- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
As dori cateva pareri din partea voastra
De ceva timp incoace imi cam face probleme electromotorul si vreau sa il inlocuiesc cu unul sh, dar mai bun decat al meu, pe care insa sa il reconditionez complet inainte de a-l monta pe masina.
Masina mea este c18nz din '94, benzina
Detaliez un pic problema
De cand au dat frigurile si ingheturile, pornirea este destul de greoaie, mai ales dimineata la prima pornire.
La prima pornire, dimineata sau chiar in timpul zilei, electromotorul invarte destul de greu sau chiar foarte greu, pana sa porneasca efectiv masina. Se manifesta ca si cand bateria nu ar avea curent suficient de pornire.
Initial am crezut ca este din baterie, asa ca am schimbat-o cu cea de pe masina tatalui meu, care este relativ noua (aprox un an de la cumparare) . Bineinteles ca are acelasi amperaj .
Problema persista in continuare.
Am curatat cabluri, borne - degeaba.
Am fost cu masina la un centru de baterii - verificat baterie, incarcare, alternator - totul functioneaza ok .
Ceea ce m-a dus cu gandul la electromotor, aceeasi parere avand si electricianul de la centrul de baterii .
Electromotorul l-am cam obosit vara trecuta, avand ceva probleme cu pornirea, din cauza modulului de aprindere si al gazului uneori de proasta calitate . Masina functioneaza si pe gpl .
Ba mai mult, am impresia ca ar cam fura si curent, ar avea un scurt pe undeva.
Tinand cont ca pe timp de iarna, uleiul devine mult mai vascos decat vara + un electromotor obosit --> ma gandesc ca de aici ar rezulta acea pornire greoaie.
Ma gandesc sa cumpar un electromotor sh dar pe care sa il reconditionez complet .
Asa ca m-ar interesa sa stiu daca se potriveste orice tip de electromotor, de pe oricare alta motorizare (1,4 , 1,6 ...), benzina bineinteles .
Totodata m-ar interesa sa stiu si ce anume ar trebui sa cumpar pt a reconditiona un electromotor.
In afara de periile de carbune, nu stiu ce altceva ar trebui sa mai cumpar
Va multumesc de sprijin
As dori cateva pareri din partea voastra
De ceva timp incoace imi cam face probleme electromotorul si vreau sa il inlocuiesc cu unul sh, dar mai bun decat al meu, pe care insa sa il reconditionez complet inainte de a-l monta pe masina.
Masina mea este c18nz din '94, benzina
Detaliez un pic problema
De cand au dat frigurile si ingheturile, pornirea este destul de greoaie, mai ales dimineata la prima pornire.
La prima pornire, dimineata sau chiar in timpul zilei, electromotorul invarte destul de greu sau chiar foarte greu, pana sa porneasca efectiv masina. Se manifesta ca si cand bateria nu ar avea curent suficient de pornire.
Initial am crezut ca este din baterie, asa ca am schimbat-o cu cea de pe masina tatalui meu, care este relativ noua (aprox un an de la cumparare) . Bineinteles ca are acelasi amperaj .
Problema persista in continuare.
Am curatat cabluri, borne - degeaba.
Am fost cu masina la un centru de baterii - verificat baterie, incarcare, alternator - totul functioneaza ok .
Ceea ce m-a dus cu gandul la electromotor, aceeasi parere avand si electricianul de la centrul de baterii .
Electromotorul l-am cam obosit vara trecuta, avand ceva probleme cu pornirea, din cauza modulului de aprindere si al gazului uneori de proasta calitate . Masina functioneaza si pe gpl .
Ba mai mult, am impresia ca ar cam fura si curent, ar avea un scurt pe undeva.
Tinand cont ca pe timp de iarna, uleiul devine mult mai vascos decat vara + un electromotor obosit --> ma gandesc ca de aici ar rezulta acea pornire greoaie.
Ma gandesc sa cumpar un electromotor sh dar pe care sa il reconditionez complet .
Asa ca m-ar interesa sa stiu daca se potriveste orice tip de electromotor, de pe oricare alta motorizare (1,4 , 1,6 ...), benzina bineinteles .
Totodata m-ar interesa sa stiu si ce anume ar trebui sa cumpar pt a reconditiona un electromotor.
In afara de periile de carbune, nu stiu ce altceva ar trebui sa mai cumpar
Va multumesc de sprijin
- kng91
- **
- 241 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Dolj
kng91
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
se potriveste si de 1.4 1.6 atentie la amperaj, nu vad rostul sa il reconditionezi pe al tau cand unul bun este 170 de lei sh, asa am facut eu l-am reconditionat pe al meu iar dupa 7 luni m-a lasat iar, am dat 90 de lei pe reparatie iar dupa 170 de lei pe altul bun, calculeaza daca se merita unul reconditionat.
- stefan_pn
- **
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
kng91 a scris:se potriveste si de 1.4 1.6 atentie la amperaj, nu vad rostul sa il reconditionezi pe al tau cand unul bun este 170 de lei sh, asa am facut eu l-am reconditionat pe al meu iar dupa 7 luni m-a lasat iar, am dat 90 de lei pe reparatie iar dupa 170 de lei pe altul bun, calculeaza daca se merita unul reconditionat.
salut
nu vreau sa il reconditionez pe al meu
vreau sa iau unul sh si sa il reconditionez complet (carbuni, puntea aia de contacte recositorita, ...)
nu pot sa am foarte mare incredere nici in ala sh
si al meu merge perfect acum, cand au mai crescut temperaturile, dar pe timp de iarna cam facea ''nasoale'' (am explicat mai sus in post cauzele si manifestarile)
apropo' , de ce ai dat atat de mult pe el? era nou (adica folosit putin) ?
stiu ca unul sh variaza intre 100 - 120 de lei maxim
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat