Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Luci13

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2012 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Sunt proaspat intrat in acest club.Am un opel corsa 1.3 dizel ecoflex fab. 09 2012 in garantie luat din belgia via brasov cu 13000 km la bord.Am o problema dimineata la pornire trepideaza 4 sau5 secunde merge cam in 3 4 pistoane dupa aceea motorul merge rotund.am fost la reprezentanta opel din valcea mi au schimbat releul de la bujii. degeaba face tot asa.Au zis sa cumpar 4 bujii =4milioane or fi astea de vina/.mai am o problema.Iti spun cum merge masina in fiecare zi din saptamina.La 8 dimineata merge 800 de metri la camin cu copilul.Opreste.Sta 10 min. pleaca 2km opreste.La ora16 acelasi drum intors.Asta 5 zile.Duminica 4,sau 5 km prin oras la cumparaturi.Au zis la reprezentanta ca am filtrul de particule 95 la suta infundat.Din ce am citit pe forum ar trebui sa il dau jos.mentionez ca eu am pe bord aprins becul cu cheita galbena.cand am luat masina avea 12800 km acum are 13700.Am luat o pe 07 01 2014.Un sfat vreau. Sa il dau jos sau nu.Se aprinde vreun bec cand se face regenerarea.Mie nu mi s a intimplat pina acum.Am fost la un service particular din Valcea dar la acest motor cu start stop nu are softul de la calculator sa intre in el.Deocamdata ,Resoftarea si dat filtrul de particule jos ma costa 200 euro.Oare sa o fac // Multumesc . Mentionez ca tipul de motor este A13 DTE
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pai daca faci cate 5-6 kilometri pe zi tu mai vrei sa-ti mearga masina OK
baga motorina,juma de rezervor,iesi din oras pe un DN/autostrada si dai talpa cel putin 40-60 de kilometri distanta,viteza 100-130 si sa vezi cum va merge apoi
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca a fost masina de test sau showroom, eu unu nu as lua asa ceva, deoarece o conduc diferite specimene, si nu tin cont ca e in rodaj. Fa-i un test, sau chiar tu testul cu pedalele, si postezi eroarea ecn aici. Dupa simptome ai vreo bujie arsa. Cu releul clar te-au pacalit, banuiesc ca ti-au citit eroarea, acolo scrie releu, dar defapt e vreo bujie arsa. Mergi sa ti le testeze, eventual le schimbi si nu mai ai probleme. In legatura cu filtrul, daca masina se tureaza si trage nu il ai inca infundat. Cand se regenereaza o sa vezi relantiul marit aproape de 1000 rpm, sunet diferit al motorului cat si consum instant mare, asta daca ai bc. Problema e ca la traseul tau, motorul nu ajunge sa se incalzeasca la 90 grade, si nu iti declanseaza regenerarea, de aceea cam la o luna e recomandat un traseu mai lung. Solutia cea mai buna ar fi sa il scoti, dar ai garantie, masina e noua.. Daca il scoti sa il ceri, pentru ca e scump, si il vor vinde cel de la service
  • olteanu1978

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Subscriu la colegul "nicunicu". Diesel-ul tau nu este pus la treaba suficient, de aceea se comporta asa.
Masina mea merge tot mai bine, cu fiecare drum cu care ma dau la ea, metaforic vorbind.
Cand am lasat-o 1 luna nemiscata, nu o mai recunosteam.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
seftaka tu ce ai vrea sa respiri aer mai curat sau fum de diesel
eu prefer aer mai curat,asa ca nu mai zice colegilor nostri sa-si scoata DPF-ul.catalizatoru si alte inventii care reduc noxele,
eu nu am recomandat nimanui sa scoata aceste dispozitive,ba din contra sa le puna pe masina .daca au fost scoase de alti mari meseriasi
inginerii aia nu le-au pus doar de dragu de a ingreuna masina
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
@nicunicu, vad ca ai 1,6, presupun ca nici nu stii care e rolul lui. Stai linistit ca nu e aerul mai curat daca lasa el sau eu dpf-ul. Daca ar fi cum zici tu, dupa ce l-as scoate nu as mai trece rar-ul, dar tot euro 4 e si eu el si fara el. Ia si citeste emisiile unei masini cu dpf si ale uneia fara dpf, si ai sa ramai surprins ca cea din urma are emisii de co2 mai mici. Tu crezi ca odata ce s-a infundat si trebuie sa cumperi altul, da cineva 1800 euro pe unul
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ar vrea colegul sa respire aerul curat de la un diesel,cind face regenerarea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR