Adi B
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2004
- Mesaj Privat
era si timpu' sa vin si eu cu o problema ..
Povestea este destul de lunga, nu vreau sa fac o telenovela ... o voi scurta. Am luat-o pe un drum judetean (o scurtatura) ca sa tai din drumul pe care-l aveam de parcurs, si numai judetean nu s-a dovedit a fi ... plin cu gropi, fara asfalt si pe undeva pe munte, am dat de zapada si de urme de tactor ... de vreo 30cm ... am incercat sa nu merg pe urmele lasate, ci pe unde era mai inalta zapada ca sa nu se loveasca de ceva ... merge cat merg si se aud 2 pocnituri (ma lovisem de ceva pe dedesubt) dupa nu mai mult de cateva secunde mi se aprinde becul de la ulei. Ma dau jos si vad in baie o gaura de vreo 3/7cm si ulei inca se mai picura din el ... (De aici, am facut mai facut cateva greseli ) M-am urcat inapoi si am continuat drumul (am zic ca macar cat ulei mai este sa mai pot merge) ... a inceput sa se auda un zgomot usor la motor (ca si cum s-ar freca ceva) dupa vreo cativa metri s-a oprit motoru' ... am oprit si am inceput sa imping masina, deh, era oarecum la vale, numai ca zapada asta ... uneori asa te incurca ... speriat de ideea de a ramane undeva pe munte si nu era nimeni pe acolo care sa ma ajute ...am reusit s-o pornesc din nou ... am mai mers vreo 10m doar cu viteza 1 si a murit din nou ... am mai incercat sa-o pornesc, dar ... nimic. Am coborat in sat ... am luat un aro si a dus-o pana intr-un sat mai apropiat de un DN de unde am chemat o platforma si am ajuns acasa cu masina.
Acum vine intrebarea ... am busit motoru'? Are calculatorul ceva functii instalate, ceva la genu .. "anti prost" de opreste accesul spre pornirea motorului in cazul in care nu mai are ulei?
km de bord (cel pe care-l poti reseta manual ... se resetase...sa inteleg ca a intervenit calc?)
nu imi e de baia de ulei .. ca asta se poate remedia ...
Povestea este destul de lunga, nu vreau sa fac o telenovela ... o voi scurta. Am luat-o pe un drum judetean (o scurtatura) ca sa tai din drumul pe care-l aveam de parcurs, si numai judetean nu s-a dovedit a fi ... plin cu gropi, fara asfalt si pe undeva pe munte, am dat de zapada si de urme de tactor ... de vreo 30cm ... am incercat sa nu merg pe urmele lasate, ci pe unde era mai inalta zapada ca sa nu se loveasca de ceva ... merge cat merg si se aud 2 pocnituri (ma lovisem de ceva pe dedesubt) dupa nu mai mult de cateva secunde mi se aprinde becul de la ulei. Ma dau jos si vad in baie o gaura de vreo 3/7cm si ulei inca se mai picura din el ... (De aici, am facut mai facut cateva greseli ) M-am urcat inapoi si am continuat drumul (am zic ca macar cat ulei mai este sa mai pot merge) ... a inceput sa se auda un zgomot usor la motor (ca si cum s-ar freca ceva) dupa vreo cativa metri s-a oprit motoru' ... am oprit si am inceput sa imping masina, deh, era oarecum la vale, numai ca zapada asta ... uneori asa te incurca ... speriat de ideea de a ramane undeva pe munte si nu era nimeni pe acolo care sa ma ajute ...am reusit s-o pornesc din nou ... am mai mers vreo 10m doar cu viteza 1 si a murit din nou ... am mai incercat sa-o pornesc, dar ... nimic. Am coborat in sat ... am luat un aro si a dus-o pana intr-un sat mai apropiat de un DN de unde am chemat o platforma si am ajuns acasa cu masina.
Acum vine intrebarea ... am busit motoru'? Are calculatorul ceva functii instalate, ceva la genu .. "anti prost" de opreste accesul spre pornirea motorului in cazul in care nu mai are ulei?
km de bord (cel pe care-l poti reseta manual ... se resetase...sa inteleg ca a intervenit calc?)
nu imi e de baia de ulei .. ca asta se poate remedia ...
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
urata treaba.
dar eu zic ca daca motorul s'a oprit asa de repede, e clar ca ECU a detectat lipsa presiunii de ulei si a oprit motorul. deci sunt sanse foarte bune ca nu a patit prea multe. daca nu era oprit de ECU mergea mult fara ulei, si cand se oprea, nu il mai porneai.
eu am ramas fara pompa de ulei pe un kadett, si eram la cam 1000 (o mie) km de casa. pentru ca eram curios si nici nu ma interesa masina, am mers asa pana acasa. a facut zgomot rau, a iesit ceva fum, dar am ajuns. am pus alta pompa, si masia merge si acum fara probleme.
dar eu zic ca daca motorul s'a oprit asa de repede, e clar ca ECU a detectat lipsa presiunii de ulei si a oprit motorul. deci sunt sanse foarte bune ca nu a patit prea multe. daca nu era oprit de ECU mergea mult fara ulei, si cand se oprea, nu il mai porneai.
eu am ramas fara pompa de ulei pe un kadett, si eram la cam 1000 (o mie) km de casa. pentru ca eram curios si nici nu ma interesa masina, am mers asa pana acasa. a facut zgomot rau, a iesit ceva fum, dar am ajuns. am pus alta pompa, si masia merge si acum fara probleme.
g_poturlu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
Salutare!
Nu cred in calculator sunt implementate functii "anti-prost" - este expresia ta. Eu cred ca dupa ce schimbi baia, ca dupa cat de mare ai descris tu spartura nu cred ca are rost sa o repari, si pui ulei, motorul va porni. Eu te-as intreba altceva: scut la motor nu aveai?... ca de ce ai mai continuat sa pornesti motorul ne te mai intreb.
Toate cele bune,
Gabi
Nu cred in calculator sunt implementate functii "anti-prost" - este expresia ta. Eu cred ca dupa ce schimbi baia, ca dupa cat de mare ai descris tu spartura nu cred ca are rost sa o repari, si pui ulei, motorul va porni. Eu te-as intreba altceva: scut la motor nu aveai?... ca de ce ai mai continuat sa pornesti motorul ne te mai intreb.
Toate cele bune,
Gabi
Adi B
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2004
- Mesaj Privat
Stiu ca am gresit ... si ca multe le regret acum, dar ... trebuie cumva sa dreg situatia ... pur si simplu m-am panicat, vazand de jur imprejur zapada si pustietate, nici semnal la telefon ... nu trecea nimeni pe acolo ... voiam numai sa ajung odata intr-un sat/localitate ... plus ca incepea sa se intunece ...
Nu, nu aveam protectie la baie ... , dar ii voi pune dupa ce se voi rezolva problema asta ...
Sper si eu ca ECU sa fi fost cu mult mai "istet" decat mine si sa fi protejat motorul.
Merci ptr sprijin.
Am postat mai mult ca sa ma linistesc intr-un fel si ca sa va mai avertizez inca o data despre unele dintre drumurile noastre "judetene" astfaltate ...
Nu, nu aveam protectie la baie ... , dar ii voi pune dupa ce se voi rezolva problema asta ...
Sper si eu ca ECU sa fi fost cu mult mai "istet" decat mine si sa fi protejat motorul.
Merci ptr sprijin.
Am postat mai mult ca sa ma linistesc intr-un fel si ca sa va mai avertizez inca o data despre unele dintre drumurile noastre "judetene" astfaltate ...
Adi B
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
Adi B
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2004
- Mesaj Privat
chiciuc : preturi ... pai transportul pe rampa de la brad pana la timisoara : 4.8 mil, baia de ulei second - 100 eur, manopera service 870. , ulei 1 mil plus cateva 10 de fire albe in cap ... de griji ... ... dar, distractia costa ..
dar cu ceva sudat pe baie ... nu coboara garda mai jos ... nu sunt mai multe sanse asa ca sa te atingi de ceva .. ??
dar cu ceva sudat pe baie ... nu coboara garda mai jos ... nu sunt mai multe sanse asa ca sa te atingi de ceva .. ??
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Adi B
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2004
- Mesaj Privat
da, sunt de acord cu scutul scutul, dar daca e din plastic ... tot stanca/piatra invinge ...
garnitura, nu a mai pus, nu aveau si am gasit ceva, dar era la vreo 1.450mil plus ca nu-o aveau pe stoc, ... , au pus un tub de silicon. Dar e ok, nu curge nimic, "e lacrima" cum a zis cel de la service.
daca au desfacut ac-ul .. nu stiu, dar nu cred ... nu am fost acolo cand au facut operatia ...
garnitura, nu a mai pus, nu aveau si am gasit ceva, dar era la vreo 1.450mil plus ca nu-o aveau pe stoc, ... , au pus un tub de silicon. Dar e ok, nu curge nimic, "e lacrima" cum a zis cel de la service.
daca au desfacut ac-ul .. nu stiu, dar nu cred ... nu am fost acolo cand au facut operatia ...
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
shakwano
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
salut,
sunt un membru nou pe forumul clubului Opel. bine v-am gasit.
din pacate am o problema cu masina mea, Astra G Y20DTH, 101CP. zilele astea, cand zapada in Bucuresti era de juma' de metru am mers cu masina de nevoie, iar pe unele stradute din cartiere, unde nu trecusera plugurile ca sa o curete masina se taraia efectiv "pe burta" pe zapada. toate bune si frumoase, cauciucurile de iarna ma ajutau foarte bine sa trec peste orice situatie gen inpotmolire, insa la un moment dar am auzit un fel de tarsait (nu stiu cum sa-l descriu mai bine) sub masina. cand am iesit pe un drum principal unde zapada fusese curatata de pe carosabil, acest zgomot s-a intetit, era clar ca ceva metalic atarna sub masina si atingea astfaltul. cand m-am uitat sub masina am vazut niste tabla subtire, rupta si indoita si un fel de material textil gros si rugos la atingere (am bagat mana sub masina ca sa vad ce e). din cate stiam eu, la Astra mea nu aveam scut. intrebarea este ce ar putea sa fie? un fel de material izolator invelit in tabla cu rol de antifonaj? sau un fel de cvasi-scut?
apreciez daca puteti sa ma lamuriti.
deocamdata am decis sa nu mai misc masina, mi-e teama sa nu fie ceva mai grav.
P.S. - am incercat sa gasesc un topic cat de cat apropiat cu ceea ce am patit eu, daca trebuia sa postez in alta parte, imi cer scuze.
multumesc
sunt un membru nou pe forumul clubului Opel. bine v-am gasit.
din pacate am o problema cu masina mea, Astra G Y20DTH, 101CP. zilele astea, cand zapada in Bucuresti era de juma' de metru am mers cu masina de nevoie, iar pe unele stradute din cartiere, unde nu trecusera plugurile ca sa o curete masina se taraia efectiv "pe burta" pe zapada. toate bune si frumoase, cauciucurile de iarna ma ajutau foarte bine sa trec peste orice situatie gen inpotmolire, insa la un moment dar am auzit un fel de tarsait (nu stiu cum sa-l descriu mai bine) sub masina. cand am iesit pe un drum principal unde zapada fusese curatata de pe carosabil, acest zgomot s-a intetit, era clar ca ceva metalic atarna sub masina si atingea astfaltul. cand m-am uitat sub masina am vazut niste tabla subtire, rupta si indoita si un fel de material textil gros si rugos la atingere (am bagat mana sub masina ca sa vad ce e). din cate stiam eu, la Astra mea nu aveam scut. intrebarea este ce ar putea sa fie? un fel de material izolator invelit in tabla cu rol de antifonaj? sau un fel de cvasi-scut?
apreciez daca puteti sa ma lamuriti.
deocamdata am decis sa nu mai misc masina, mi-e teama sa nu fie ceva mai grav.
P.S. - am incercat sa gasesc un topic cat de cat apropiat cu ceea ce am patit eu, daca trebuia sa postez in alta parte, imi cer scuze.
multumesc
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat