amaier
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2018
- Mesaj Privat
Va salut!
Am probleme cu faimosul simering de palier. Va rog sa-mi dati un sfat.
Initial, la scurt timp dupa ce am cumparat masina (are 200.000 km), am vrut sa-i schimb uleiul din cutie...
Cand ma uit mai atent sub masina, vad ulei prelins la imbinarea dintre cutie si motor. Verdictul: trebuie schimbat simeringul de palier. Eh, nu va mai spun, cand au desfacut-o, mi-au schimbat si chitul de ambreaj... era dus! Volanta (cu masa dubla) nu am schimbat-o.
Problema este ca iar se plelinge ulei, in acelasi loc. Nu mult, adica nu am stropi pe jos, dar gasesc ulei acolo.
Intrebarea este: e posibil ca sa mai am scurgeri pana se "aseaza" simeringul? Sau sa merg la service si s-o desfaca din nou?
A mai patit cineva asa ceva? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Am probleme cu faimosul simering de palier. Va rog sa-mi dati un sfat.
Initial, la scurt timp dupa ce am cumparat masina (are 200.000 km), am vrut sa-i schimb uleiul din cutie...
Cand ma uit mai atent sub masina, vad ulei prelins la imbinarea dintre cutie si motor. Verdictul: trebuie schimbat simeringul de palier. Eh, nu va mai spun, cand au desfacut-o, mi-au schimbat si chitul de ambreaj... era dus! Volanta (cu masa dubla) nu am schimbat-o.
Problema este ca iar se plelinge ulei, in acelasi loc. Nu mult, adica nu am stropi pe jos, dar gasesc ulei acolo.
Intrebarea este: e posibil ca sa mai am scurgeri pana se "aseaza" simeringul? Sau sa merg la service si s-o desfaca din nou?
A mai patit cineva asa ceva? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
amaier
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2018
- Mesaj Privat
amaier
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Dacã ai dat baia de ulei jos ai controlat și cuzineti de palier da la vibrochen ai schimbat și oringul dintre sorb și pompa de ulei . mecanicii au controlat jocul axial al vibrochenul.la 200.000 km cred cã trebuie schimbatã și volanta.la toate motoarele diesel volanta este dublã bimasa .Montezi volantã plinã vezi avea numai necazuri
amaier
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2018
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat