- Victor GxG
- OP
- 7 mesaje
- din 03 Feb 2014
- Corsa 2000 X10XE
- Bucuresti
Victor GxG
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua ! Ma numesc Victor !
Tin sa mentionez de la inceput ca am de ceva timp o cors b x12xe de care am fost foarte multumit ...Inafara de consumabile , bucsi , baterie , anvelope si amortizoare .., masina imi merge impecabil!
De citeva zile am mai achizitionat a doua Corsa B... de aceasta data am luat modelul X10xe.. De cind am luat-o de pe miinile celui care a adus-o in tara , mi-am dat silinta sa o pun pe picioare .
Am gasit-o cu nivelul peste maxim la ulei ( cam 1 litru peste ) , sonda de ulei defecta ( bec aprins in bord continuu si cu scurgeri de ulei pe linga fir ), frina de mine ne functionala ( defapt Sabotii erau intepeniti ) , amortizoarele toate scurse ( mergeai ca si cu barca ), in rest masina se prezinta ok la tabla interior si exterior,toba finala varza , si aproppo are si ACchiar daca vinzatorul baga mina in foc ca nu are ...
Ma pun pe treaba constiincios , schimb toate cele de mai sus, m-a mincat undeva sa ii fac si o tualetare corespunzatoare sa vad pe unde o sa mai piarda ulei... Zis si facut ... Pornesc aparatul de spalare cu presiune pe apa calda , detergenti ...tot tacimul.., termin ; suflu cu compresorul bornele , mufele , contactele etc ..porneste la sfert , o las sa mearga pornita cu caoita ridicata pina evapora toata urma de apa , merg o zi cu ea prin oras... Totul super OK! Peste citeva zile , ger mare , icerc sa o pornesc ..., nimic
Ma pun pe verificat din nou, baterie ok , mufe ok, Citesc pagini intregi pe forumul opel.., Dau jos TB il curat ( nu era f murdar ) , dau jos EGR ( super Curat , cred ca a fost cumparat recent ), pun bornele , las pe contact 1 minut ,--- nu se aude motorasul pas cu pas , nu se aude pompa ca ar baga benzina...
Imi cumpar un tester OP COM , il pun pe masina ( pe care nu o pot porni ) si imi spune ca nu se poate conecta la ECU...
FRATILOR ,masinuta asta incerca sa-mi iasa de la inima ...! Sau poate incearca sa-mi spuna ceva de genul :" lucru bun la 9 luni..
Va rog , ceva sfaturi...poate ca ati mai intimpinat si voi asemenea probleme...
P.S Am scos bujiile, curate uscate ; am verificat presiunea in rampa injectoarelor - f mica spre deloc- semn ca pompa ori nu primeste comanda , fie a crapat ..., fie releul pompei
**** SCUZELE MELE ca m-am luat cu compunerea , dar am vrut sa aveti o imagine cit mai corecta a simtomelor !
Tin sa mentionez de la inceput ca am de ceva timp o cors b x12xe de care am fost foarte multumit ...Inafara de consumabile , bucsi , baterie , anvelope si amortizoare .., masina imi merge impecabil!
De citeva zile am mai achizitionat a doua Corsa B... de aceasta data am luat modelul X10xe.. De cind am luat-o de pe miinile celui care a adus-o in tara , mi-am dat silinta sa o pun pe picioare .
Am gasit-o cu nivelul peste maxim la ulei ( cam 1 litru peste ) , sonda de ulei defecta ( bec aprins in bord continuu si cu scurgeri de ulei pe linga fir ), frina de mine ne functionala ( defapt Sabotii erau intepeniti ) , amortizoarele toate scurse ( mergeai ca si cu barca ), in rest masina se prezinta ok la tabla interior si exterior,toba finala varza , si aproppo are si ACchiar daca vinzatorul baga mina in foc ca nu are ...
Ma pun pe treaba constiincios , schimb toate cele de mai sus, m-a mincat undeva sa ii fac si o tualetare corespunzatoare sa vad pe unde o sa mai piarda ulei... Zis si facut ... Pornesc aparatul de spalare cu presiune pe apa calda , detergenti ...tot tacimul.., termin ; suflu cu compresorul bornele , mufele , contactele etc ..porneste la sfert , o las sa mearga pornita cu caoita ridicata pina evapora toata urma de apa , merg o zi cu ea prin oras... Totul super OK! Peste citeva zile , ger mare , icerc sa o pornesc ..., nimic
Ma pun pe verificat din nou, baterie ok , mufe ok, Citesc pagini intregi pe forumul opel.., Dau jos TB il curat ( nu era f murdar ) , dau jos EGR ( super Curat , cred ca a fost cumparat recent ), pun bornele , las pe contact 1 minut ,--- nu se aude motorasul pas cu pas , nu se aude pompa ca ar baga benzina...
Imi cumpar un tester OP COM , il pun pe masina ( pe care nu o pot porni ) si imi spune ca nu se poate conecta la ECU...
FRATILOR ,masinuta asta incerca sa-mi iasa de la inima ...! Sau poate incearca sa-mi spuna ceva de genul :" lucru bun la 9 luni..
Va rog , ceva sfaturi...poate ca ati mai intimpinat si voi asemenea probleme...
P.S Am scos bujiile, curate uscate ; am verificat presiunea in rampa injectoarelor - f mica spre deloc- semn ca pompa ori nu primeste comanda , fie a crapat ..., fie releul pompei
**** SCUZELE MELE ca m-am luat cu compunerea , dar am vrut sa aveti o imagine cit mai corecta a simtomelor !
- Victor GxG
- OP
- 7 mesaje
- din 03 Feb 2014
- Corsa 2000 X10XE
- Bucuresti
Victor GxG
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
Sper sa nu va fi bagat cu totul in ceata cu toate detaliile situatiei intilnite la buburuza mea... Ca si completare , am veridicat si tabloul de sigurante, si surpriza... Totul OK ...
Deci ? De unde sa incep ? Care este releul Pomei de benzina ? unde il gasesc ! Am citit pe forum ca se face un strap pe 63 cu 67 parca , ( mi-am notat undeva ) , si se pune pompa pe direct de proba ...
Dar nu stiu care este mai exact releul pompei si unde este ?
Deci ? De unde sa incep ? Care este releul Pomei de benzina ? unde il gasesc ! Am citit pe forum ca se face un strap pe 63 cu 67 parca , ( mi-am notat undeva ) , si se pune pompa pe direct de proba ...
Dar nu stiu care este mai exact releul pompei si unde este ?
- broasca marius
- *
- 1 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Corsa 1997 X10XE
- Constanta
broasca marius
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1997 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
Aceeasi chestie mi se intampla si mie de cand a venit gerul.... nu mai porneste decat impinsa sau trasa, in rest de la prima pornire nu mai am treaba, dar a doua zii dimineata nu mai vrea. Am desfacut toata masina in dreapta sub torpedou si am dat de 3 relee si acolo era buba, dar mai nebunel din fire , nu am asteptat electricianul si am facut ceva scur pe acolo..... itradevar este problema din pompa, aceasta neprimind impuls. Acum astept sa vina si sa remedieze tot ce am stricat.
doru_momo
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Victor GxG
- OP
- 7 mesaje
- din 03 Feb 2014
- Corsa 2000 X10XE
- Bucuresti
Victor GxG
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
vasymiron
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2000 17DTY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Victor GxG
- OP
- 7 mesaje
- din 03 Feb 2014
- Corsa 2000 X10XE
- Bucuresti
Victor GxG
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
senzorul , se afla pe partea dinspre pedalier adica pe partea din spate jos a motorului , linga imbinarea cu cutia de viteze in partea de jos la 2-3 cm de baia de ulei...
Cautati un topic cu pozitie senzor crankshaft si sigur gasiti pose cu pozitionarea senzorului..daca-l gasiti murdarde ulei -politura , inainte de a-l arunca mai datii o sansa , curatati-l bine cu o cirpa , montati-l inca o data , daca nici asa nu merge ..., unul nou rezolva problema...!
Multa bafta !
Cautati un topic cu pozitie senzor crankshaft si sigur gasiti pose cu pozitionarea senzorului..daca-l gasiti murdarde ulei -politura , inainte de a-l arunca mai datii o sansa , curatati-l bine cu o cirpa , montati-l inca o data , daca nici asa nu merge ..., unul nou rezolva problema...!
Multa bafta !
max26
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salutari la toata lumea!De vreo 6 luni am intrat in posesia un opel corsa b 973 cmc(x10xe).Pe parcurs am constat ca porneste cu 1-2 sec mai greu.Mentionez ca am curatat egr-ul care functioneaza debimetrul cu unul sh dar original,inlocuit zenzor turatie pt ca se oprea in mers,filtru benzina si bujiile inlocuite si ele,clapeta acceleratie curatata si ea.Masina consuma parca mai mult,e mult mai lenesa.Un sfat o parere e bine venita.multumesc!
max26
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2014
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
elgrecu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2007
- Mesaj Privat
Buna!O problema cu pornirea am si eu tot la Corsa B cu motor X10XE.Deci acum o luna a inceput sa porneasca greu la cald si dupa o saptamana si la rece.La test op-com aveam erori P0335,P0340,Am schimbat senzorii camshaft si cranckshaft dar aceleasi simtome.Am curatat throttle,aceleasi simtome,am schimbat bujiile si bobina, aceleasi simtome.Acum nu am nici o eroare pe tester dar tot nu porneste.Am descoperit o metoda de pornire :dau la automat si in viteza 1 dau drumul la ambreiaj si asa porneste.Pompa de benzina functioneaza (am presiune la rampa),releul fumctioneaza (measuring blocks).Ce ar mai putea fi?Ar putea fi distributia?