- Cosmin_astra f
- OP
- 62 mesaje
- din 25 Sep 2006
- Astra 1995 x16sz
- Bucuresti
Cosmin_astra f
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2006
- Mesaj Privat
salut.ieri am scos furtunul acela care trage aer cald de la colectorul de gaze a celor 4 pistoane (saxofonul) si il duce in filtru de aer si l-am bagat in fata langa sigla opel pt a trage aer rece. ce parere aveti poate dauna motorului treaba asta.si ce rol avea furtunul acela inainte, eu stiu ca e doar cand e motorul rece tragea aer cald e adevarat.acum ce ma ingrijoreaza pe mine este ca atunci cand ploua furtunul fiind langa emblema este posibil sa intre apa sa ajunga in adimisie atunci ma gandeam sa-l pun inpoi.voi ce ziceti?
Pun si o poza facuta in graba in paint
Pun si o poza facuta in graba in paint
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Cosmin_astra f
- OP
- 62 mesaje
- din 25 Sep 2006
- Astra 1995 x16sz
- Bucuresti
Cosmin_astra f
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2006
- Mesaj Privat
l-am pus inpoi. ce am uitat sa va spun este ca in capatul furtunuliu am pus o bucata ce ciorap de dama in 3 straturi.
de ce sa traga aer rece? poate nu va vine sa credeti dar cu el scos am senzatia ca trage mai bine,nuj mie asa mi s-a parut. am facut aproape 250km cu el scos . acum o sa vad daca cu el pus observ vro' diferenta.
acum as vrea sa-mi spuneti si mie ce influente negative poate avea asupra motorului.creste consumul? salut
de ce sa traga aer rece? poate nu va vine sa credeti dar cu el scos am senzatia ca trage mai bine,nuj mie asa mi s-a parut. am facut aproape 250km cu el scos . acum o sa vad daca cu el pus observ vro' diferenta.
acum as vrea sa-mi spuneti si mie ce influente negative poate avea asupra motorului.creste consumul? salut
- Cosmin_astra f
- OP
- 62 mesaje
- din 25 Sep 2006
- Astra 1995 x16sz
- Bucuresti
Cosmin_astra f
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2006
- Mesaj Privat
l-am pus inpoi. ce am uitat sa va spun este ca in capatul furtunuliu am pus o bucata ce ciorap de dama in 3 straturi.
de ce sa traga aer rece? poate nu va vine sa credeti dar cu el scos am senzatia ca trage mai bine,nuj mie asa mi s-a parut. am facut aproape 250km cu el scos . acum o sa vad daca cu el pus observ vro' diferenta.
acum as vrea sa-mi spuneti si mie ce influente negative poate avea asupra motorului.creste consumul? salut
de ce sa traga aer rece? poate nu va vine sa credeti dar cu el scos am senzatia ca trage mai bine,nuj mie asa mi s-a parut. am facut aproape 250km cu el scos . acum o sa vad daca cu el pus observ vro' diferenta.
acum as vrea sa-mi spuneti si mie ce influente negative poate avea asupra motorului.creste consumul? salut
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
LOL, man!!! Mi-a placut faza!
Futunul ala are rolul de a recircula gazele din carter. Pe de alta parte mai are un rol: si anume de a asigura ungerea segmentilor in zona camerei de ardere, in timpii cind nu are loc arderea (aspiratia si compresia amestecului). Prin indepartarea acestui tub (asa cum procedeaza mecanicii la masinile cu motoare a caror compresie tinde spre zero) se elimina imbicsirea cu ulei a clapetei de acceleratie si a electrovalvei de relanti (IAC) sau a carburatorului, insa pe de alta parte uzura motorului creste exponential, chiar si la motoarele "terminate". In lipsa vaporilor de ulei pe peretii cilindrilor, in partea superioara a segmentilor de foc, creste frecarea si uzura apare dupa citeva mii de km. Peste toate astea, poluarea in regim de relanti nu-i de neglijat, avind in vedere ca se elimina gaze nearse care iti pot ajunge chiar tie in masina (nu stii exact cum merg curentii de aer, chiar daca ai scos furtunul la aerisit, in bot). Asa ca mai degraba, daca tii la motorul tau si nu ai bani de aruncat pe o RK, pune mo'ser furtunu' la locu lui, ca nu ti-a facut ni'ca!
Futunul ala are rolul de a recircula gazele din carter. Pe de alta parte mai are un rol: si anume de a asigura ungerea segmentilor in zona camerei de ardere, in timpii cind nu are loc arderea (aspiratia si compresia amestecului). Prin indepartarea acestui tub (asa cum procedeaza mecanicii la masinile cu motoare a caror compresie tinde spre zero) se elimina imbicsirea cu ulei a clapetei de acceleratie si a electrovalvei de relanti (IAC) sau a carburatorului, insa pe de alta parte uzura motorului creste exponential, chiar si la motoarele "terminate". In lipsa vaporilor de ulei pe peretii cilindrilor, in partea superioara a segmentilor de foc, creste frecarea si uzura apare dupa citeva mii de km. Peste toate astea, poluarea in regim de relanti nu-i de neglijat, avind in vedere ca se elimina gaze nearse care iti pot ajunge chiar tie in masina (nu stii exact cum merg curentii de aer, chiar daca ai scos furtunul la aerisit, in bot). Asa ca mai degraba, daca tii la motorul tau si nu ai bani de aruncat pe o RK, pune mo'ser furtunu' la locu lui, ca nu ti-a facut ni'ca!
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Sorry! Revin dupa ce am citit mai atent postul tau si am vazut si poza... Deh, orele inaintate si citeva beri de simbata noapte!
Singura problema este ca, pt un amestec optim aer benzina, este nevoie de o temp a aerului constanta, de aceea exista guri de preluare a aerului rece sau cald, functie de anotimp. Cit timp a fost o iarna primavaratica, nu prea se cunoaste, insa daca vei merge fara aer cald la minus 10 sau mai rece, motorul va avea de suferit (mai multa benzina nearsa=consum record+ceva uzura in plus+incalzirea motorului mai greoaie din cauza ca arderea nu are randamentul optim). Poate cu ciorapul de dama sa se mai incalzeasca putin...
Singura problema este ca, pt un amestec optim aer benzina, este nevoie de o temp a aerului constanta, de aceea exista guri de preluare a aerului rece sau cald, functie de anotimp. Cit timp a fost o iarna primavaratica, nu prea se cunoaste, insa daca vei merge fara aer cald la minus 10 sau mai rece, motorul va avea de suferit (mai multa benzina nearsa=consum record+ceva uzura in plus+incalzirea motorului mai greoaie din cauza ca arderea nu are randamentul optim). Poate cu ciorapul de dama sa se mai incalzeasca putin...
- Cosmin_astra f
- OP
- 62 mesaje
- din 25 Sep 2006
- Astra 1995 x16sz
- Bucuresti
Cosmin_astra f
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2006
- Mesaj Privat