xela22
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2014
- Mesaj Privat
snicola
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
CV50NIK
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Covasna
- Masina: Tigra 1996 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
xela22
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salutare,am facut si testul cu pedala mi-au aparut aceleasi erori ca pe tester mai exact cylinder 1,2,3,4 misfire;throttle valve sensor position.
Am luat alta clapeta si degeaba,am cumparat alta bobina de inductie si tot degeaba.
Toata treaba s-a intamplat intr-o zi cand a aparut sun suierat/scartait de pe la transmisie si am observat ca e de la compresorul ac,dupa care urmatoarea zi nu se mai accelera si acum nu stiu ce sa mai schimb......
Am luat alta clapeta si degeaba,am cumparat alta bobina de inductie si tot degeaba.
Toata treaba s-a intamplat intr-o zi cand a aparut sun suierat/scartait de pe la transmisie si am observat ca e de la compresorul ac,dupa care urmatoarea zi nu se mai accelera si acum nu stiu ce sa mai schimb......
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
xela22 a scris:Salutare,am facut si testul cu pedala mi-au aparut aceleasi erori ca pe tester mai exact cylinder 1,2,3,4 misfire;throttle valve sensor position.
Am luat alta clapeta si degeaba,am cumparat alta bobina de inductie si tot degeaba.
Toata treaba s-a intamplat intr-o zi cand a aparut sun suierat/scartait de pe la transmisie si am observat ca e de la compresorul ac,dupa care urmatoarea zi nu se mai accelera si acum nu stiu ce sa mai schimb......
Important e sa scrii codurile de eroare(Pxxxx) pentru a putea fi analizate.Un ECM se demonteaza pentru a fi reparat,dupa ce s-au facut toate verificarile posibile,ce tin de instalatie, componente din sistem,uneori chiar cauze mecanice genereaza erori.Un ECM,nu-i un bec,despre care poti afirma ca s-a ars si gata...,fara verificari.
Am luat alta clapeta si degeaba,am cumparat alta bobina de inductie si tot degeaba.
Toata treaba s-a intamplat intr-o zi cand a aparut sun suierat/scartait de pe la transmisie si am observat ca e de la compresorul ac,dupa care urmatoarea zi nu se mai accelera si acum nu stiu ce sa mai schimb......
xela22
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
P-0170 amestec bogat; P-1555 Pozitia clapetei nu corespunde cu ceea ce primeste(aer cantitativ) motorul; P-0130...P-0134 Probleme de combustie pe toti cilindri.De verificat filtrul de aer,sa fie curat,debitmetru de aer sa masoare OK.(tester),se poate inlocui cu unul de pe un motor functional.Posibil senzor clapeta defect sau senzorul MAP(citiri eronate).Mai pe scurt,e o neconcordanta intre citirile debitmetrului,pozitia clapetei si citirea MAP(aer ce intra in motor).Buna si verificarea aprinderii,dar nu cred ca e de acolo...,viitorul va confirma! Inainte de orice proba,sterge erorile,ca sa vezi ce apare ca noutate.
xela22
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Amestec sarac sau bogat citit de sonda lambda,poate avea drept cauza,citire eronata de catre debitmetru, a masei de aer ce va ajunge in motor,functie de care se injecteaza si carburantul necesar, pentru a avea un amesec de 1/14,7.Verificarea valorilor citite de debitmetru,se pot face cu testerul(e nevoie de experienta in cunoasterea valorilor standard,aproximativ),in caz ca nu exista se poate inlocui componenta cu alta de pe un motor functional.Atentie la etanseitati pe admisie(aer fals),pot genera probleme delicate.Etanseitatea evacuarii pina in sonda lambda este la fel de importanta...! Peste 150000 km,nici sonda lambda nu mai prezinta garantie.Frumoasa ca speta,delicata atunci cind nu-i dotare...
kelu80
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2014
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat