Problema asta am avuto si eu cu pedala de acceleratie , se rezolva temporar cu tutorialul de pe aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=114000
Practic se leaga tensiunea de la senzorul 1 la senzorul 2 . Cel mai probabil e la ECU (cel putin asa a fost la mine ) , intre timp avand inprovizatia asta au aparut si alte probleme mai nasoale , nu mai trimitea ECU tensiune catre releul popei de benzina si implicit nu mai pornea pompa de benzina , masina moarta in trafic. Am dat ecu la recoditionat, dupa ce am montat ecu am demontat toate inprovizatiile si nu am mai avut nici o eroare , am facut de atunci vreo 1200km . Eu zic ca e mai sigura o reconditionare la cineva care se ocupa numai de reparatii de genul asta decat sa achizitionezi un ecu de la dezmembrari care si ala nu se stie cat tine avand in vedere ca la foarte multe ecu apar probleme de genu asta la modelul asta de motor.
Asta aveam eu:
"
Total number of fault codes: 3
P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low
(02) - Not present
P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Not present
P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(0😎 - Not present"
Si masurat la relanti in aceiasi sesiune de opcom:
"Battery Voltage,14.3 V
Main Relay,Active
Fuel Pump Relay,Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.96 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.47 V
Calculated Pedal Position,0 %
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Active
TP Sensor 1 (Throttle Position),0.73 V
TP Sensor 2 (Throttle Position),4.29 V
Calculated Throttle Position,10 %
Throttle Position,Idle
Engine Speed,799 RPM
.......... "