cristi30
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2006
- Mesaj Privat
Salut!
Pentru ca a mea Vectra din '94 nu are turometru pe bord, m-am hotarat si mi-am cumparat un turometru cu suport pentru stalpul parbrizului de la raidhp. Acu vine partea mai problematica, montajul...
Are careva din voi idee unde pot sa-l fac si cat ma costa?
L-as monta singur, dar nu prea am chef sa stric ceva, mai ales ca 6 fire (din seria Night Flight).
Multumesc!
Pentru ca a mea Vectra din '94 nu are turometru pe bord, m-am hotarat si mi-am cumparat un turometru cu suport pentru stalpul parbrizului de la raidhp. Acu vine partea mai problematica, montajul...
Are careva din voi idee unde pot sa-l fac si cat ma costa?
L-as monta singur, dar nu prea am chef sa stric ceva, mai ales ca 6 fire (din seria Night Flight).
Multumesc!
bogdan_d
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
cristi30
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
a(verde) - legi pe firul verde al bobinei.
b(negru) - masa (-) legi pe caroserie sau daca ai un fir cu masa in apropiere.
c(rosu) - (+) la contact.
portocaliu - vad ca ii trebuie un (+) dar nu stiu ce ii,ma gandesc ii iluminatul turometrului il poti lega la intrerupatorul de lumina(pozitie faza scurta).(daca lai desface sar putea masura) 100% ii (+).
ai primit sigurante?nu?foloseste-le! la + de la contact(c,rosu) si la firul portocaliu.
daca nu te descurci, posteaza rezultatul si te ajut!
b(negru) - masa (-) legi pe caroserie sau daca ai un fir cu masa in apropiere.
c(rosu) - (+) la contact.
portocaliu - vad ca ii trebuie un (+) dar nu stiu ce ii,ma gandesc ii iluminatul turometrului il poti lega la intrerupatorul de lumina(pozitie faza scurta).(daca lai desface sar putea masura) 100% ii (+).
ai primit sigurante?nu?foloseste-le! la + de la contact(c,rosu) si la firul portocaliu.
daca nu te descurci, posteaza rezultatul si te ajut!
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
din cate vad eu in aceasta schema (7) ar fi cam asa: RED - "+" prin contact; BLACK si b legat la "masa"; a - minusul de la bobina de inductie; ORANGE si c ...???? nu prea inteleg ce semnifica modulul acela la care duc traseele lor pare un "+" luat printr-un bloc de sigurante dar nu sunt sigur; poate un alt forumist te poate lamuri mai bine
cristi30
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2006
- Mesaj Privat
Din ce am inteles eu ar fi asa: Portocaliul legat la siguranta de pozitie, "C" la siguranta de la contact, Verde la bobina, negru si "b" oriunde pentru masa.
RED nu imi dau seama unde sa il leg pentru ca scrie 12 V Ignition Switch, care ar insemna tot contactul?!
Nu am primit sigurante cu el.
Verdele unde il leg la bobina? Pe fisa ce duce la distribuitor? Motorul meu e C18NZ.
O sa incerc in week-end si va tin la curent. Problema e cu RED si cu "C" unde le leg exact?
Multumesc de ajutor.
RED nu imi dau seama unde sa il leg pentru ca scrie 12 V Ignition Switch, care ar insemna tot contactul?!
Nu am primit sigurante cu el.
Verdele unde il leg la bobina? Pe fisa ce duce la distribuitor? Motorul meu e C18NZ.
O sa incerc in week-end si va tin la curent. Problema e cu RED si cu "C" unde le leg exact?
Multumesc de ajutor.
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
cristi30
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2006
- Mesaj Privat
Multumesc pentru indicatii, la fel e si la mine firul verde.
L-am legat azi prima oara de proba, cu el inca in cutie. Iata si pozele:
La relanti:
Putin accelerata:
Am pus pe baterie direct ambele "+" si ambele "-", iar verdele la bobina. Un "+" cu un "-" ii dau curent pentru a indica turatia, iar celelalte "+" si "-" sunt pentru iluminare (el are geam fumuriu si daca nu e lumint nu se vede nimic). Mai ramane sa il montez dupa ce o sa ma dumiresc exact cum prind cele 2 "+" si cele 2 "-", precum si firul portocaliu ca sa se aprinda cum pornesc motorul, nu neaparat cand aprind pozitia. Ma gandesc ca nu cumva firul portocaliu sa-i mai ia din intensitate cand aprind pozitia, sa fie mai luminos cu pozitia stinsa si mai slab luminos cu ea aprinsa. Daca nu, o sa leg pe contact ambele "+".
Aveti idee unde sa le prind exact pe contact, sa nu iau din curentul la altceva?
Pentru firul verde, cred ca o sa-l iau din mufa de la bord ca e mai aproape.
L-am legat azi prima oara de proba, cu el inca in cutie. Iata si pozele:
La relanti:
Putin accelerata:
Am pus pe baterie direct ambele "+" si ambele "-", iar verdele la bobina. Un "+" cu un "-" ii dau curent pentru a indica turatia, iar celelalte "+" si "-" sunt pentru iluminare (el are geam fumuriu si daca nu e lumint nu se vede nimic). Mai ramane sa il montez dupa ce o sa ma dumiresc exact cum prind cele 2 "+" si cele 2 "-", precum si firul portocaliu ca sa se aprinda cum pornesc motorul, nu neaparat cand aprind pozitia. Ma gandesc ca nu cumva firul portocaliu sa-i mai ia din intensitate cand aprind pozitia, sa fie mai luminos cu pozitia stinsa si mai slab luminos cu ea aprinsa. Daca nu, o sa leg pe contact ambele "+".
Aveti idee unde sa le prind exact pe contact, sa nu iau din curentul la altceva?
Pentru firul verde, cred ca o sa-l iau din mufa de la bord ca e mai aproape.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
desfa partea de sub contact si masoara care fir merge la contact!
daca ai spus ca geamul este fumuriu este posibil sa arda incontinoare un bec de iluminat iar cand aprinzi farurile sa-l ilumineze un alt bek mai tare.
gen BCului.cand iei de pe vreu fir sa fi sigur ce functie deserveste acel fir!nu doar ca duce vreun + si gata.iti recomand sa folosesti segurante (sunt de cumparat la magazinele de piese electronice sigurante pt casetofoane de "masa" ce se prind pe fir!! ii vreo 0.5ron, max....sunt si la casetofoane de masina,mai vechi)....
daca ai spus ca geamul este fumuriu este posibil sa arda incontinoare un bec de iluminat iar cand aprinzi farurile sa-l ilumineze un alt bek mai tare.
gen BCului.cand iei de pe vreu fir sa fi sigur ce functie deserveste acel fir!nu doar ca duce vreun + si gata.iti recomand sa folosesti segurante (sunt de cumparat la magazinele de piese electronice sigurante pt casetofoane de "masa" ce se prind pe fir!! ii vreo 0.5ron, max....sunt si la casetofoane de masina,mai vechi)....