dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema legata de un consumator ce-mi descarca bateria, mai exact daca masina nu este pornita 2-3 zile nu mai pot sa o pornesc , mentionez ca masina este opel astraH1.6 benzina din 2012este in garantie si are7500km.
Bun ,deci dupa ce am fost cu ea la dealer si am reusit sa schimb odata bateria de la 55A la 60A,problema
a persistat ,am chemat si platforma care mi-a dat curent de 2 ori si am reusit sa ajung din nou la ei.
concret cu masina inchisa si cu ampermetru pus pe baterie dupa cateva minute arata 0.0A,dar in timp
(pentru ca am stat ore intregi langa masina cu ampermetru pe baterie)ajungea sa arate un varf de180mA,pentru cateva secunde.Parerile lor au fost "nu am mai antilnit asa ceva pana acum" si des antalnita remarca "nu mergeti suficient de mult cu ea,gen daca o pornesti odata trebuie sa mergi cu
ea 10km sa se incarce de parca ar fi baterie de jucarie"printre altele vreau sa va spun ca am avut inainte un hyundai accent din 2007,care statea nepornit 7 zile fara probleme si a pornit ok la-22grade cu baterie de 44A.Revenind la subiect va spun ca dupa discutii destul de lungi si dupa ce am mai "sapat" eu prin
internet am reusit sa schimb consola de clima .Am lasat-o nepornita din nou 6 zile ,si i-am dat o cheie,
Masina a pornit dar "ochisorul" de la baterie nu mai era verde cum il lasasem eu ci negru.e clar ca undeva are din nou consumator.mentionez ca la dealer am facut si proba cu decuplat alternator care ar fi putut fi ocauza consumului de curent si am tot scos sigurante in scurta perioada de crestere a consumului de curent,ba de la cd-player,ba de la displyu principal.
Intrebare; a mai patit cineva asa ceva,ca nu mai sti ce sa fac iar masina mai are putin si iese din garantie
O zi buna va doresc.
Bun ,deci dupa ce am fost cu ea la dealer si am reusit sa schimb odata bateria de la 55A la 60A,problema
a persistat ,am chemat si platforma care mi-a dat curent de 2 ori si am reusit sa ajung din nou la ei.
concret cu masina inchisa si cu ampermetru pus pe baterie dupa cateva minute arata 0.0A,dar in timp
(pentru ca am stat ore intregi langa masina cu ampermetru pe baterie)ajungea sa arate un varf de180mA,pentru cateva secunde.Parerile lor au fost "nu am mai antilnit asa ceva pana acum" si des antalnita remarca "nu mergeti suficient de mult cu ea,gen daca o pornesti odata trebuie sa mergi cu
ea 10km sa se incarce de parca ar fi baterie de jucarie"printre altele vreau sa va spun ca am avut inainte un hyundai accent din 2007,care statea nepornit 7 zile fara probleme si a pornit ok la-22grade cu baterie de 44A.Revenind la subiect va spun ca dupa discutii destul de lungi si dupa ce am mai "sapat" eu prin
internet am reusit sa schimb consola de clima .Am lasat-o nepornita din nou 6 zile ,si i-am dat o cheie,
Masina a pornit dar "ochisorul" de la baterie nu mai era verde cum il lasasem eu ci negru.e clar ca undeva are din nou consumator.mentionez ca la dealer am facut si proba cu decuplat alternator care ar fi putut fi ocauza consumului de curent si am tot scos sigurante in scurta perioada de crestere a consumului de curent,ba de la cd-player,ba de la displyu principal.
Intrebare; a mai patit cineva asa ceva,ca nu mai sti ce sa fac iar masina mai are putin si iese din garantie
O zi buna va doresc.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
- george_eu25
- ***
- 666 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
In primul rand vezi sa nu ai probleme cu alternatorul.Poate nu incarca calumea si tu mergi mereu pe baterie.....De curand am avut si eu "buba" asta!
Apoi vezi sa nu ramana vreun bec sau contact cuplat.....Gen torpedo sau portbagaj.
Eventuale leduri......Eu am montat in tetiera un dvd pentru copil si are un led de veghe (stand by) si daca scot siguranta de la bricheta,ca acolo e legat,dupa 3-4 zile porneste fara probleme.Daca il asa sa stea aprins,dupa vreo 3 zile abia mai trage sa porneasca.Si ala e singurul consumator pe bricheta!Faza testata de mine!
Verifica dupa oprire la vreo 10 minute daca ai consumatori "ascunsi".....Eu am 0,06A.Am inteles ca e normal consumul ala fiind de la inchiderea centralizata,carkit...etc!Eu am alarma din fabrica si nu prea am cum s-o opresc....
Si o ultima observatie....Sa stii ca aia de la service au avut dreptate cu bateria.Daca tu o pornesti si faci 1km,apoi o opresti si tot asa ea nu are timp sa se incarce.Nu zice nimeni sa faci 10km odata,mai ales ca e benzina si ia mai putin curent la pornire,dar nici sa faci drumuri foarte scurte!
p.s: daca nu punei-o in brate dealerului si sa se spele cu ea pe cap,mai ales ca e in garantie.Si la OPC direct!Altii pentru un "tacanit" abia perceptibil la motor au cerut (si obtinut) schimbarea motorului.Bine era si alta marca.....
Dar acum,mai ales ca e frig afara acum,daca o lasa in fata serviceului 2-3 zile o sa vada si ei care e problema!
Apoi vezi sa nu ramana vreun bec sau contact cuplat.....Gen torpedo sau portbagaj.
Eventuale leduri......Eu am montat in tetiera un dvd pentru copil si are un led de veghe (stand by) si daca scot siguranta de la bricheta,ca acolo e legat,dupa 3-4 zile porneste fara probleme.Daca il asa sa stea aprins,dupa vreo 3 zile abia mai trage sa porneasca.Si ala e singurul consumator pe bricheta!Faza testata de mine!
Verifica dupa oprire la vreo 10 minute daca ai consumatori "ascunsi".....Eu am 0,06A.Am inteles ca e normal consumul ala fiind de la inchiderea centralizata,carkit...etc!Eu am alarma din fabrica si nu prea am cum s-o opresc....
Si o ultima observatie....Sa stii ca aia de la service au avut dreptate cu bateria.Daca tu o pornesti si faci 1km,apoi o opresti si tot asa ea nu are timp sa se incarce.Nu zice nimeni sa faci 10km odata,mai ales ca e benzina si ia mai putin curent la pornire,dar nici sa faci drumuri foarte scurte!
p.s: daca nu punei-o in brate dealerului si sa se spele cu ea pe cap,mai ales ca e in garantie.Si la OPC direct!Altii pentru un "tacanit" abia perceptibil la motor au cerut (si obtinut) schimbarea motorului.Bine era si alta marca.....
Dar acum,mai ales ca e frig afara acum,daca o lasa in fata serviceului 2-3 zile o sa vada si ei care e problema!
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
revin cu noi informatii:
alternatorul incarca, a fost verificat la dealer+verificare in meniurile ascunse 14,2-14,6 oscileaza in functie de turatie.
s-a verificat lampa din torpedou care se pare la modele mai vechi ramanea aprinsa la fel si la portbagaj.
HU(cd playerul) este cel cu 9 butoane si numai porneste singur cum facea cel cu 6 butoane la modele mai vechi.
cel mai important mi se pare urmatorul lucru: daca scot borna de la baterie si o las si 6 zile totul e ok, o pun la loc si
porneste fara probleme.
in legatura cu km facuti cand folosesti masina ,fara suparare dar daca la oprire verifici bateria si are indicatorul verde si
12,5V cred ca e ok si nu mai conteaza cati km ai facut.
eu am banuit foarte mult consola de clima deoarece aveam aceleasi simptome ca si altcineva de pe ASTRA CLUB.RO,
el a inlocuit aceea consola si a rezolvat problema,eu se pare ca mai am de tras .
un lucru mi se pare totusi incredibil,probleme de genul acesta au mai fost se pare iar un motiv pentru care am luat
masina aceasta a fost tocmai ca era un model construit de8-9 ani si care ar fi trebuit sa nu mai aibe probleme ,caci altfel as
fi cumparat o astra J la mana a doua cu banii de pe asta.
cat despre a lasa masina mai multe zile la dealer nu va recomand am vazut niste faza foarte urate care m-au facut si pe mine sa ma razgandesc
o seara buna
alternatorul incarca, a fost verificat la dealer+verificare in meniurile ascunse 14,2-14,6 oscileaza in functie de turatie.
s-a verificat lampa din torpedou care se pare la modele mai vechi ramanea aprinsa la fel si la portbagaj.
HU(cd playerul) este cel cu 9 butoane si numai porneste singur cum facea cel cu 6 butoane la modele mai vechi.
cel mai important mi se pare urmatorul lucru: daca scot borna de la baterie si o las si 6 zile totul e ok, o pun la loc si
porneste fara probleme.
in legatura cu km facuti cand folosesti masina ,fara suparare dar daca la oprire verifici bateria si are indicatorul verde si
12,5V cred ca e ok si nu mai conteaza cati km ai facut.
eu am banuit foarte mult consola de clima deoarece aveam aceleasi simptome ca si altcineva de pe ASTRA CLUB.RO,
el a inlocuit aceea consola si a rezolvat problema,eu se pare ca mai am de tras .
un lucru mi se pare totusi incredibil,probleme de genul acesta au mai fost se pare iar un motiv pentru care am luat
masina aceasta a fost tocmai ca era un model construit de8-9 ani si care ar fi trebuit sa nu mai aibe probleme ,caci altfel as
fi cumparat o astra J la mana a doua cu banii de pe asta.
cat despre a lasa masina mai multe zile la dealer nu va recomand am vazut niste faza foarte urate care m-au facut si pe mine sa ma razgandesc
o seara buna
- sharky223
- **
- 232 mesaje
- din 15 Jan 2013
- Astra 2009 Z17DTR
- Dolj
sharky223
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
Si eu am avut o problema asemanatoare dupa ce am montat senzorii de parcare.Au fost nenumarate dimineti cand porneam masina cu ajutorul redresorului.Am decuplat senzorii pe fata sa vad ce se intampla.Problema este de la un kit bluetooth care este montat pe masina si raman cele 2 led-uri(raspuns,inchis) aprinse mereu.Eu te sfatuiesc sa verifici daca becul din torpedou si cel din portbagaj,este posibil ca ei sa nu se stinga.
Off: la cd-playerul cu 9 butoane cauti in setari "Ignition logic" si o sa porneasca HU cand pui contactul in ultima treapta.
Off: la cd-playerul cu 9 butoane cauti in setari "Ignition logic" si o sa porneasca HU cand pui contactul in ultima treapta.
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
verificare pentru becurile din torpedou si din portbagaj am facut la service si a fost in regula+ ca am invatat si eu de
la cei de acolo cum sa verific si eu singur foarte simplu, cand te urci in masina pui mana pe lampa si vezi daca este calda
sau nu. In legatura cu cd-playerul il am deja trcut prin "ignition logic", senzori de parcare nu am si nici altceva montat in plus
problema este ca au fost facute toate verificarile "normale" sau de" rutina" care se puteau face in mod normal si nu s-a
depistat nimic legat de consumator.Eu ma gandesc daca se poate face o verificare cu vreun tester mai special , daca exista asa ceva daca a auzit sau folosit cineva.
toate cele bune.
la cei de acolo cum sa verific si eu singur foarte simplu, cand te urci in masina pui mana pe lampa si vezi daca este calda
sau nu. In legatura cu cd-playerul il am deja trcut prin "ignition logic", senzori de parcare nu am si nici altceva montat in plus
problema este ca au fost facute toate verificarile "normale" sau de" rutina" care se puteau face in mod normal si nu s-a
depistat nimic legat de consumator.Eu ma gandesc daca se poate face o verificare cu vreun tester mai special , daca exista asa ceva daca a auzit sau folosit cineva.
toate cele bune.
- george_eu25
- ***
- 666 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu ai ce tester mai special....
Pur si simplu iei un ampermetru si vezi ce consum ai,dar dupa ce trec vreo 5 minute de la oprire.La mine de exemplu ledurile de sub comenzile de pe volan se sting cam dupa 5 minute,daca nu mai mult.....
Deschizi capota,apoi incui masina ca si cum ai pleca si astepti vreo 10 minute ,inseriezi ampermetrul si vezi ce consum ai....Ori ai consum,oricat de mic ori nu.Sunt foarte rare cazurile in care vreo componenta porneste singura de capul ei (gen HU,leduri,becuri sau altele).
Eventual baga masina la cineva in curte sau garaj,las-o de pe o zi pe alta cu capota inchisa de forma si a doua zi fara sa umbli la masina decat deschizi capota si verifici la fel daca ai consumatori.In felul asta o verifici si dupa ce ai oprit si e calda si cand e rece.
Tu zici de unitatea de clima.Pai aia nu e legata pe contact?Daca tu iei contactul implicit ii tai si alimentarea!
Sau vezi sa nu ai vreun scurt pe undeva.Vreun fir ciupit care dupa ce se raceste se contracta si atinge ceva.
Pur si simplu iei un ampermetru si vezi ce consum ai,dar dupa ce trec vreo 5 minute de la oprire.La mine de exemplu ledurile de sub comenzile de pe volan se sting cam dupa 5 minute,daca nu mai mult.....
Deschizi capota,apoi incui masina ca si cum ai pleca si astepti vreo 10 minute ,inseriezi ampermetrul si vezi ce consum ai....Ori ai consum,oricat de mic ori nu.Sunt foarte rare cazurile in care vreo componenta porneste singura de capul ei (gen HU,leduri,becuri sau altele).
Eventual baga masina la cineva in curte sau garaj,las-o de pe o zi pe alta cu capota inchisa de forma si a doua zi fara sa umbli la masina decat deschizi capota si verifici la fel daca ai consumatori.In felul asta o verifici si dupa ce ai oprit si e calda si cand e rece.
Tu zici de unitatea de clima.Pai aia nu e legata pe contact?Daca tu iei contactul implicit ii tai si alimentarea!
Sau vezi sa nu ai vreun scurt pe undeva.Vreun fir ciupit care dupa ce se raceste se contracta si atinge ceva.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
dany-dany a scris:revin cu noi informatii:
alternatorul incarca, a fost verificat la dealer+verificare in meniurile ascunse 14,2-14,6 oscileaza in functie de turatie.
s-a verificat lampa din torpedou care se pare la modele mai vechi ramanea aprinsa la fel si la portbagaj.
HU(cd playerul) este cel cu 9 butoane si numai porneste singur cum facea cel cu 6 butoane la modele mai vechi.
cel mai important mi se pare urmatorul lucru: daca scot borna de la baterie si o las si 6 zile totul e ok, o pun la loc si
porneste fara probleme.
in legatura cu km facuti cand folosesti masina ,fara suparare dar daca la oprire verifici bateria si are indicatorul verde si
12,5V cred ca e ok si nu mai conteaza cati km ai facut.
eu am banuit foarte mult consola de clima deoarece aveam aceleasi simptome ca si altcineva de pe ASTRA CLUB.RO,
el a inlocuit aceea consola si a rezolvat problema,eu se pare ca mai am de tras .
un lucru mi se pare totusi incredibil,probleme de genul acesta au mai fost se pare iar un motiv pentru care am luat
masina aceasta a fost tocmai ca era un model construit de8-9 ani si care ar fi trebuit sa nu mai aibe probleme ,caci altfel as
fi cumparat o astra J la mana a doua cu banii de pe asta.
cat despre a lasa masina mai multe zile la dealer nu va recomand am vazut niste faza foarte urate care m-au facut si pe mine sa ma razgandesc
o seara buna
alternatorul incarca, a fost verificat la dealer+verificare in meniurile ascunse 14,2-14,6 oscileaza in functie de turatie.
s-a verificat lampa din torpedou care se pare la modele mai vechi ramanea aprinsa la fel si la portbagaj.
HU(cd playerul) este cel cu 9 butoane si numai porneste singur cum facea cel cu 6 butoane la modele mai vechi.
cel mai important mi se pare urmatorul lucru: daca scot borna de la baterie si o las si 6 zile totul e ok, o pun la loc si
porneste fara probleme.
in legatura cu km facuti cand folosesti masina ,fara suparare dar daca la oprire verifici bateria si are indicatorul verde si
12,5V cred ca e ok si nu mai conteaza cati km ai facut.
eu am banuit foarte mult consola de clima deoarece aveam aceleasi simptome ca si altcineva de pe ASTRA CLUB.RO,
el a inlocuit aceea consola si a rezolvat problema,eu se pare ca mai am de tras .
un lucru mi se pare totusi incredibil,probleme de genul acesta au mai fost se pare iar un motiv pentru care am luat
masina aceasta a fost tocmai ca era un model construit de8-9 ani si care ar fi trebuit sa nu mai aibe probleme ,caci altfel as
fi cumparat o astra J la mana a doua cu banii de pe asta.
cat despre a lasa masina mai multe zile la dealer nu va recomand am vazut niste faza foarte urate care m-au facut si pe mine sa ma razgandesc
o seara buna
Salut. Faptul ca iti arata pe multimetru 12.5v dupa ce ai mers cu masina e irelevant; masurarea se face la 2 ore dupa ce ai oprit motorul, iar o baterie incarcata complet trebuie sa aiba intre 12,5-12,6v. Aceeasi problema am avut-o si eu, daca o lasam nepornita intre 4-7 zile o gaseam si cu 6v doar. Alternatorul incarca perfect, consumatori nu aveam. Pur si simplu s-a rezolvat de la sine problema, la modul ca acum cand au fost frigurile astea si zapada a stat troienita 8 zile si apoi a pornit la sfert la -10 grade. Singura chestie pe care am facut-o diferit a fost sa opresc clima din potentiometrul care regleaza ventilatorul (inainte sa opresc motorul, clima fiind pe auto, pun ventilatorul pe 0). Cred ca asta era, desi nu ar trebui sa aiba legatura; in vara nici nu am folosit clima pe auto si totusi o gaseam descarcata. Din moment ce ai zis si tu ceva legat de clima e posibil sa fie vreo nefacuta pe acolo. Spune-mi cam care este programul tau cu masina, cat circuli si apoi cat sta oprita.
Incearca sa faci asa, si masoara tensiunea de pe o zi pe alta (cand masina sta oprita) sa vezi cu cat scade. Si cel mai important, cand ai timp, conecteaza multimetrul cu motorul oprit, alarma armata si scos senzorul de capota deschisa si masoara consumul de curent. Varfurile alea mari de cateva secunde sunt NORMALE, ECU-ul mai face anumite verificari etc. Bafta!
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salut,revenind la problema pot sa spun din nou
verificarea consumatorului s-a facut cu masina inchisa total cu aparatul pus pe ea si stand langa ea 2-3 ore,daca la inceput avea oarece consumator ,dupa cateva minute trecea in 0.0A.
problema apare pe parcursul orelor cand aleator apare varful de consum pentru putin timp.
clima nu stiu sigur daca este trecuta 100% prin contact dar stiu ca dupa ce ii iei contactul la max 1 min. clapetele se inchid si se aude ca un zumzet usor.la service mi-au spus ca panoul de clima isi inchide singur clapetele deci trebuie sa mai fie cumva alimentat.problema cu mersul suficient am mai auzit-o dar pot sa spun ca daca ii scot borna de minus poate sa stea si o saptamana fara sa aibe ceva, ii puneam borna si pleca , altfel cu borna pusa nu stiu daca porneste dupa cateva zile(teste facute si cu bateria full). totusi este motor pe benzina si nu trebuie sa ia foarte mult la pornire.
ma gandesc in continuare poate una din clapete ramane blocata si ne se mai inchide fortand din cand in cand clima sa o
inchida sau am mai auzit ca exista o piesa "regulator de turatie ventilator clima" care ar putea sa porneasca din cand in cand
foarte usor ventilatorul respectiv.
verificarea consumatorului s-a facut cu masina inchisa total cu aparatul pus pe ea si stand langa ea 2-3 ore,daca la inceput avea oarece consumator ,dupa cateva minute trecea in 0.0A.
problema apare pe parcursul orelor cand aleator apare varful de consum pentru putin timp.
clima nu stiu sigur daca este trecuta 100% prin contact dar stiu ca dupa ce ii iei contactul la max 1 min. clapetele se inchid si se aude ca un zumzet usor.la service mi-au spus ca panoul de clima isi inchide singur clapetele deci trebuie sa mai fie cumva alimentat.problema cu mersul suficient am mai auzit-o dar pot sa spun ca daca ii scot borna de minus poate sa stea si o saptamana fara sa aibe ceva, ii puneam borna si pleca , altfel cu borna pusa nu stiu daca porneste dupa cateva zile(teste facute si cu bateria full). totusi este motor pe benzina si nu trebuie sa ia foarte mult la pornire.
ma gandesc in continuare poate una din clapete ramane blocata si ne se mai inchide fortand din cand in cand clima sa o
inchida sau am mai auzit ca exista o piesa "regulator de turatie ventilator clima" care ar putea sa porneasca din cand in cand
foarte usor ventilatorul respectiv.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
damian85
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salut, iti dau si eu un sfat in legatura cu problema ta, eu avand aceeasi problema ca si tine, eu am deconectat consola de clima si masina a stat 3 saptamani nepornita pe gerul si zapada care au fost si spre surprinderea mea bateria nu s-a mai descarcat. Pana sa pornesc motorul am masurat bateria si avea 12,6V. Eu tot ceva pe la clapete s-au motorase suspectez, am inlocuit si consola cu alta sh si degeaba s-a marit decat timpul de descarcare de la 3 zile cu panoul meu la 1 saptamana jumate cu cel sh. Oricum eu m-am obisnuit cu astra h, in fiecare zi iti ofera cate o surpriza noua.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
damian85
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2012
- Mesaj Privat
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut. Tot nu ai rezolvat? Ce baterie ai in momentul acesta pe masina? Producator, capacitate. La mine se pare ca era vorba de o baterie de capacitate prea mare 80ah si mers drumuri prea scurte si rare cu masina si nu avea timp sa se incarce suficient. Ce-i drept se si descarca intr-un ritm cam rapid, 0,5v la 3 zile. Acum nu mai sunt probleme, desi nu am facut ceva in legatura cu asta, a disparut oarecum de la sine.
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Exact acelasi lucru pateam si eu: https://www.clubopel.com/vie...p=1631256#1631256
In momentul de fata singurele lucruri pe care le-am schimbat au fost sa nu mai armez alarma (originala din fabrica) si sa dau ventilatorul climei pe 0 inainte sa opresc motorul. Nu stiu daca e o coincidenta sau nu, dar de cand fac lucrurile astea a stat nemiscata si 12 zile si a pornit imediat la -10 grade.
In momentul de fata singurele lucruri pe care le-am schimbat au fost sa nu mai armez alarma (originala din fabrica) si sa dau ventilatorul climei pe 0 inainte sa opresc motorul. Nu stiu daca e o coincidenta sau nu, dar de cand fac lucrurile astea a stat nemiscata si 12 zile si a pornit imediat la -10 grade.