ilter
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2014
- Mesaj Privat
am observat aseara ca masina nu baga cald deloc dar am avut un drum scurt si nu am dat mare importanta
azi am pornit masina am lasat-o putin sa se "incalzeasca" sa vad daca baga caldura...fara nici o banuiala din intainct am ridicat capota si mia atras atentia ca am vazut ca nu se vede o "circulare" a antigelului in vas am oprit masina am deschis vasul si atunci surpriza antigelul era inghetat nu total dar deasupra era inghetat si in interior era gros ....ce ma sfatuti sa fac?
azi am pornit masina am lasat-o putin sa se "incalzeasca" sa vad daca baga caldura...fara nici o banuiala din intainct am ridicat capota si mia atras atentia ca am vazut ca nu se vede o "circulare" a antigelului in vas am oprit masina am deschis vasul si atunci surpriza antigelul era inghetat nu total dar deasupra era inghetat si in interior era gros ....ce ma sfatuti sa fac?
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
sa duci masina intrun loc/garaj incalzit
dupa cateva ore pornesti masina o lasi sa ajunga la temperatura de lucru(termostat deschis,pornit ventilatoare) si cand ajungi acasa inlocuiesti tot antigelu(3 antigel+3 apa distilata/dedurizata)instalatia se goleste pe la radiator,are robinet de golire
mare atentie sa nu te oparesti
antigelu nu-l pui imediat dupa golirea instalatiei,astepti sa se raceasca motoru/radiatoru,ca poti face soc termic si se poate crapa blocu motor
dupa cateva ore pornesti masina o lasi sa ajunga la temperatura de lucru(termostat deschis,pornit ventilatoare) si cand ajungi acasa inlocuiesti tot antigelu(3 antigel+3 apa distilata/dedurizata)instalatia se goleste pe la radiator,are robinet de golire
mare atentie sa nu te oparesti
antigelu nu-l pui imediat dupa golirea instalatiei,astepti sa se raceasca motoru/radiatoru,ca poti face soc termic si se poate crapa blocu motor