Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • Theodor Alx

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salut,mi-am cumparat un opel astra f caravan din 95 ,motor 1600 .16v,101 cp, computer bord ,geamuri electrice fata ,oglinzi electrice ,trapa manuala .Totul merge perfect cu exceptia faptului ca e prea joasa ,la o luna dupa ce am luato (adica in ian 2013) iam schimbat arcuri si amortizoare fata ,nici o schimbare ,mai ales ca in momentul in care iau cate o groapa se aude ca bate fier pe fier parca nar avea bucsele bune ,cei drept nu le-am verificat. Ce pot face sa o mai inalt oleaca ,mentionez ca spatele e mai ridicat ceea ce se vede cu ochiul liber si se intapla deseori sa ating dedesubt la drum mai rau.MULTUMESC
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Te-ai uitat si la alte masina pe strada , modelul tau ? Daca doar a ta pare mai joasa si arcurile le-ai luat din dezmembrari, se poate sa fi schimbat arcurile masinii obosite cu altele obosite ............sau telescoapele sa nu fie fix pt modelul tau.

Prea multe nu poti sa faci dar se poate incerca:
- sa verifici daca telescoapele de pe masina sint exact pentru modelul tau - masori de la alta Astra care ti se pare ca sta ok, distanta intre ,,farfuria,, telescopului pe care sta arcul pana la marginea telescopului ( pe unde iese tija telescop)
- sa umblii putin la R-ul jentii si/sau al inaltimii cauciucului
- sa te asiguri ca nu cari mereu lucruri doar posibil folositoare cindva ( truse grele , bidoane de apa/combustibil , rezervor full)
- sa vezi ce e pe sub masina / sa schimbi tot ce are jocuri / sa te asiguri ca nu-i ,,lasata,, caroseria fatza ( aripi interioare ok, stalpi fata sanatosi, suporti telescop in regula, etc)
- verifica arcurile cu atentie sa nu aiba vreo spira rupta ( de obicei se rupe prima sau ultima spira)
- daca gasesti de proba niste arcuri noi ( te intelegi cumva cu vanzatorul)
- distantiere sub talpa arcului - folosesti ,,farfurii,, decupate de la niste telescoape vechi si eventual sudezi niste ,,cercuri sub ele ( nasol e ca va trebui sa repeti faza cu ocazia schimbarii telescopului) / sau varianta cauciuc dar e cam cu semnul intrebarii.
- niste tampoane de cauciuc de bagat intre spirele de la arcuri ( nu recomand, mi se par o prostie dar poti incerca)

La o alta masina din dotarea personala , iarna pateam ca freca cu ,,burta,, coama de gheata formata pe drumuri si am achizitionat special din cauza asta jenti tabla de 14 ( masina avand 13) cu niste cauciucuri mai inalte si am rezolvat problema.
  • Theodor Alx

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2014

  • Mesaj Privat
K multumesc o sa incerc chestia e ca arcurile si amortizoarele le-am luat cu certificatu noi noute din magazin
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Arcuri si amortizoarele luate sunt stock ?
Daca da, nu prea ai ce sa ii faci. Vrei sa arate ca un Sandero Stepway?
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
Vezi ca sunt in comert si unele arcuri ceva mai rigide, pt drumuri mai grele, dar o sa te cam zdruncine ...
Telescoapele nu au nici un rol in inaltarea masinii sau coborarea ei, atata timp cat sunt luate conforme. Ele au doar rolul de a atenua acea cursa ''sus - jos'', a arcului, pt a nu te ''balangani'' foarte mult atunci cand dai intr-o groapa sau peste un damb.

Sper sa nu gresesc aici, dar :
Esti sigur ca vanzatorul de la magazinul respectiv ti-a dat ceea ce trebuie ? Adica sa nu iti fi dat cumva arcuri pt hatchback ?
Stiu sigur ca arcurile pt spate de hatchback sunt ceva mai moi decat cele de caravan
Nu stiu insa ce sa iti zic de cele pt partea din fata. E doar o presupunere ...

Referitor la partea cu tampoane de cauciuc bagate intre spiralele arcului - sa te fereasca sfantu sa faci asa ceva !
Daca se va intampla ca intr-o curba sa iti cada acele tampoane pe o parte a masinii (partea care se va inclina in curba) + o viteza un pic mai maricica vei avea garantat toate sansele sa te rastorni cu masina

In fine
Daca mai ai ambalajul acelor arcuri sau vreun cod scris pe ele, poti sa la cauti pe internet si cred ca vei gasi exact specificatiile acelor arcuri si telescoape (sunt sau nu sunt, pt caravan) .
Bafta
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Apropo, bataie fier pe fier -> flanse ! Le-ai schimbat si pe alea?
Pivotii mai pot troncanii.
  • Theodor Alx

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2014

  • Mesaj Privat
am decis sa merg sa-i cumpar bucse ,flanse cam tot ce as putea schimba pe fata ,de inaltat nu stiu daca voi reusi dar poate scap de bataia aia fier pe fier ,subliniez ca si flansele sint schimbate odata cu amotizoare si arcuri .Va multumesc
  • Theodor Alx

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2014

  • Mesaj Privat
De indata ce am cumparat si arcuri si amortizoare cu certificatu cred ca ala de la magazin nu si-a batut joc de mn de verificat nam verificat am luat din magazin si am mers pe incredere
  • Theodor Alx

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Exista posibilitatea sa fie prea ridicata de spate si sa apese pe fata?
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu in asa hal incat sa atingi. Poate sunt puse amortizoarele prea asa \ si iti lasa botul cu totul in jos.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
marius_f a scris:
Telescoapele nu au nici un rol in inaltarea masinii sau coborarea ei, atata timp cat sunt luate conforme. Ele au doar rolul de a atenua acea cursa ''sus - jos'', a arcului, pt a nu te ''balangani'' foarte mult atunci cand dai intr-o groapa sau peste un damb.



...mah ...fantastic ! ...parca sintem la gradinitza.
......caroseria pe ce sta ,,suspendata ? Pe arcuri. ...ok ..... arcurile pe ce se sprijina ? Pe farfuria telescop. .....bun. ( vorbim de fata masinii, ca sa ne intelegem). ...mai departe ..... farfuria telescop e sudata de la mama ei la o anumita cota astfel incat , impreuna cu calculul greutatii masinii, oscilatiile la forte de inertie ( frana, demaraj) , incarcatura, tensiunea arcului ....in final sa dea o garda corespunzatoare masinii.
Daca eu mut farfuria de pe telescop mai jos , evident ca va cobori si arcul si implicit si caroseria. Si invers.
Vorbim de puntea fata unse sistemele mai moderne merg pe principiul ,,totul pe telescop,,


PS -oricum, dupa cum vad la Astra F , farfuria telescop nu o mai poti cobori ( eventual schimbi cu un kit tuning. De inaltat se mai poate. Cu inaltatul nu prea apar probleme ( eventual la montarea arcului pe telescop -locul pentru arc se micsoreaza- dar oricum ai nevoie de presa) .
La coborarea arcului pt o garda la sol ,,sport,, apar problemele ...exista riscul la o coborare mai pronuntata ca axul telescopului sa lucreze chiar in zona lui inferioara lovind in ,,fundul,, lui .....faza ce se lasa cu fisuri in parbriz si plombe/coronitze cazute. De aceea s-au inventat kiturile ,,tuning,, - sport-
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
pt colegul bh13ncu
Uite ce este
1. nu vreau sa intru in nici un fel de polemica cu tine, sau sa avem vreo discutie in contradictoriu pe aceasta tema sau alta, oricare ar fi ea
2. inceteaza te rog sa mai extragi si sa citezi paragrafe din postarile mele, atata timp cat nu ai rabdarea necesara sau mai mult ca sigur bunul simt de a citi, cu rabdare, in intregime ceea ce eu am incercat ceva mai sus sa ii explic colegului .
referitor la aluzia cu ''gradinita''
3.ti-as multumi tare mult daca ai incerca sa fii ceva mai subtil in maniera ta de a incerca sa fii oarecum hazliu, ironic si/sau sarcastic, o maniera dealtfel esuata.
Ca un sfat, eu unul inainte de a critica pe cineva sau de a incerca sa fii asa hazliu si impulsiv cum ai fost tu la adresa mea, am plecat intotdeauna de la premiza ca respectivul interlocutor ar putea avea mai multa vacanta decat am avut eu vreodata scoala. (adica mult mai multa scoala decat as putea avea eu, sper ca ai inteles)
Mai rar in cazul meu, dar se poate intampla . Oricum, cred ca o sa incerci sa spui ca nu are de a face cu scoala si poate ca pe undeva ai dreptate, dar pe mine m-a ajutat .
Mai mult, constat ca ai oarecum acest obicei de a raspunde intr-o maniera la fel de superioara si sarcastica si altor colegi (colegul care cauta un motor pt astra) .
L-ai intrebat pe coleg care este contextul intrebarii lui . Nu te inteleg . Ai incercat oarecum sa adaugi un cuvant mai ''cu scart asa'' sau l-ai adaugat asa la repezeala ?
Context = Fragment dintr-o scriere în cadrul cãruia se gãseste un cuvânt, o expresie, un pasaj etc. interesant. Text, cuprins.
Crezi tu ca lui nu i-a trecut prin cap sa caute un motor sh la dezmembrari sau live/online.
Poate ca a scris in speranta ca aici pe forum va gasi pe cineva mai cinstit care ii va da un pont bun sau de ce nu chiar un motor ok cu un istoric curat si complet.
Crezi tu ca nu au mai existat useri pe acest forum care aveau pe limba asemenea replici gratuite ?
Doar ca s-au abtinut ...
Nu imi place sa fiu asa de acid, dar m-ai lasat perplex cu aluzia ta la adresa mea - ''gradinita''.
Sper insa ca vei avea bunavointa de a-mi raspunde pe privat, daca consideri ca ai avea ceva de adaugat.
Doar pentru a nu polua subiectul si problema dezbatuta de colegul nostru, pe care atat tu cat si eu am poluat-o deja .
Desi nu cred ca voi mai raspunde vreodata pe tema acestui subiect. Il consider inchis. Repet, nu vreau sa intru in nici un fel de polemica cu nimeni.
M-am simtit insa indreptatit sa iti raspund, aici, public, asa cum ai facut si tu.

Acum - sa revin la problema colegului, problema in care tu m-ai contrazis vehement
Ma vad oarecum nevoit sa iti raspund si eu intr-o maniera asemanatoare cu a ta, extragand citate din raspunsul tau, raspunzand insa intr-o maniera civilizata .

''caroseria pe ce sta ,,suspendata ? Pe arcuri. ...ok ..... arcurile pe ce se sprijina ? Pe farfuria telescop. .....bun. ( vorbim de fata masinii, ca sa ne intelegem). ...mai departe ..... farfuria telescop e sudata de la mama ei la o anumita cota astfel incat , impreuna cu calculul greutatii masinii, oscilatiile la forte de inertie ( frana, demaraj) , incarcatura, tensiunea arcului ....in final sa dea o garda corespunzatoare masinii''
1.Daca citeai cu atentie ai fi putut constata ca si eu am facut referire tot la puntea fata .
2.Caroseria sta suspendata pe arcuri, ai dreptate.
Arcurile se sprijina pe farfuria aia, ai dreptate. - Am indicat-o mai jos in poza cu sageata galbena.
Dar ... acea farfurie nu are nici o legatura cu telescopul, colegul meu. Acea ''farfurie'' nu sta nicidecum fixata de telescop. Ea este fixata (sudata cred) de acel ansamblu ''jamba'' cred ca i se zice .


Restul, legat de inertie, tensiune s.a.m.d. , tin de fizica elementara, pe care dealtfel o stapanesc foarte bine, dar nu doresc sa dezvolt subiecte pe tema asta . Per ansamblu ai dreptate aici.

''- distantiere sub talpa arcului - folosesti ,,farfurii,, decupate de la niste telescoape vechi si eventual sudezi niste ,,cercuri sub ele ( nasol e ca va trebui sa repeti faza cu ocazia schimbarii telescopului) ''
Retine, nu este farfurie telescop, nu este fixata sau sudata de telescop ci de ''jamba''; . Mai degraba o poti denumi ''farfurie inferioara arc'' .
Telescoapele intra in acel ''tub'' din jamba si ulterior sunt fixate cu acea piulita, indicate in poza de mai jos cu sageata galbena.
Nu vei putea nici sa ridici nici sa cobori acel telescop, pt ca nu il vei mai putea fixa ulterior cu acea piulita in tubul respectiv al jambei. Repet, atata timp cat totul este conform si nu s-a intervenit nici la masina nici asupra telescoapelor (telescoape conforme).



''Vorbim de puntea fata unse sistemele mai moderne merg pe principiul ,,totul pe telescop,, ''
Da, de puntea fata vorbeam si eu.
Daca tu crezi ca astra f este o masina moderna ... saracele de ele, unele sunt trecute de 20 de ani iar altele se apropie, au facut deja majoratul ...
Intr-adevar sunt unele masini, de generatie noua si chiar foarte noua care au unele ''telescoape magnetice'' care se rigidizeaza la gropi . Dar nici la astea nu cred ca masina va putea fi sustinuta doar pe telescop . Poate gresesc aici, nu am aprofundat

''Daca eu mut farfuria de pe telescop mai jos , evident ca va cobori si arcul si implicit si caroseria. Si invers. ''
La fel, daca ai fi citit mai atent ai fi observat ca am specificat destul de clar in raspunsul meu - atata timp cat sunt luate conforme
E drept, am facut referire la telescoape, dar am crezut ca se subintelege ca atata timp cat totul este conform in privinta masinii si nu s-a intervenit in vreo maniera ''cocalara'' (taieturi, suduri, coborari) asupra ei, motivul nu ar trebui sa fie telescoapele, daca ele sunt conforme .
Ele au doar rolul de a atenua acea cursa ''sus - jos'', a arcului, pt a nu te ''balangani'' foarte mult atunci cand dai intr-o groapa sau peste un damb.
Poti incerca sa scoti arcurile de la masina si sa o lasi doar pe telescoape. Iti garantez ca telescoapele nu vor sustine greutatea masinii. Insa vad ca tu ai Astra G, nicidecum Astra F. Poate o fi la Astra G asa cum spui tu, dar la Astra F iti garantez ca nu este asa.
In caz contrar, sunt dispus sa iti cumpar masina.

''PS -oricum, dupa cum vad la Astra F , farfuria telescop nu o mai poti cobori ( eventual schimbi cu un kit tuning. De inaltat se mai poate. Cu inaltatul nu prea apar probleme ( eventual la montarea arcului pe telescop -locul pentru arc se micsoreaza- dar oricum ai nevoie de presa) .
La coborarea arcului pt o garda la sol ,,sport,, apar problemele ...exista riscul la o coborare mai pronuntata ca axul telescopului sa lucreze chiar in zona lui inferioara lovind in ,,fundul,, lui .....faza ce se lasa cu fisuri in parbriz si plombe/coronitze cazute. De aceea s-au inventat kiturile ,,tuning,, - sport-
''
Aici pot sa iti spun ca este una dintre cele mai mari ''tziganeli'' posibile si extrem de periculoasa facuta de cineva asupra masinii (sa tai acele farfurii sis a le sudezi ulterior mai sus sau mai jos).
Corect, un kit tuning este mult mai indicat.
Sau idea ta cu tampoane de cauciuc intre spiralele arcului ... fereasca sfantul
Oricum, bafta multa colegului cu problema lui .
Am scris prea mult si sunt prea obosit sa mai continui (48h de garda incontinuu)
Bafta
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Arcurile noi sunt normale sau sunt sport?
Incearca(daca ai posibilitatea) niste arcuri de la o alta masina.
Daca nu era distanta asa mare iti puteam da eu de proba niste arcuri de la masina mea,
Daca ai drum prin Bucuresti si vrei sa incerci ...
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@marius_f
1- jumatate din postarea ta anterioara e off-topic. Pentru sugestii/reclamatii cu privire la persoana mea , te rog sa i te adresezi admin-ului sau unui moderator.
2 - admitand chiar ca am fost sarcastic sau ca m-am crezut amuzant , totusi printre aceste ,,defecte,, am incercat sa-l ajut pe colegul @Theodor Alx.
3 - nu sint adeptul ,,tiganelilor,,..... dar nu cred ca ne cunoastem indeajuns ca tu sa sti ce fel de ,,tiganeli,, fac eu.
4 - faptul de cum sau ce raspund altor useri , n-ar trebui sa te priveasca pe tine. La fel, poti reclama acest lucru admin-ului sau moderatorilor.
5 - nu mai intra obosit pe forum ca uite ce faci ....te apuci de moderat si nu stiu daca chiar iti iese.
6 - La Multi Ani !
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
.... hai sa-ti pun o poza ....poate iti mai trece din suparare !
( cred ca ai fost tare pornit ca in timp ce citeam postarea ta cu luare aminte , a crapat un furtun flexibil de la chiuveta din baie ........ noroc ca am fost acasa , nu stau decat la 4 Smile )

  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
bh13ncu a scris:@marius_f
1- jumatate din postarea ta anterioara e off-topic. Pentru sugestii/reclamatii cu privire la persoana mea , te rog sa i te adresezi admin-ului sau unui moderator.
2 - admitand chiar ca am fost sarcastic sau ca m-am crezut amuzant , totusi printre aceste ,,defecte,, am incercat sa-l ajut pe colegul @Theodor Alx.
3 - nu sint adeptul ,,tiganelilor,,..... dar nu cred ca ne cunoastem indeajuns ca tu sa sti ce fel de ,,tiganeli,, fac eu.
4 - faptul de cum sau ce raspund altor useri , n-ar trebui sa te priveasca pe tine. La fel, poti reclama acest lucru admin-ului sau moderatorilor.
5 - nu mai intra obosit pe forum ca uite ce faci ....te apuci de moderat si nu stiu daca chiar iti iese.
6 - La Multi Ani !


salut
hai ca nu sunt mai obosit - acum sunt odihnit
1. postarea asta a ta chiar a fost off-topic, nu crezi ?
2. si eu am incercat acelasi lucru, sa il ajut - dar tu insuti ai intervenit si ai inceput sa ma critici si sa faci aluzii
3. corect, nu ne cunoastem indeajuns, chiar deloc, asa ca nu trebuia sa te apuci sa faci aluzii si misto la adresa mea - eventual puteai sa fii ceva ma constructiv
4.corect, cum raspunzi altor useri te priveste strict pe tine, dar cum imi raspunzi mie, ne priveste pe amandoi, nu crezi ?
5. nu moderez, doar clarific
6.sincer, nu am fost si nici nu sunt suparat, sincer
La multi ani si tie si un an mai bun

Colegul cu problema
Poti eventual sa ii pui niste cauciucuri mai inalte.
Eu am avut in urma cu ceva timp puse niste cauciucuri 185/70/14 (pe 14 le ai, nu ?) si pot sa iti spun ca era vizibil mai inalta decat in mod normal, dar statea ca o ''capra'' si nu le-am tinut mult timp, nu mi-au placut
In schimb pot sa iti spun ca nu am avut nici un fel de problema cu ele in mers, stabilitate in curbe, emotii la urcarea si coborarea bordurilor, denivelari in asfalt, din contra parca era ''ceva mai stapana pe ea'' .
  • Theodor Alx

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat ,vreau sa anunt ca am reusit sa o aduc la inaltimea corespunzatoare si acele batai au disparut .Era vorba de arcuri in principal la magazinul de unde am cumparat primele arcuri am fost cu certificatul ,mia luat datele in fine eu cred ca au procedat cum trebuie ,din pacate si pe cheltuiala mea am primit arcuri de 1.4 benzina masina mea fiind de 1.6 16v benzina ,aceasta imformatie am primito de la un alt vanzator de piese auto care pare sa aiba mai multa experienta (tot el facandu-mi comanda de arcuri corespunzatoare).Am reusit sa schimb si bucsele de la brate cam asta a fost problema .Va multumesc inca o data
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR