Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
Soluție
  • CEZAR82

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Combo 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sper sa gasesc aici o solutie la problema pe care am intampinat-o.Am un opel vectra c 2006 motor 2.2 benzina 155 cp.La inceputul lunii februarie am facut plinul cu benzina super de la gazprom.Totu bine si frumos pana cand a sosit ziua de facut itp-ul.Au analizat baietii directai,franele,totul ok,insa cand sa ii gaseasca noxele,nu ieseau de nicio culoare.A turat-o si a turat-o si in 2500 si in 3000 si nu 2-3 minute,ci in continuu 10 minute linistit.A aparut cheita in bord,si tot a turat-o,apoi am pus testerul pe ea.Cod eroare P1191 senzor presiune combustibil pe rampa de injectoare.Am sters eroarea,a turat-o iarasi pana cand Slava Domnului a gasit valoarea ok la noxe.Iar a aparut cheita si ducandu-ma o tura cu masina nu avea putere deloc,nu se tura nicium motorul.Am sters din nou eroarea si pana acasa mi-a aparut iarasi.In fine cu chiu cu vai am gasit acest senzor la cineva ce dezmembra acest motor,care il gasesti cu greu la schrot de parca e piesa unicat.Pana sa ma duc la mecanic sa schimb senzorul,mi-a aparut un alt martor in bord,cel de motor,iar masina pana la service mergea sacadat.Am ajuns am pus testerul si a aparut problema piston 4.In fine am schimbat senzorul,am facut o tura cu masina si desigur a aparut aceeasi eroare P1191 si nu si cea cu pistonul.In momentul shimbariii senzorului cand l-am scos de la locasul lui ramasese 2-3 ml de benzina ce era aproape neagra.Am intrebat un tehnician ce a lucrat la reprezentanta opel din timisoara si mi-a explicat ca urmatoarele etape sunt : regulator presiune,pompa benzina,rampa de injectoare,calculatorul masinii.Voi ce parere aveti?Care credeti ca ar fi cauza problemei si solutia de rezolvare.Multumesc anticipat

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • CEZAR82

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Combo 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Chiar nu are nimeni un raspuns si ptr mine
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
o intrebare pentru tine
cat incarca altrenatoru? ai fluctuatii la intensitatea luminilor?
  • CEZAR82

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Combo 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu am verificat asta,dar nu stiu sa fi vazut fluctuatii la faruri.Ai avea vreo idee la simptomele explicate?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi cum zice mecanicu'.. in ordinea fireasca> regulator presiune, pompa...
ce presiune ai in rampa de benzina?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
daca alternatoru nu incarca bine poate influenta mersu motorului,sunt patit cu vechea masina,cand incarca OK(14-14,30) cand nu baga decat 13 volti,si de aici toanele motorului,piese schimbate degeaba,rezolvarea a fost inlocuirea puntii redresoare+releu incarcare
dar nu este ceva care se poate aplica exact la toate simptomele/defectele ce apar la toate masinile
la tine poate fi de la benzina,ai zis ca ai vazut o culoare negricioasa la benzina,asta inseamna inlocuirea filtrului pe benzina,si curatarea injectoarelor,rampei,conductelor pompa se curata singura prin presiune care o face
  • CEZAR82

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Combo 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa mai zic si sa fac.Dupa prima aparitie a codului P1191 ce precizeaza presiune slaba pe rampa de injectoare,am schimbat senzorul de presiune.Nu s-a schimbat nimic,dar in plus mi-a aparut eroare si de presiune slaba pe pistonul 4 sau ceva de genul ca si interpretare,si nu mai stiu codul de eroare aparut.In fine l-am sters am facut o tura cu masina si iar a aparut P1191 fara alta eroare insa.Azi am pornit motorul si iar mi-a aparut chech engine si merge de parca sta in 3 pistoane.Am zis ca maine primul lucru schimb filtrul de benzina si bujiile si apoi sa vad cum se comporta.Am comandat si regulatorul si in functie de prima etapa de schimbari,sa vad daca apelez si la schimbarea acestuia.Apoi mai vedem,sper sa nu mai fie nimic,si bineinteles sa scot pompa si sa curat rezervorul si conductele adiacente.Daca mai sunt si alte pareri astept cu placere
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
presiunea din rampa se poate masura f. simplu cu un manometru de roti.. valoarea normala n-o cunosc... injectoarele pot fi schimbate intre ele si urmarit daca se schimba eroarea pe alt cilindru..
  • CEZAR82

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Combo 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Azi am fost si am pus un regulator de presiune,schimbat bujiile si filtrul de benzina.Nimic nou sub soare.Cand am plecat de la service avea putere,insa cand sa depasesc 2500-3000,trepida motorul foarte tare,si apoi mi s-a aprins check engine.Am repornit motorul,martorul check engine statea aprins,si nici putere in sarcina nu mai aveam.Insa nu mi s-a mai aprins cheita.Ce naiba sa ii mai fac....Unii zic ca ar fi aer prin instalatie,altii sa schimb pompa de inalte
  • CEZAR82

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Combo 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Imi poate spune cineva daca cei de la reprezentanta opel pot face o diagnoza mai completa decat ceea ce poti face la un service standard?
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
e la fel, am fost eu. 80 de lei o verificare cu testeru. dute la cineva care se pricepe saiti faca o diagnoza sati masoare valorile
  • CEZAR82

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Combo 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pana la urma in unanimitate s-a decis schimbarea pompei de inalta presiune.Ce sa fac mai zic acuma cand piesa de noua costa cel mai ieftin 2100 ron pe original,iar aftermarket am inteles ca nu face nimeni,iar la dezmembrari cand intreb unii zic ca nu au auzit de motorul acesta si altii ca nu au avut niciodata un astfel de motor in parcul lor de masini.Zici ca e piesa de muzeu masina asta,ca nu gasesti piese ptr ea decat de noi facute de GM
  • GRGGHN

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Z22YH 150CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema, ieri am schimbat pompa de inalta si s-a rezolvat problema. 2.300 cu manopera. Ce este trist este ca masina mea are 46.000km....daca din 46 in 46K schimb pompa.... am pus-o!
  • FirePcMaster

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Movano 2019 2.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pana la urma ai rezolvat problema ? Care a fost solutia ?
  • Addro

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Am exact acelasi motor si aceeasi problema am intampinat ieri. Pana la urma ai rezolvat problema? Daca da, cum, unde si cat? MS
  • ABuhus

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Si eu am aceiasi problema dar nu am anteles care a fost problema pana la urma pompa de analte e cauza?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Dacã citești cu atenție, nu în diagonalã, în timp ce bei bere la meci , se precizeazã clar: pompa de înalte.
CEZAR82 a scris:Pana la urma in unanimitate s-a decis schimbarea pompei de inalta presiune.

GRGGHN a scris:Am avut aceeasi problema, ieri am schimbat pompa de inalta si s-a rezolvat problema.

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR