- acidutu
- OP
- 126 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Crossland X 2018
- Mures
acidutu
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Mures
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pisboy are dreptate. Pompa produce span care se intoarce pe retur in rezervor si de acolo ajunge in filtru. Ideea e ca acel span ajunge mai intai in rampa, o parte e tras de injectoare si o parte se intoarece pe retur. Pompa de in inalte este dupa filtru ca sa intelegi fenomenul.
Teoretic cat mai repede ar trebui sa schimbi pompa ca sa nu strici injectoarele.
Teoretic cat mai repede ar trebui sa schimbi pompa ca sa nu strici injectoarele.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- acidutu
- OP
- 126 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Crossland X 2018
- Mures
acidutu
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Mures
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ascultati acest suunet: http://www.youtube.com/watc...feature=endscreen
Sa fie acest sunet de la pompa de inalte , afectata de pilitura de fier ?
Astept pareri, multumesc.
Sa fie acest sunet de la pompa de inalte , afectata de pilitura de fier ?
Astept pareri, multumesc.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- popa marcel 2
- *
- 4 mesaje
- din 27 Jun 2014
- Astra 2005 Y17DT
- Alba
popa marcel 2
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
astazi am fost cu masina la reparat un opel astra 1,7 diesel din 2005 nu mai pornea numai cu spray.in carcasa filtrului de motorina are pilitura de fier cei de la cluj de la reprezentanta opel mi-au spus ca este de la pompa de inalta presiune pompagiu care o repara a spus ca nu este de la pompa deoarece daca era pompa nu mai tragea deloc si inca un lucru mi-a spus ca pompa de inalta presiune siemens care este pe motor ecotec nu face pilitura de fier deci ar fi exclusa pompa .el spune ca pompa de inalta presiune delphi care este pe logan diesel face pilitura de fier .tare curios sint ce este defect la masina cind o sa o diagnosticheze si implicit sa o repare o sa va anunt.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- popa marcel 2
- *
- 4 mesaje
- din 27 Jun 2014
- Astra 2005 Y17DT
- Alba
popa marcel 2
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
derek
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2014
- Mesaj Privat
- OMarian617
- *
- 7 mesaje
- din 11 Jul 2020
OMarian617
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2020
- Mesaj Privat
Salut! Detin un Astra H Gtc 1.7 cdti care cu cateva zile in urma s-a incapatanat in a nu mai porni! In cursul zilei de azi citind mai multe post-uri am ajuns sa verific filtrul de motorina care spre nenorocul meu are pilitura de fier in el neavand mai mult de 500 de km de cand l.am scimbat si am mai observat cateva bucatele de span destul de maricele! Acum vine marele semn de intrebare !De ce porneste la sprey fara sa chinui mult automatul in conditiile in care motorul merge la rotund si fara sa se opreasca ? De ce pompa continua sa faca presiunea dorita ?
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pilitura nu e din injectoare... as zice eu.
Acum inca iti porneste pentru ca e cald afara (capul hidraulic e putin dilatat, daca pot sa zic asa si probabil mai poate dezvolta presiunea minima de pornire la rece). La iarna nu cred ca o va lua nici cu spray, ramane doar sa incerci si sa revii aici cu un review.
Acum inca iti porneste pentru ca e cald afara (capul hidraulic e putin dilatat, daca pot sa zic asa si probabil mai poate dezvolta presiunea minima de pornire la rece). La iarna nu cred ca o va lua nici cu spray, ramane doar sa incerci si sa revii aici cu un review.
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- OMarian617
- *
- 7 mesaje
- din 11 Jul 2020
OMarian617
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2020
- Mesaj Privat
Filtrul pe care l-a avut inainte de la fostul proprietar cand l-am schimbat era negru in totalitate! Nu aveai unde pune un varf de ac pe culoarea initiala a filtrului masina fiind SH la N proprietar probabil! Nu cunosc atat de multa mecanica insa lovindute cu capul de ele si cu ajutorul unui sfat venit din partea voastra se poate baga la cap! Multumesc pentru sfat!
- OMarian617
- *
- 7 mesaje
- din 11 Jul 2020
OMarian617
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2020
- Mesaj Privat
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Pilitura nu e din injectoare... as zice eu.
Acum inca iti porneste pentru ca e cald afara (capul hidraulic e putin dilatat, daca pot sa zic asa si probabil mai poate dezvolta presiunea minima de pornire la rece). La iarna nu cred ca o va lua nici cu spray, ramane doar sa incerci si sa revii aici cu un review.
Acum inca iti porneste pentru ca e cald afara (capul hidraulic e putin dilatat, daca pot sa zic asa si probabil mai poate dezvolta presiunea minima de pornire la rece). La iarna nu cred ca o va lua nici cu spray, ramane doar sa incerci si sa revii aici cu un review.
Si la iarna poate sa porneasca fara probleme;la rece motorina e mai vascoasa si face presiune(inca)dar dupa aia urmeaza...sfarsitul(nu cred ca e departe)si gata!Nu ai de unde sa stii ce uzuri sunt in interior...