiv daca ii cineva dispus sa ma ajute in rezolvarea probleme o sa ii fiu foarte recunoscator...
Skip ads

  • lexbanditu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Cu testul agrafa imi da eroarea p1219..chiar nu poate sa ma ajute nimeni am nevoie de ajutor sincer sunt foarte dezamagit cati bani bani am bagat in masina..Multumesc anticipat
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
P1219 in Autodata spune sa verifici Fuel pump mechanical fault,...fuel flow control valve ....FRP senzor si ..ECM astea ar fi cauzele
  • lexbanditu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am schimbat pompa de inalta presiune impreuna cu senzorul DRV (senzor nou Denso) pompa second hand,am schimbat rampa de la injectoare + senzorul de pe acesta adica setul complet chiar nu mai stiu ce sa schimb si de unde sa incep masina merge foarte bine doar ca atunci cand merg constant la 2000 rot se opreste adica nu mai am acceleratie si se simte o smacitura in acel moment...Ii posibil ca atunci cand am curatat EGR sa fi stricat cumva clapeta de acceleratie?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
P1219 High Pressure Diagnosis Malfunction
Verificã circuitul de motorina incepand de la rezervor pana la pompa de inalta presiune.
Fã o diagnozã in mers si urmareste presiunea in rampã atunci cand se opreste motorul.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La Z17DTH e impropriu spus clapeta de acceleratie...
Clapeta la care mai toata lumea ii spune de acceleratie e pentru oprirea lina a motorului.
Verifica senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie



In TIS scrie la P1219


  • lexbanditu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Problema cu opritul in mers a inceput de cand am umblat la egr au fost obturate 2 gauri la acesta...am curatat toata conducta pana la bloc motor in spate..de asta am pus problema clapetei de acceleratie posibil sa fi defectat-o atunci cand am curatat-o...nu stiu ce sa mai cred...doar doar la 2000 de rotati am problemele acestea nici mai sus nici mai jos a intervalului de rotati...am facut un drum de 300 km si culmea am putut merge linistit pe traseu fara surprize de genul asta doar pe trasee scurte patesc lucrul acesta...
  • lexbanditu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Chiar nu a intampinat nimeni problema ca si a mea sa stiu de unde sa incep tot ce tine formarea amestecului sunt schimbate adica pompa de inalta presiune senzorul DRV de pe pompa rampa de injectoare toate acestea le-am schimbat si nu am scapat de problema POATE chiar par disperat pt ca sunt am bagat o gramada de bani si inca nu am gasit solutia pt a remedia problema..nu inteleg ce nu ii place la 2000 rotatii cand merg constant.. Sad((
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
In formarea amestecului intra si aerul nu numai motorina sub presiune.
Ai verificat senzorul pedalei de acceleratie?
  • lexbanditu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Sincer nu dar cum imi dau seama daca ii defect nu am altul de unde sa il inlocuiesc....
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mai sus am pus o poza
Cum se masoara pedala....


Tie iti trebuie o diagnoza adevarata...cu inregistrare si citire parametri.
  • lexbanditu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Daca o fac cu op-com crezi ca as putea gasii un miez in rezolvarea problemei pt ca am facut testere de ma doare capul dar nimic concret...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Poti face inregistrare de parametri motor cu Op-Com foarte bine.
Problema e cine iti interrpreteaza datele. Acolo e cheia si raspunsul
Pune aici link cu inregistrarea poate se uita cineva....avizat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR