- ablan
- OP
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
Totul a plecat de la eroarea P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit.
Becul de Check Engine se aprindea la contact si se stingea cand pornea motorul.
Testul "agrafa" nu functiona...
Imi apare la fiecare tester si nu se sterge...am presupus ca este un defect mecanic cu becul sau traseul.
Am desfacut ceasurile urmand pasii din tutorialele de pe forum (multe multumiri).
Scule necesare :
Surubeltine in cruce (lunga si scurta magentice), clesti subtiri, aparat de lipit, banda izolatoare.
Pe spate am observat imediat sursa problemelor . Aveam tras un fir de la becul de ulei la Check Engine (MIL).
Cu ocazia asta am observat ca becul de la IMO imi lipseste (posibil susrsa unei alte erori permanente P1613 - dupa ce pun tesrul confirm sau infirm).
Rezolvare:
Am taiat firul de legatura dintre cele doua trasee, ai am inceput repararea traseul intrerupt de la MIL:
Am scos putin folia de pe socluri si am bagat o bucata de sub ea sa nu afecteze caldura restul plasticelor.
Rezultat
Am verificat continuitatea traseului cu un aparat de masura
Am izolat noile trasee cu banda transparenta.
Si e aproape rezolvata chestiunea... Spun aproape pentru ca inca nu am montat totul pe masina, vreau sa merg la cumparaturi de becuri inainte... Unele dintre ele sunt afumate iar altele lipsesc .
Va stau la dispozitie pentru intrebari . Spor la reparatii!
P.S. De ce cred ca a fost facut tunningul asta? pentru ca "samsarul obosit" nu a stiut sa curete un EGR si nu a avut 30 de lei pentru un tester (stergere erori). Becul de la IMO cred ca afost scos deoarece a avut o eroare la un moment dat (pornire fara benzina sau baterie proasta) si s-a panicat...
Becul de Check Engine se aprindea la contact si se stingea cand pornea motorul.
Testul "agrafa" nu functiona...
Imi apare la fiecare tester si nu se sterge...am presupus ca este un defect mecanic cu becul sau traseul.
Am desfacut ceasurile urmand pasii din tutorialele de pe forum (multe multumiri).
Scule necesare :
Surubeltine in cruce (lunga si scurta magentice), clesti subtiri, aparat de lipit, banda izolatoare.
Pe spate am observat imediat sursa problemelor . Aveam tras un fir de la becul de ulei la Check Engine (MIL).
Cu ocazia asta am observat ca becul de la IMO imi lipseste (posibil susrsa unei alte erori permanente P1613 - dupa ce pun tesrul confirm sau infirm).
Rezolvare:
Am taiat firul de legatura dintre cele doua trasee, ai am inceput repararea traseul intrerupt de la MIL:
Am scos putin folia de pe socluri si am bagat o bucata de sub ea sa nu afecteze caldura restul plasticelor.
Rezultat
Am verificat continuitatea traseului cu un aparat de masura
Am izolat noile trasee cu banda transparenta.
Si e aproape rezolvata chestiunea... Spun aproape pentru ca inca nu am montat totul pe masina, vreau sa merg la cumparaturi de becuri inainte... Unele dintre ele sunt afumate iar altele lipsesc .
Va stau la dispozitie pentru intrebari . Spor la reparatii!
P.S. De ce cred ca a fost facut tunningul asta? pentru ca "samsarul obosit" nu a stiut sa curete un EGR si nu a avut 30 de lei pentru un tester (stergere erori). Becul de la IMO cred ca afost scos deoarece a avut o eroare la un moment dat (pornire fara benzina sau baterie proasta) si s-a panicat...
- ablan
- OP
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
Tocmai am finalizat instalarea pe masina. Toti martorii functioneaza corect, merge testul "agrafa" din pedale.
Am pus un tester ELM32 prin bluetooth si am sters cele doua erori permanente. Am reverificat de 2 ori si nu au reaparut.
Sambata pun si o interfata OPCOM la intalnire.
Am schimbat becurile afumate si am completat unde lipseau, arata "fresh" bordul acum.
O singura problema a rezultat, nu mi se mai aprind jumatate din becurile din blocul de lumini (partea de jos cu butoanele de ceata si reglaje)...Din cate se pare am reusit sa "scutur" filamentul la bec...cumpar maine altul.
Am pus un tester ELM32 prin bluetooth si am sters cele doua erori permanente. Am reverificat de 2 ori si nu au reaparut.
Sambata pun si o interfata OPCOM la intalnire.
Am schimbat becurile afumate si am completat unde lipseau, arata "fresh" bordul acum.
O singura problema a rezultat, nu mi se mai aprind jumatate din becurile din blocul de lumini (partea de jos cu butoanele de ceata si reglaje)...Din cate se pare am reusit sa "scutur" filamentul la bec...cumpar maine altul.
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat