- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lucian
- **
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
lyv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Kadett 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pentru ajutorul acordat,mi-am aruncat ochii acolo in urma unui topic citit ,am fost curios sa vad cum se prezinta la mine situatia,daca luceste si la mine aluminiul ca la omul nebun.
Oricum multumesc ca exista acest forum www.clubopel.com
Ultima modificare făcută de StefanTolos la Vin 25 Jan, 2013 9:48 am
Oricum multumesc ca exista acest forum www.clubopel.com
Ultima modificare făcută de StefanTolos la Vin 25 Jan, 2013 9:48 am
- valiczc
- **
- 119 mesaje
- din 19 Sep 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
valiczc
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2011
- Mesaj Privat
Salut! Am o Corsa C, 2002, Z10XE....am observat ca imi consuma ulei... am verificat si am gasit ca busonul de la umplere ulei (ala galben de obicei) are o garnitura care este rupta...pe langa asta nici nu se inchide prea bine...pe acolo imi arunca uleiul....
Iar ieri cand am deschis busonul sa vad daca pot improviza ceva am vazut ca avea spuma galbuie pe interiorul capacului de ulei...ma gandesc ca poate e condens din cauza ca patrunde aerul prin capac nefiind inchis etans...
Intrebarea mea este unde pot gasi o garnitura sau chiar cu tot cu buson dar sa fie in timisoara? Am gasit in bucuresti pe net dar costa undeva la 35 lei + taxe de transport 30...nu prea are rost sa dau dublu...
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
11/19/2011 7:09:08 PM
Iar ieri cand am deschis busonul sa vad daca pot improviza ceva am vazut ca avea spuma galbuie pe interiorul capacului de ulei...ma gandesc ca poate e condens din cauza ca patrunde aerul prin capac nefiind inchis etans...
Intrebarea mea este unde pot gasi o garnitura sau chiar cu tot cu buson dar sa fie in timisoara? Am gasit in bucuresti pe net dar costa undeva la 35 lei + taxe de transport 30...nu prea are rost sa dau dublu...
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
11/19/2011 7:09:08 PM
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- fabianfabi14
- *
- 19 mesaje
- din 21 Dec 2011
- Corsa 1995 c12nz
- Cluj
fabianfabi14
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 1995 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2011
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- ***
- 517 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- andrei23yoo
- *
- 5 mesaje
- din 27 Aug 2012
- Corsa 2005 Z12XEP
- Timis
andrei23yoo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salutare colegi,
Stiu ca s-a vorbit in multe topicuri despre aceasta spuma de pe busonul de la ulei. Am citit tot ce am gasit pe forum despre asta, dar n-am ajuns la nici o concluzie.
Am un Opel Corsa C din 2005, Z12XEP, cumparata in vara anului 2012.
Problemele principale fiind spuma, aparuta de cand au venit temperaturile scazute, si pierderea antigelului.
De prin luna august, septambrie 2012 am observat ca vasul de expansiune era aproape gol. Am complectat cu apa distilata.
Pe la inceputul lui decembrie am mers la un mecanic sa fac schimbul de antigel. El a observat ca unul dintre furtune imi lacrima la un capat, asa ca mi-a fixat mai bine colierul si mi-a spus ca aceea era cauza pierderii antigelului.
Pai dupa vreo o luna am vazut ca iara mi-a scazut una, doua degete din antigel asa ca am complectat.
La inceputul lui februarie, cand am coborat sa mai complectez cu antigel, mi-a trecut prin cap sa verific si nivelul la ulei. Nu verificasem uleiul de doua luni
Scot joja, iar pe bucata cea lunga, flexibila a jojei, imediat deasupra de partea cu gradatiile observ un strat subtire de spuma. Sterg joja, o introduc inapoi, o scot din nou si totul era ok, nivelul uleiului era unde trebuie si fara spuma de data asta.
Am deschis busonul.
Surpriza mare, spuma de aproape un deget....
Am fost la mecanic, mi-a verificat instalatia de racire sa vada daca n-am iara pierdere de antigel la vreun furtunas; n-a gasit nimica si mi-a recomandat sa fac schimbul de ulei (ceea ce nu facusem cand am luat masina). Am curatat tot capacul de culbutori, furunele ce ieseau din capac, fiind pline de spuma. Am pus ulei GM 5W30 dexos2.
Spuma iara a inceput sa apara dupa doua zile, antigelul continua sa scada si sunt nevoit sa complectez cca 200-300ml/luna.
Citind articolele de pe forum, nu am reusit sa-mi dau seama daca e garnitura de chiuloasa, daca e garnitura de la distributie sau daca e doar de la condens asa ca am facut o lista de observatii/simtome:
-nivelul uleiului nu creste, ba chiar am observat o usoara scadere. Am sa mai verific maine o data nivelul si va spun sigur.
-culoarea uleiului din baie e normala, chiar si a uleiului vechi. N-are culoarea laptelui cu cacao, asa cum mi-au spus si alti mecanici, in cazul in care imi intra antigel in baie.
-masina nu scoate fum
-scuipa apa pe toba, iar cand accelerez, incepe sa curga
-nu am urme de ulei in vasul de expansiune
-am verificat inca o data furtunasele de la si pana la radiator(in mare) fara sa gasesc nici o scurgere. Urmeaza sa fac o verificare detaliata cand voi pregatii masina de primavara.
-fac plimbari scurte, cel mai des folosesc masina sa merg pana la facultate si inapoi acasa(5km dus+intors)
-temperatura apei nu trece de 90 de grade, nici in oras, nici pe exterior.
-ieri am facut un drum de 120km, am sters busonul la plecare, iar la sosire se formase un strat de aprox 1-2mm de spuma.
Cam astea sunt toate informatiile ce le am pana in momentul de fata.
Va rog sa-mi spuneti ce ar mai trebui sa verific si cam ce credeti voi ca ar fi problema. Nu vreau sa dau o groaza de bani pe garnitura de chiuloasa+manopera si sa aflu ca nu aia era problema.
Multumesc anticipat!
PS: Imi cer scuze pentru postul lung, dar am incercat sa ofer cat mai multe detalii ca sa va fie mai usor sa va dati cu parerea.
Stiu ca s-a vorbit in multe topicuri despre aceasta spuma de pe busonul de la ulei. Am citit tot ce am gasit pe forum despre asta, dar n-am ajuns la nici o concluzie.
Am un Opel Corsa C din 2005, Z12XEP, cumparata in vara anului 2012.
Problemele principale fiind spuma, aparuta de cand au venit temperaturile scazute, si pierderea antigelului.
De prin luna august, septambrie 2012 am observat ca vasul de expansiune era aproape gol. Am complectat cu apa distilata.
Pe la inceputul lui decembrie am mers la un mecanic sa fac schimbul de antigel. El a observat ca unul dintre furtune imi lacrima la un capat, asa ca mi-a fixat mai bine colierul si mi-a spus ca aceea era cauza pierderii antigelului.
Pai dupa vreo o luna am vazut ca iara mi-a scazut una, doua degete din antigel asa ca am complectat.
La inceputul lui februarie, cand am coborat sa mai complectez cu antigel, mi-a trecut prin cap sa verific si nivelul la ulei. Nu verificasem uleiul de doua luni
Scot joja, iar pe bucata cea lunga, flexibila a jojei, imediat deasupra de partea cu gradatiile observ un strat subtire de spuma. Sterg joja, o introduc inapoi, o scot din nou si totul era ok, nivelul uleiului era unde trebuie si fara spuma de data asta.
Am deschis busonul.
Surpriza mare, spuma de aproape un deget....
Am fost la mecanic, mi-a verificat instalatia de racire sa vada daca n-am iara pierdere de antigel la vreun furtunas; n-a gasit nimica si mi-a recomandat sa fac schimbul de ulei (ceea ce nu facusem cand am luat masina). Am curatat tot capacul de culbutori, furunele ce ieseau din capac, fiind pline de spuma. Am pus ulei GM 5W30 dexos2.
Spuma iara a inceput sa apara dupa doua zile, antigelul continua sa scada si sunt nevoit sa complectez cca 200-300ml/luna.
Citind articolele de pe forum, nu am reusit sa-mi dau seama daca e garnitura de chiuloasa, daca e garnitura de la distributie sau daca e doar de la condens asa ca am facut o lista de observatii/simtome:
-nivelul uleiului nu creste, ba chiar am observat o usoara scadere. Am sa mai verific maine o data nivelul si va spun sigur.
-culoarea uleiului din baie e normala, chiar si a uleiului vechi. N-are culoarea laptelui cu cacao, asa cum mi-au spus si alti mecanici, in cazul in care imi intra antigel in baie.
-masina nu scoate fum
-scuipa apa pe toba, iar cand accelerez, incepe sa curga
-nu am urme de ulei in vasul de expansiune
-am verificat inca o data furtunasele de la si pana la radiator(in mare) fara sa gasesc nici o scurgere. Urmeaza sa fac o verificare detaliata cand voi pregatii masina de primavara.
-fac plimbari scurte, cel mai des folosesc masina sa merg pana la facultate si inapoi acasa(5km dus+intors)
-temperatura apei nu trece de 90 de grade, nici in oras, nici pe exterior.
-ieri am facut un drum de 120km, am sters busonul la plecare, iar la sosire se formase un strat de aprox 1-2mm de spuma.
Cam astea sunt toate informatiile ce le am pana in momentul de fata.
Va rog sa-mi spuneti ce ar mai trebui sa verific si cam ce credeti voi ca ar fi problema. Nu vreau sa dau o groaza de bani pe garnitura de chiuloasa+manopera si sa aflu ca nu aia era problema.
Multumesc anticipat!
PS: Imi cer scuze pentru postul lung, dar am incercat sa ofer cat mai multe detalii ca sa va fie mai usor sa va dati cu parerea.