Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salutare.apelez la voi, deoarece am o problema cu masina.am un opel astra h 1.9 cdti,z19dtj,88 kw,16 v,120 cp.am cumparat masina prin noiembrie. de cand a venit vremea rece,masina a inceput sa porneasca tot mai greu..adica ,porneste la a doua sau a treia cheie si asta dupa ce dau la automat cateva secunde bune.intr-un final cand porneste,scoate mult fum alb gros. dupa ce porneste,pot sa opresc motorul si sa-l pornesc imediat,nu mai face probleme,porneste la sfert.inter timp,am schimbat toate bujiile cu beru originale,am pus o supapa de retur pe returul de la filtru motorina.pe langa astea am fost si am pus la punct alternatorul si electromotorul.deci astea sunt perfect functionale.toate bune si frumoase,m-am impacat cu ideea si am pornit-o asa o perioada de timp, pana ieri cand ,de cand sa facut si mai frig,si nu mai porneste deloc. tin sa precizez ca am descarcat 2 baterii dand la cheie. invarte puternic si rotund dar nu porneste.am nevoie urgenta de ajutor.va multumesc.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ia un spray de pornire si vezi ce zice. Motorina vine? De erori, ecu ce spune?
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cobor maine cu op-comul si postez aici ce erori o sa imi dea.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Injectoarele
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
petre23 a scris:...am pus o supapa de retur pe returul de la filtru motorina...

Salut.
1. Poti sa detaliezi putin ? La tipul asta de motor n-am auzit de supapa de retur pe returul de la filtru.
2. Poti pune o poza cu ce ai montat ?
3. Ai filtru DPF ?
4. Curata EGR-ul ca e simplu la motorul tau si e posibil sa fie cauza pornirii dificile.
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut.egr-ul l-am desfacut acum nici o luna si l-am curatat.
supapa de retur am puso langa filtru pe furtunul de retur.o sa fac o poza maine cand o sa fac si un test cu op-com.
cum verific daca are filtru dpf?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai sigur, o ridici pe elevator si vezi daca e pe evacuare.
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
are sigur.de ce intrebi?
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
FOARTE IMPORTANT!
am desfacut capacul de plastic de la motor si ce sa vezi.la injectorul 4(cel de langa filtrul de aer) motorina cursa care sa intarit foarte rau.o sa fac si o poza ca sa vedeti.sunt sigur ca acolo este problema,deoarece cu motorul pornit la acel injector se aude ca un fasait.pe acolo arunca motorina si trage aer,zic eu.
astept sa vad voi ce ziceti.
-poate sa fie ulei acolo si nu motorina.mie mi se pare mai degraba ca aduce a ulei intarit.
-cum se procedeaza daca vreau sa demontez injectorul la z19dtj?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Scoti injectorul cu motorul oprit Very Happy. Oricum, pana una alta, nu ar strica sa il strangi putin, parca cheie de 12 inelara cotita sa nu mai desfaci conducta injectorului vecin.

Inainte de a da vina pe injectoare, fa-le test de retur.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
la motoarele de fiat 1,3si 1,9 nu se pune nici un fel de supapa de sens pe instalatia de alimentare asta pentru ca ele au in rezervor pompa de amorsaredeci este f imposibil sa se dezamorseze.
daca ai gasit in jurul injectoarelor o depunere neagra gen carbune ars, atunci pe acolo scapa compresia motorul si astfel ai o problema de pornire cat si de pierdere compresie care genereaza consum marit cat si performante slabe ale motorului
remediaza problema dute la cineva care stie ce sa faca la astfel de probleme, posibil sa fie nevoie sa inlocuiesti prezonul care este infipt in chiulasa langa injector .....
nu mai chinui masina pentru ca din cauza presiunii pe piston la compresie injectorul va iesi din locul lui si va rupe conducta de alimentare, furtunasul de retur si v-a smulge de tot prezonul care il tine fixat in chiulasa
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ok.multumesc pentru ajutor.deci ce am de facut?sa incerc in prima faza sa curat acolo bine si sa mai strang injectorul putin sau sal desfac de tot .
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Degeaba il strangi.... Faci mai mult rau. Trebuie scos curatat bine injectorul si locul unde intra .... Schimbatã sauna de cupru dintre injector si chiulasa verificat prezonul si piulita de strangere.... Etc...
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
m-a apucat pofta de mesterit acum seara si nu am apucat sa fac mare lucru.am reusit sa scot decat 2 injectoare,celelate 2 se lasa mai greu.o sa pun niste poze ca sa vedeti cum arata injectorul de langa filtru aer.
-ce vreau sa mai spun ca nu am gasit nici o saiba de cupru sau altceva pana acum .
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
acum daca tot o sa le dau jos pe toate,credeti ca ar trebiu sa le si duc la curatat undeva?
unde gasesc acele seibi care vin intre injector si chiulasa?
cu ce solutie recomandati sa curat toata acea mizerie?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu am curatat zona inainte de demontare cu spray de frane. La fel si la miontare. Injectoareleca ale tale, nu prea se curata, ci reconditioneaza sau altele noi.
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pai inca nu pot sa spun ca ar fi probleme la vreun injector.o sa le scot pe toate,o sa le pun saibe noi la toate,o sa curat acolo ff bine si mai vedem pe urma.
in afara de problemele la pornire,nu am avut alte probleme,adica relantiul era ok,motorul nu tremura,tragea fff bine,in orice treapta si la orice turatie.tind sa cred ca injectoarele funtioneaza inca bine.dar,ramane de vazut.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu poti sa spui ca ai probleme la un injectoar pana nu faci test pe retur.
Cum spuneam mai sus, la spray ai incercat sa o pornesti?
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nu am incercat.acum deja am inceput sa desfac.o sa schimb saibele la toate ,sa curat bine pe acolo si apoi sa vedem daca mai e nevoie de spray.
oricum ,metoda cu sprayul nu facea decat sa rezolve problema pe moment,pt ca adoua zi iar nu mai pornea.
eu trebuie sa rezolv problema definitiv.
o sa fac si testu pe retus dupa ce le montez la loc.o sa mai desfac si egr-ul sa il mai curat ca tot sunt la capitolul asta.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca pornea la spray si ramenea pornita pe motorina stiam sa te indrum care va fi urmatorul pas. Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR