- JAC2.00tdi
- OP
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea....
Ca tot se apropie Craciunul m-am gandit sa-mi fac un cadou si mi-am achizitionat in aceasta seara un elicopter radio-ghidat...
L-am vazut "la treba" si am ramas inpresionat de aceasta "jucarie".
Pentru incepatorii in ale aronauticii mi se pare super ok.
Sa revenim la "bijuterie"... are o raza de actiune de 30 de metri si o autonomie de 10 minute. Se reincarca la priza(in 20 de minute), avand un acumulator litiu-polimer iar radio-comanda functioneaza cu 6 baterii. Un lucru foarte ok din punctul meu de vedere .. e construit pe structura de aluminiu, fata de alte modele din plastic. Are si gyroscop pentru controlul stabilitatii si e dotat cu leduri... asta in cazul in care il manevrati seara (sa nu-l pierdeti prin copaci... )
E un model care se preteaza pentru interior dar pentru spatii mari dupa parerea mea cat si pentru exterior. Acum astept zilele libere sa-l testez putin pe afara... )
Daca aveti si voi asemenea miniaturi tehnice puteti sa va inpartasiti expierentele.... Cu cateva luni in urma cochetam cu ideea de a-mi cumpara o masinuta radio ghidata... dar din lipsa de buget (2000-2500 de lei pt una profi) am renuntat la idee...
Ca tot se apropie Craciunul m-am gandit sa-mi fac un cadou si mi-am achizitionat in aceasta seara un elicopter radio-ghidat...
L-am vazut "la treba" si am ramas inpresionat de aceasta "jucarie".
Pentru incepatorii in ale aronauticii mi se pare super ok.
Sa revenim la "bijuterie"... are o raza de actiune de 30 de metri si o autonomie de 10 minute. Se reincarca la priza(in 20 de minute), avand un acumulator litiu-polimer iar radio-comanda functioneaza cu 6 baterii. Un lucru foarte ok din punctul meu de vedere .. e construit pe structura de aluminiu, fata de alte modele din plastic. Are si gyroscop pentru controlul stabilitatii si e dotat cu leduri... asta in cazul in care il manevrati seara (sa nu-l pierdeti prin copaci... )
E un model care se preteaza pentru interior dar pentru spatii mari dupa parerea mea cat si pentru exterior. Acum astept zilele libere sa-l testez putin pe afara... )
Daca aveti si voi asemenea miniaturi tehnice puteti sa va inpartasiti expierentele.... Cu cateva luni in urma cochetam cu ideea de a-mi cumpara o masinuta radio ghidata... dar din lipsa de buget (2000-2500 de lei pt una profi) am renuntat la idee...
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- JAC2.00tdi
- OP
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- JAC2.00tdi
- OP
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
a fost luat din Mall Baneasa Bucuresti. Nu se piloteaza greu trebuie doar sa te obisnuiesti putin cu el. Acesta este modelul "Extreme 333" si are in jur de 30-33 de cm. Mai au doua serii: una mai mica 15 cm - 220 lei si cea mai mare 40-45 cm - 330 de lei.
Personal nu l-am testat din lipsa de spatiu momentan... dar a fost testat de agentul de vanzari si-l manevra foarte usor..
Personal nu l-am testat din lipsa de spatiu momentan... dar a fost testat de agentul de vanzari si-l manevra foarte usor..
flo_sf25
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
- JAC2.00tdi
- OP
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
- JAC2.00tdi
- OP
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
flo_sf25
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
Asa.sa incepem cu inceputul.am achizitionat si eu unu.seamana foarte mult cu al tau dar e ceva mai ietin.Am doar 3 comenzi, cred ca asta insemna 3 canale.Adica sus-jos, rasucire stanga-dreapta, inainte-anapoi.Cred ca al tau mai are o comanda deplasare laterala stanga-dreapta.Sau ma insel?Leduri cat cuprinde.Am mai scos din ele ca sa mai reduc consumul.In prospect spune ca distanta este e 30m dar nu am probat.Bateria tine maxim 7-8 minute.Are acumulator 3,7v 1000mAh.Greutatea este de 210g.Al tau ce greutate are?Probabil de aici vine diferenta timpului de zbor.Mai este o varianta poate are motoare mai performante.
Eu am incercat sa fac ceva modificari pentru a mari timpul de zbor.Am eliminat dupa cum spuneam din leduri.Si am mai cumparat un acumulator Li-po 3,7 1300mAh.Am scos bateria din interior si vreau sa le fac detasabile ca sa le pot inlocui usor fara a mai fi nevoie de a scoate cabina.Problema este ca acumulatorul original are 25g iar acumulatorul nou are 40g.Se cam simt cei 15g la zbor.As mai vrea sa il mai "usurez" da nu stiu ce pot elimina sau inlocui astfel incat sa nu stric aerodinamica si nici aspectul.O solutie ar mai fi inlocuirea motoarelor cu altele mai usoare si mai performante.Motoarele au fiecare cate 25g.cel din coada il las asa momentan.Are ca si al tau un giro mecanic.Dar are si giro electronic.poate ar trebui sa mai cumpar niste pale de rezerva ca sunt putin ciobite astea.tu ai facut ceva imbunatatiri?
Eu am incercat sa fac ceva modificari pentru a mari timpul de zbor.Am eliminat dupa cum spuneam din leduri.Si am mai cumparat un acumulator Li-po 3,7 1300mAh.Am scos bateria din interior si vreau sa le fac detasabile ca sa le pot inlocui usor fara a mai fi nevoie de a scoate cabina.Problema este ca acumulatorul original are 25g iar acumulatorul nou are 40g.Se cam simt cei 15g la zbor.As mai vrea sa il mai "usurez" da nu stiu ce pot elimina sau inlocui astfel incat sa nu stric aerodinamica si nici aspectul.O solutie ar mai fi inlocuirea motoarelor cu altele mai usoare si mai performante.Motoarele au fiecare cate 25g.cel din coada il las asa momentan.Are ca si al tau un giro mecanic.Dar are si giro electronic.poate ar trebui sa mai cumpar niste pale de rezerva ca sunt putin ciobite astea.tu ai facut ceva imbunatatiri?
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
flo_sf25
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
probabil ca merge cu unu mai prformant.de la 5-800 lei in sus.la astea se cunoaste fiecare gram in plus.cu cat e mai greu e nevoie sa ridici mansa mai sus ca sa decoleze.cu cat e mai sus mansa cu atat turatia e mai mare si creste consumul.creste consumul scade timpul de zbor.plus ca va consuma si acea camera.daca te ia prin surpindere aterizeaza fortat si el si camera.daca se intampla asta pe ciment de la maxim 3m la greutatea lui cred ca il "multiplici".ar fi buna in dotare o parasuta de urgenta:D.La fel se intampla si daca iese din raza telecomenzii.se opresc motoarele.asta este pasul doi asupra caruia vreau sa intervin.sa maresc raza de telecomandare.dar pe rand.
- JAC2.00tdi
- OP
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
nu am masurat inca greutatea lui dar e destul de marisor 28-30 de cm.(cap -coada)
Ai intuit bine... se poate deplasa si in lateral... Poate ar fi o soutie sa-i mai elimin si eu din leduri pt a economisi energie...
Cat despre parasuta cel putin la mine nu e cazul... cand e in aer si e bateria pe duca nu se opreste brusc ci incepe sa coboare ceea ce e un lucru foarte bun zic eu...
Ce baterie externa ai folosit? una de telefon?... ai facut si un suport pt ea ?... daca ai posibilitatea posteaza cateva poze...
Ai intuit bine... se poate deplasa si in lateral... Poate ar fi o soutie sa-i mai elimin si eu din leduri pt a economisi energie...
Cat despre parasuta cel putin la mine nu e cazul... cand e in aer si e bateria pe duca nu se opreste brusc ci incepe sa coboare ceea ce e un lucru foarte bun zic eu...
Ce baterie externa ai folosit? una de telefon?... ai facut si un suport pt ea ?... daca ai posibilitatea posteaza cateva poze...
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- JAC2.00tdi
- OP
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
victor daca stai sa cauti gasesti unele cu dispozitiv de filmare incorporat... Asa ca eu zic sa incepi sa explorezi inprejurimile...
@flo... legat de acumulator ai folosit asa ceva?
Am gasit asa ceva la 34 de lei . Tensiune: 3.7 V Capacitate: 1300 mA Rata descarcare: 25 C Curent maxim de incarcare: 6500 mA (5C) Curent de incarcare recomandat: 1300 - 3900 mA Curent maxim de descarcare: 32 A Dimensiuni: 66 x 35 x 8 mm Masa: 40 g
@flo... legat de acumulator ai folosit asa ceva?
Am gasit asa ceva la 34 de lei . Tensiune: 3.7 V Capacitate: 1300 mA Rata descarcare: 25 C Curent maxim de incarcare: 6500 mA (5C) Curent de incarcare recomandat: 1300 - 3900 mA Curent maxim de descarcare: 32 A Dimensiuni: 66 x 35 x 8 mm Masa: 40 g
flo_sf25
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
Da exact ala l-am cumparat de la siera motors.A costat exact 41 lei cu tot cu posta.Cel original are 1000mah(cu toate ca scrie 1100 pe el) la 25g iar asta nou este la 1300 la 40g.Din pacate nu am gasit acumulator idem cu cel original.Poate stie cineva de unde se poate cumpara.Ma interesaza in special greutatea.
Acumulatorul de telefon nu este bun.Am incercat si eu in speranta ca merge.Am unu de 3600ma.Pe urma am aflat si de ce.
Cel de telefon este li-ion.Cel folosit in aeromodele este li-po.
Diferente: li-ion incarcare 0,1C si descarcare 1C
li-po incarcare 5C si descarcare 25C
Unde C este curentul scris pe acumulator.De aici se vede ca acumulatorul li-po poate debita teoretic si un curent de 25 amperi in timp ce pe li-ion in cazul meu doar 3,6A.Al meu elicopter consuma cam 7-8 amperi, deci nici o sansa pt li-ion.Atentie mare sa nu faceti scurt intre fire ca se vor suda, se vor incinge pana la rosu, se topeste izolatia, se incinge acumulatorul, scoate fum toxic, posibil si foc, ....iar acumulatorul este pa.Daca se intampal din greseala sa faca scurt incercati rapid sa desfaceti firele chiar daca va frigeti altfel e de rau.Deci atentie mare.
Sunt voci care spun ca acumulatoarele de 7,5v sunt asa de puternice incat pot porni si un automobil.
Problema care am avut-o eu este ca nu am stiut ca acumulatorul original avea in interior un mic circuit care decupleaza acumulatorul de la incarcare cand a atinge capacitatea maxima.Capacitatea maxima este 4,25v.Nu am stiut de acel circuit de protectie din bateria originala si am considerat ca incarcatorul decupleaza singur cand termina incarcarea.Asa ca eu l-am lasat la incarcat si am asteptat ca ledul de pe incarcatot sa se aprinda.S-a aprins slab si am zis ca nu a terminat de incarcat.L-am mai lasat o juma de ora.Timp in care s-a umflat.Noroc ca am vazut la timp altfel cine stie.....Ajunsese la 4,5v.Asa ca acel acumulator are viata scurtata.
Concluzie ori folositi un incarcator destept care stie sa intrerupa incarcarea.Ori scoateti acel circuit si il puneti pe firul de la incarcator cum am facut eu.
Momentan nu am facut sistemul de prindere extern pentru acumulatori.Doar am facut probe cu ei pe rand...prinsi cu scoci.Merge.O sa pun si poze.
Acumulatorul de telefon nu este bun.Am incercat si eu in speranta ca merge.Am unu de 3600ma.Pe urma am aflat si de ce.
Cel de telefon este li-ion.Cel folosit in aeromodele este li-po.
Diferente: li-ion incarcare 0,1C si descarcare 1C
li-po incarcare 5C si descarcare 25C
Unde C este curentul scris pe acumulator.De aici se vede ca acumulatorul li-po poate debita teoretic si un curent de 25 amperi in timp ce pe li-ion in cazul meu doar 3,6A.Al meu elicopter consuma cam 7-8 amperi, deci nici o sansa pt li-ion.Atentie mare sa nu faceti scurt intre fire ca se vor suda, se vor incinge pana la rosu, se topeste izolatia, se incinge acumulatorul, scoate fum toxic, posibil si foc, ....iar acumulatorul este pa.Daca se intampal din greseala sa faca scurt incercati rapid sa desfaceti firele chiar daca va frigeti altfel e de rau.Deci atentie mare.
Sunt voci care spun ca acumulatoarele de 7,5v sunt asa de puternice incat pot porni si un automobil.
Problema care am avut-o eu este ca nu am stiut ca acumulatorul original avea in interior un mic circuit care decupleaza acumulatorul de la incarcare cand a atinge capacitatea maxima.Capacitatea maxima este 4,25v.Nu am stiut de acel circuit de protectie din bateria originala si am considerat ca incarcatorul decupleaza singur cand termina incarcarea.Asa ca eu l-am lasat la incarcat si am asteptat ca ledul de pe incarcatot sa se aprinda.S-a aprins slab si am zis ca nu a terminat de incarcat.L-am mai lasat o juma de ora.Timp in care s-a umflat.Noroc ca am vazut la timp altfel cine stie.....Ajunsese la 4,5v.Asa ca acel acumulator are viata scurtata.
Concluzie ori folositi un incarcator destept care stie sa intrerupa incarcarea.Ori scoateti acel circuit si il puneti pe firul de la incarcator cum am facut eu.
Momentan nu am facut sistemul de prindere extern pentru acumulatori.Doar am facut probe cu ei pe rand...prinsi cu scoci.Merge.O sa pun si poze.
flo_sf25
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
flo_sf25
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- JAC2.00tdi
- OP
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat