player7k- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salut! Am un opel astra h 2004 1.6 si am filtru sport pe el. Intrebarea mea este poate afecta motorul acel filtru sport adica sa manace mai mult ulei sau sa se comporte ciduta? Va intreb pentru ca masina mea in prima viteza cand plec cu ea de pe loc si are 2 jumate de turatii si dupa pun frana si plec tot cu prima ii da asa in nas un pic. Care ar fii problema? Multumesc frumos!
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Filtrul sport nu-si are rostul pe un motor benzina aspirat.El este util in cazul motoarelor supraalimentate (turbo) ,eficienta maxima fiind atinsa cand motorul este modificat zdravan mai mult decat un soft.
In rest pe un motor benzina aspirat (cazul tau):
1. Beneficiile gen cuplu + cai putere tind catre ... 0% .
2.Daca insisti sa folosesti asa ceva , trebuie achizionat ceva la minim 250 RON restul sunt prostii.
3.Esential trebuie curatat la fiecare 1000 km , utilizand kitul din pachet.
4. Daca nu se respecta punctul 3 si 4 ,debitmetru (daca exista) va fi afectat + motorul datorita prafului scapat de acest filtru care oricum este mult mai permisiv (inclusiv praf) la capitolul filtrare.
Concluzia da poate afecta perfomantele motorului chiar si mecanic daca nu i se respecta intervalele de curatare.
In rest pe un motor benzina aspirat (cazul tau):
1. Beneficiile gen cuplu + cai putere tind catre ... 0% .
2.Daca insisti sa folosesti asa ceva , trebuie achizionat ceva la minim 250 RON restul sunt prostii.
3.Esential trebuie curatat la fiecare 1000 km , utilizand kitul din pachet.
4. Daca nu se respecta punctul 3 si 4 ,debitmetru (daca exista) va fi afectat + motorul datorita prafului scapat de acest filtru care oricum este mult mai permisiv (inclusiv praf) la capitolul filtrare.
Concluzia da poate afecta perfomantele motorului chiar si mecanic daca nu i se respecta intervalele de curatare.
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Recomandarea mea ar fi sa stai potolit cu filtrele sport:)) ca nu ai 500 de cai si trebui sa respire...
Este o porcarie pana si cel k&n conic( cel de intra in cutia originala nu am habar) ca dupa 2000km la vechea masina cand l-am dat jos ca venise iarna si sa pun stock era praf cat un deget pe tubulatura...
Aveam consum mare inutil...si cai ogramada din el:)) 0...
Este o porcarie pana si cel k&n conic( cel de intra in cutia originala nu am habar) ca dupa 2000km la vechea masina cand l-am dat jos ca venise iarna si sa pun stock era praf cat un deget pe tubulatura...
Aveam consum mare inutil...si cai ogramada din el:)) 0...
player7k- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2013
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Ce-a mai mare prostie:)
Daca vrei sunet pune o toba de firma borma/remus si ai sunet frumos fara sa iti bati joc de motor.
Repet am avut si mi-am batut joc de motor cu el si am regretat ca a trebuit reparat...nu a fost motivul principal dar praful din el a fost din filtru si praf in motor nu este tocmai ok...si pe clapeta era mazga...
Daca vrei sunet pune o toba de firma borma/remus si ai sunet frumos fara sa iti bati joc de motor.
Repet am avut si mi-am batut joc de motor cu el si am regretat ca a trebuit reparat...nu a fost motivul principal dar praful din el a fost din filtru si praf in motor nu este tocmai ok...si pe clapeta era mazga...
player7k- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2013
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Pai ce faci stai cu capota ridicata sa asculti suieratul aerului care intra in admisie? Ca in rest ... cu capota lasata nu se aude nimic. Tubulatura aia care iti lipseste este utila in special vara pentru aspirare de aer mai rece. Bineinteles aerul mai rece este mai concentrat in oxigen rezulta o ardere mai buna,randament mai bun al motorului. Mai are si rol de dirijare a curentului de aer direct in carcasa filtrului de aer ,valabil cand masina se deplaseaza cu viteza ceva mai mare. Cam asta ar fi rolul "tevii"...
Apropo "teava" aia care iti lipseste ofera motorului performanta in plus , o oarecare plus . In orice caz beneficii reale spre deosebire de super mega extra filtru sport.
Ultima modificare făcută de Op3l la Sam 22 Feb, 2014 12:25 am
Apropo "teava" aia care iti lipseste ofera motorului performanta in plus , o oarecare plus . In orice caz beneficii reale spre deosebire de super mega extra filtru sport.
Ultima modificare făcută de Op3l la Sam 22 Feb, 2014 12:25 am
player7k- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2013
- Mesaj Privat