- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
Am observat ca mi s-a rupt plasa de la tubul flexibil . Inafara diminuarea vibratiilor spre toba intermediara si finala ce rol mai are ?
Se poate strica ceva ?
E posibil sa coste 2 mil lei ? Atata mi-au cerut astia de la un service de tobe /
La o acceleratie spre 120 kmh , cu geamu deschis pe la 100 se aude un fasait parca ar fi o turbina . Sunetul e cool nu e deranjant
Se poate strica ceva ?
E posibil sa coste 2 mil lei ? Atata mi-au cerut astia de la un service de tobe /
La o acceleratie spre 120 kmh , cu geamu deschis pe la 100 se aude un fasait parca ar fi o turbina . Sunetul e cool nu e deranjant
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- cataliztorul nu mai e folosit la maxim, deci noxe mai mari
- daca ai o sonda Lamda si dupa catalizator, risti sa nu functioneze corect (nu stiu exact daca ai sau nu)
- iti creste putin puterea
- se poate sa-ti intre miros in habitaclu
- CONCLUZIE - depinde doar de tine ce vei face, cu motorul nu o sa ai probleme
- daca ai o sonda Lamda si dupa catalizator, risti sa nu functioneze corect (nu stiu exact daca ai sau nu)
- iti creste putin puterea
- se poate sa-ti intre miros in habitaclu
- CONCLUZIE - depinde doar de tine ce vei face, cu motorul nu o sa ai probleme
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
1. plasa asigura o rezistenta sporita partii flexibile din interior. daca plasa s-a rupt, urmeaza destul de repede si furtunul metalic inelat din interior (e ceva in genul invelitorii metalice de pe furtunul de la dus).
ruptura se va mari pina la sectionarea completa (daca ai curaj sa o tii atit pe masina) si sunetul se va accentua pina cind va ajunge mai rau ca la un tractor rablagit si nu o sa mai ai curaj sa accelerezi peste 40km/h. schimbarea e treaba de 30 de minute pina la o ora. in functie de cit de mare e ruptura acum, poate sa te mai tina un timp. in momentul in care hotarasti ca sunetul a devenit deranjant faci schimbarea, dar sa ai deja tubul, sa nu alergi atunci dupa el.
2. da, e posibil sa coste atit. pe mine m-a costat 1.6 mil vara trecuta. probabil poti gasi putin mai ieftin daca stai sa cauti.
ruptura se va mari pina la sectionarea completa (daca ai curaj sa o tii atit pe masina) si sunetul se va accentua pina cind va ajunge mai rau ca la un tractor rablagit si nu o sa mai ai curaj sa accelerezi peste 40km/h. schimbarea e treaba de 30 de minute pina la o ora. in functie de cit de mare e ruptura acum, poate sa te mai tina un timp. in momentul in care hotarasti ca sunetul a devenit deranjant faci schimbarea, dar sa ai deja tubul, sa nu alergi atunci dupa el.
2. da, e posibil sa coste atit. pe mine m-a costat 1.6 mil vara trecuta. probabil poti gasi putin mai ieftin daca stai sa cauti.
- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
da, sint pe dimensiuni. trebuie sa stii diametrul si lungimea. imi pare rau ca nu mai stiu ce dimensiuni am folosit eu. se pot masura cu un subler relativ usor diametrul.
in privinta lungimii, daca nu gasesti exact cit ai acum pe masina, e mai bine sa iei unul mai scurt (se poate completa cu o bucata de teava) decit unul prea lung (ar insemna sa iti taie o bucata din teava de esapament).
edit: era sa uit: se gasesc 2 feluri: unele au in capete citiva centimetri de teava, altele au mai putin de un centimetru. sa iei din primul fel. la al doilea montarea (adica sudura) poate distruge foarte usor plasa si va trebui sa il schimbi din nou foarte repede.
in privinta lungimii, daca nu gasesti exact cit ai acum pe masina, e mai bine sa iei unul mai scurt (se poate completa cu o bucata de teava) decit unul prea lung (ar insemna sa iti taie o bucata din teava de esapament).
edit: era sa uit: se gasesc 2 feluri: unele au in capete citiva centimetri de teava, altele au mai putin de un centimetru. sa iei din primul fel. la al doilea montarea (adica sudura) poate distruge foarte usor plasa si va trebui sa il schimbi din nou foarte repede.