ovidiu.c
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut !
Nu de mult timp mi-am achizitionat un Opel Insignia 2.0 160cp /2009.
Problema care ma deranjaza foarte tare este directia nesigura. In perioada iernii am avut cauciucuri M+S 245/45/18, in martie am achizitionat 4 buc cauciucuri de vara ( S.H.) tot 245/45/18. La montarea acestora am observat ca directia masinii a luat-o razna adica :
masina trage stanga indiferent de inclinatia drumului.Daca activez si butonul sport directia devine mai rigida asa cum este normal dar trage si mai rau stanga.Cateodata dar mai rar parca sa zic ,ca trage si putin dreapta ,dar mai rar.
Cel mai rau este atunci cand sunt denivelari usoare trebuie sa stau cu ambele maini pe volan.Daca nu sunt atent la viteza mai mare masina trece pe contrasens .Parca sevodirectia ramane blocata in anumite puncte.
Jantele sunt echilibrate corect ,cauciucurile sunt uzate uniform si ruleaza corect ,mecanicul a spus ca nu trebuie inlocuit nimic la directie ,am facut geometria de 2 ori si este ok ,volanul are pozitia corecta ,am inversat si rotile de pe fata intre ele dar nu se vede nici o diferenta.
Cu masina a mers si un mecanic de la reprezentanta Opel dar el a zis ca "este normal sa faca asa".
Aceste lucruri neplacute parca sa zic ca ,nu mi se intamplau inainte cand aveam cauciucurile de iarna, sau nu am observat eu problema. nu stiu ce sa mai cred .
Poate o fi afectat ceva la directie individul de la vulcanizare cand a bagat cricul?
Trebuie inlocuit lichidul de la servo?
Exista un senzor la pt volan care trebuie calibrat ?
Daca a-ti mai intalnit problema asta va rog ajutati cu o parere
Nu de mult timp mi-am achizitionat un Opel Insignia 2.0 160cp /2009.
Problema care ma deranjaza foarte tare este directia nesigura. In perioada iernii am avut cauciucuri M+S 245/45/18, in martie am achizitionat 4 buc cauciucuri de vara ( S.H.) tot 245/45/18. La montarea acestora am observat ca directia masinii a luat-o razna adica :
masina trage stanga indiferent de inclinatia drumului.Daca activez si butonul sport directia devine mai rigida asa cum este normal dar trage si mai rau stanga.Cateodata dar mai rar parca sa zic ,ca trage si putin dreapta ,dar mai rar.
Cel mai rau este atunci cand sunt denivelari usoare trebuie sa stau cu ambele maini pe volan.Daca nu sunt atent la viteza mai mare masina trece pe contrasens .Parca sevodirectia ramane blocata in anumite puncte.
Jantele sunt echilibrate corect ,cauciucurile sunt uzate uniform si ruleaza corect ,mecanicul a spus ca nu trebuie inlocuit nimic la directie ,am facut geometria de 2 ori si este ok ,volanul are pozitia corecta ,am inversat si rotile de pe fata intre ele dar nu se vede nici o diferenta.
Cu masina a mers si un mecanic de la reprezentanta Opel dar el a zis ca "este normal sa faca asa".
Aceste lucruri neplacute parca sa zic ca ,nu mi se intamplau inainte cand aveam cauciucurile de iarna, sau nu am observat eu problema. nu stiu ce sa mai cred .
Poate o fi afectat ceva la directie individul de la vulcanizare cand a bagat cricul?
Trebuie inlocuit lichidul de la servo?
Exista un senzor la pt volan care trebuie calibrat ?
Daca a-ti mai intalnit problema asta va rog ajutati cu o parere
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Verifica daca roata are joc (verifica ridico pe cric si misca de roata stanga dreapta si pe verticala misca de ea.)
- Verifica si capetele de bara. (Vizual de lovituri, jocuri. etc.)
- Sau poti sa ai un joc din volan. Cauze ?
- Verifica si lichidul de servo la ce nivel este, (cauta un cap de bidon cu capac cum este cel din poza (1) daca nu il vezi uitate si in spatele la motor cu capac )
Scrie in profil ce tip de motor ai pe masina ex: A20NHT, A20NFT .
- Verifica si capetele de bara. (Vizual de lovituri, jocuri. etc.)
- Sau poti sa ai un joc din volan. Cauze ?
- Verifica si lichidul de servo la ce nivel este, (cauta un cap de bidon cu capac cum este cel din poza (1) daca nu il vezi uitate si in spatele la motor cu capac )
Scrie in profil ce tip de motor ai pe masina ex: A20NHT, A20NFT .