08YCX
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salutari dragi forumisti, am o mica MARE nelamurire... am cumparat o suspensie sport reglabila si acum am doua intrebari:
1. Unul dintre arcurile mici de reglaj imi e rupt, lumea m-a sfatuit sa le dau arcurile mici amandoua jos. Bun, dupa ce dau jos, arcul 1 coboara jos pana la 2? Si atunci capacul de aluminiu din capat de la 1 coboara in jos pana pe arc si tija intra mai mult in amortizor, deci o sa fie mai scurta?
2. Nu pricep cum vine prinsa peste suspensia asta reglabila flasele-rulment... sau nu mai vin deloc flansele-rulment?
Pun poze ca sa intelegeti si voi ce spun:
masina e Opel Astra G Caravan
1. Unul dintre arcurile mici de reglaj imi e rupt, lumea m-a sfatuit sa le dau arcurile mici amandoua jos. Bun, dupa ce dau jos, arcul 1 coboara jos pana la 2? Si atunci capacul de aluminiu din capat de la 1 coboara in jos pana pe arc si tija intra mai mult in amortizor, deci o sa fie mai scurta?
2. Nu pricep cum vine prinsa peste suspensia asta reglabila flasele-rulment... sau nu mai vin deloc flansele-rulment?
Pun poze ca sa intelegeti si voi ce spun:
masina e Opel Astra G Caravan
- dandobre
- ****
- 1,140 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
Hai sa iti explic cum a fost la mine... Eu am cam luat teapa cu suspensia mea dar in fine... Arcul mic de reglaj poti sa il lasi asa rupt, doar sa ai grija sa fie pe pozitie... In momentul in care masina este lasata pe roti acesta se comprima la maxim, deci are rol aproximativ de distantier. De la flansele alea scoti rulemntul din ele (iese usor, bati usor cu un dorn de pe interior) si il pui in capatul flanselor conice pe care le ai la suspensia reglabila, si apoi vi cu flansa mare de cauciuc peste... Sper ca ai inteles, daca ai vreo nelamurire mai intreaba.
08YCX
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dandobre
- ****
- 1,140 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
gabyygsm
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Model: Astra G
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z18xe
Suspensie montata: KW reglabila cu flansa stock si rulment stock
Probleme: flansa stock are joc, nu este presata de arc si la viraje troncane, nu pot realiza geometria.
Am cumparat suspenia online de la un tepar si nu avea flansele conice originale ale suspensiei. Am facut montajul la un service si am pus flanse si rulmenti stock si nu mi-au spus ca nu sunt compatibile. Aveti o solutie tehnica sigura pentru a folosi suspensia cu flansele stock? Sau exista posibilitatea sa cumpar flanse conice originale ale suspensiei? Am vazut in niste poze online ca suspensia originala are si niste distantiere sus in capatul arcurilor dar eu nu am primit asa ceva la cumparare.
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z18xe
Suspensie montata: KW reglabila cu flansa stock si rulment stock
Probleme: flansa stock are joc, nu este presata de arc si la viraje troncane, nu pot realiza geometria.
Am cumparat suspenia online de la un tepar si nu avea flansele conice originale ale suspensiei. Am facut montajul la un service si am pus flanse si rulmenti stock si nu mi-au spus ca nu sunt compatibile. Aveti o solutie tehnica sigura pentru a folosi suspensia cu flansele stock? Sau exista posibilitatea sa cumpar flanse conice originale ale suspensiei? Am vazut in niste poze online ca suspensia originala are si niste distantiere sus in capatul arcurilor dar eu nu am primit asa ceva la cumparare.