Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am observat ca mi s-a rupt plasa de la tubul flexibil . Inafara diminuarea vibratiilor spre toba intermediara si finala ce rol mai are ?
Se poate strica ceva ?

E posibil sa coste 2 mil lei ? Atata mi-au cerut astia de la un service de tobe /

La o acceleratie spre 120 kmh , cu geamu deschis pe la 100 se aude un fasait parca ar fi o turbina . Sunetul e cool nu e deranjant Smile
Skip ads

  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
- cataliztorul nu mai e folosit la maxim, deci noxe mai mari
- daca ai o sonda Lamda si dupa catalizator, risti sa nu functioneze corect (nu stiu exact daca ai sau nu)
- iti creste putin puterea
- se poate sa-ti intre miros in habitaclu
- CONCLUZIE - depinde doar de tine ce vei face, cu motorul nu o sa ai probleme
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
1. plasa asigura o rezistenta sporita partii flexibile din interior. daca plasa s-a rupt, urmeaza destul de repede si furtunul metalic inelat din interior (e ceva in genul invelitorii metalice de pe furtunul de la dus).
ruptura se va mari pina la sectionarea completa (daca ai curaj sa o tii atit pe masina) si sunetul se va accentua pina cind va ajunge mai rau ca la un tractor rablagit si nu o sa mai ai curaj sa accelerezi peste 40km/h. schimbarea e treaba de 30 de minute pina la o ora. in functie de cit de mare e ruptura acum, poate sa te mai tina un timp. in momentul in care hotarasti ca sunetul a devenit deranjant faci schimbarea, dar sa ai deja tubul, sa nu alergi atunci dupa el.

2. da, e posibil sa coste atit. pe mine m-a costat 1.6 mil vara trecuta. probabil poti gasi putin mai ieftin daca stai sa cauti.
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
oricum il schimb zilele astea...
sonda lambda e inaintea tubului flexibil.
inca ceva....astea-s pe dimensiuni ..nu e special de calibra V6 sau de alte modele ..nu ?
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sunt gaze f fierbinti.Daca simti ca pute a vopsea arsa(daca ai nenorocul sa sufle pe caroserie) sau a ceva plasticuri arse inseamna ca esti pe punctul de ati da foc la masina.Au mai patit-o si altii.Sper ca ai extinctor la tine.
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Smile :Doamne fereste!
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
da, sint pe dimensiuni. trebuie sa stii diametrul si lungimea. imi pare rau ca nu mai stiu ce dimensiuni am folosit eu. se pot masura cu un subler relativ usor diametrul.
in privinta lungimii, daca nu gasesti exact cit ai acum pe masina, e mai bine sa iei unul mai scurt (se poate completa cu o bucata de teava) decit unul prea lung (ar insemna sa iti taie o bucata din teava de esapament).

edit: era sa uit: se gasesc 2 feluri: unele au in capete citiva centimetri de teava, altele au mai putin de un centimetru. sa iei din primul fel. la al doilea montarea (adica sudura) poate distruge foarte usor plasa si va trebui sa il schimbi din nou foarte repede.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR