Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am o problema cu schimbul de ulei. In cartea tehnica scrie ca motorul meu are nevoie de 6,5 l. Problema este ca, de 2 schimburi incoace, imi intra 7,4 l la fiecare schimb, verificat pe joja. Am pus ultimele doua dati ravenol 5w40 VSI, sunt sigur ca recipientele sunt de cate un litru.
V-ati intalnit cu o problema asemanatoare?
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
O problema asemanatoare a avut-o un amic dupa ce a venit de la service ----- probabil joja lui de ulei a fost pierduta/distrusa/ disparuta si i s-a pus alta asemanatoare dar care nu prea pusca la litraj ( a fost singura explicatie logica care am gasit-o ulterior).

Eu zic sa fi mai intai sigur de cifrele din carte ...eventual gasit un proprietar cu o masina de acelasi model si vazut ce si cum .
Se mai poate intampla ca ,,manerul,, jojei din plastic sa aiba joc sau tendinta de iesire/afundare pe tija.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.
Am masina de peste 6 ani, am peste 6-7 schimburi de ulei facute. Niciodata (in afara ultimelor doua schimburi) nu am pus mai mult decat in carte, adica 6,5 litri. asta e motivul pentru care chiar nu imi explic de ce imi intra cu un litru mai mult - verificat pe joja. Joja e la locul ei, nu s-a umblat la ea, in service-uri nu prea am lasat masina peste noapte si atunci cand a fost lasata am stat pe langa ei.
Dilema e daca sa ma iau dupa cartea tehnica sau sa ma iau dupa joja.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Eu m-as lua dupa joja , clar ! ....... dar ceva curios totusi s-a intamplat acolo, ce naiba , doar nu s-a dilatat baia de ulei !
...ai luat in considerare mereu si schimbul filtrului ? - nah, scuze , e o intrebare stupida dar trebuie sa fie o explicatie.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sigur, intotdeauna schimb si filtrul de ulei. O sa verific, acum ca mi-ai spus si joja de ulei, sa vad daca sunt semne de lipire (daca a fost rupta si repozitionata).
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
La batrana Dacie 1310 am mai patit o faza asemanatoare care avea pe joja un opritor din ceva material cauciucat/plastic ce pozitiona fix joja in lacasul ei ....intr-o zi verficand uleiul si apasand ceva mai ferm pe joja la locul ei am sesizat ca aceasta a alunecat prin opritor citiva mm... ...la fel si la scoaterea jojei.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
A... ok, voi fi atent si la varianta asta...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Posibil ca joja sa fie schimbata, cu alta de pe alta motorizare.

Mai ar fi ceva, teava in care sta joja se poate demonta, poate la tine a fost demontata la un moment dat si apoi remontata incorect.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR